Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarnet naar de garage geweest. Mijn wagen is geleverd. Mijn huidige leasewagen loopt echter pas af in mei, dus tot dan moet de Insignia op stal blijven staan.
    Ik heb de 17 inch aluminium velgen. Op de zwarte Inisgnia staan ze prachtig!!! Ik was wat bang omdat iedereen hier op het forum over 18,19,20 inch spreekt. Maar deze velgen kunnen me absoluut ook bekoren, geen enkel probleem!

Nu nog 85 dagen aftellen....

Het is en blijft een prachtbak.
    Dealer wist me trouwens te zeggen dat de kaap van 1000 bestellingen in België reeds gepasseerd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door egeltje Bekijk Berichten
      Weet er hier soms iemand waar de OPEL brillendoos ( die ipv het handvat boven de chauffersdeur gemonteerd kan worden) te krijgen is??
      De doos staat vermeld in de handleiding en was ook al te krijgen op alle andere modellen maar m'n dealer beweerd dat deze niet (of nog niet) te krijgen is voor de INSIGNIA.
      Zou dit bij dealers in het buitenland wel al te verkrijgen zijn?

Als permanente brildrager mis ik dit echt wel in mijn nieuwe auto dus hopelijk vind ik ze snel ergens
      bij de opeldealers zijn er wel meer onwetende verkopers.

Comment

• Wat staan ze weer mooi..........die dikke wielen.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk Berichten
          Daarnet naar de garage geweest. Mijn wagen is geleverd. Mijn huidige leasewagen loopt echter pas af in mei, dus tot dan moet de Insignia op stal blijven staan.
          Geestig. Qua timing moet jullie fleetmanager nog wat bijleren blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            Geestig. Qua timing moet jullie fleetmanager nog wat bijleren blijkbaar.
            Eerlijk gezegd werd 1 week na mijn bestelling alles 'on hold' gezet voor de komende 6 maanden. Geen nieuwe leasewagens meer in ons bedrijf en de bestaande contracten verlengd met 6 maanden. Ik was net op tijd. Liever nu 3 maanden wachten dan helemaal niks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Ik ben ook brildrager, maar heb geen nood aan een brilledoos in den auto, ik zou niet weten waarom.
              Bij mij steekt daar mijn zonnebril (op sterkte) in... Altijd zeer handig hoor!!!! Dus wie kant de oplossing...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk Berichten
                Na 8 dagen onafgebroken in mijn auto te hebben gezeten ben ik we weer .

Hij bevalt prima en alles werkt heerlijk en rijdt lekker.
                Ik heb er zelf de navi-800 op zitten en ik het boekje lees ik ergens dat het mogelijk is dat je op het display tussen de wijzerplaten de pijl zou kunnen zien van de naviagtie ?

Dit is mijn echter nog niet gelukt en misschien ligt het wel aan de versie die ik heb ? Kan iemand mijn daar mee oververtellen ??

Verder als er iemand nog vragen heeft dan hoor ik het wel over de auto.
                iemand ????

Comment

• Ja das bij mij dus ook zo met die zonnebril op sterkte, altijd binnen handbereik met zo'n doos vandaar dat ik dat terug wil hebben

Comment

Ja das bij mij dus ook zo met die zonnebril op sterkte, altijd binnen handbereik met zo'n doos vandaar dat ik dat terug wil hebben
                    Er is nu wel een soort brillendoos voorzien links van het stuur, daar kan je gemakkelijk uw zonnebril in kwijt. Bovendien is het handiger dan een brilledoos boven de deur

Comment

• Lusto jij bedoelt wss dat kleine kastje waar de zekeringbox achter verborgen zit?

Comment

Lusto jij bedoelt wss dat kleine kastje waar de zekeringbox achter verborgen zit?
                        Dat daar zekeringen achter zitten kan ik zo direct niet zeggen, maar het lijkt op een klein handschoenkastje

Comment

• Yep achter dat mini handschoenkastje wat jij bedoelt zitten zekeringen verstopt volgens mij, je moet het maar een open doen en over het bakje heen loeren, volgens mij zie ik daar zekeringen achter zitten. Heb het zelf ook nog niet zo goed bekeken maar het lijkt me geen onlogische plek om ze daar te verstoppen.

Comment

iemand ????
                            Ik moet nog effe wachten op m'n ST, dus helpen kan ik spijtig genoeg niet.

Wil wel vragen of de dvd 800 Navi voldoet aan Uw verwachtingen?? Gebruiksvriendelijk, kwaliteit audio .... . Kan tot op heden over het systeem weinig vinden op het internet.

Veel succes met de wagen.

Grtz,

Comment

Ik heb er zelf de navi-800 op zitten en ik het boekje lees ik ergens dat het mogelijk is dat je op het display tussen de wijzerplaten de pijl zou kunnen zien van de naviagtie ?

Dit is mijn echter nog niet gelukt en misschien ligt het wel aan de versie die ik heb ? Kan iemand mijn daar mee oververtellen ??

ik dacht dat gtske weet hoe dit moet
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Dacht dat dit niet ging, meen ik toch gelezen te hebben op dit forum.

Zou idd kunnen te maken hebben met de versie van de software die op de eerste geleverde Insignia's zit.

Correct me if I'm wrong

Comment

Bij mij lijkt dit ook niet te lukken, het is zo dat de tacho in 2 versies in omloop zijn, een eenvoudige versie en een uitgebreidere versie.... Als je de dvd800 hebt, dan heb je zeker de uitgebreide... maar ik heb het nog niet gevonden om die pijlen daarop te toveren...

Ik begin stilaan te denken dat Opel in hun testwagens dit geprobeerd heeft... Iedereen weet dat de lanceringswagens preproductiemodellen waren.... misschien is dit een verklaring???

ALs er iemand meer weet dan hoor ik het graag!
                                  Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                  Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Welke insignia word vanavond getest in RTL autowereld.

Comment

• Aan de foto's te zien kan het een 1.6T (lijkt mij niet, is nog niet geintroduceerd), een 2.0T, 2.5V6 of de "dikste" diesel zijn en dan waarschijnlijk de sport uitvoering.

Comment

• Kan iedereen RTL Autowereld ontvangen ? Ik heb digitale TV INDI en niet Telenet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                                          Bij mij lijkt dit ook niet te lukken, het is zo dat de tacho in 2 versies in omloop zijn, een eenvoudige versie en een uitgebreidere versie.... Als je de dvd800 hebt, dan heb je zeker de uitgebreide... maar ik heb het nog niet gevonden om die pijlen daarop te toveren...

Ik begin stilaan te denken dat Opel in hun testwagens dit geprobeerd heeft... Iedereen weet dat de lanceringswagens preproductiemodellen waren.... misschien is dit een verklaring???

ALs er iemand meer weet dan hoor ik het graag!
                                          In de handleiding van de auto staat er wel het een en ander over geschreven, maar het lukt me niet.

Comment

Working...
                                          X