Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bjodes Bekijk Berichten
    Mischien kan ik straks ook op de lijst.

Ben nog aan het twijfelen tussen de C5 136 break en de Insignia sportstourer edition 130.
    Proberen met beiden eens na elkaar te kunnen testrijden en dan verdict maken.
    Jammer dat er op de Edition geen getint glas en standaard alu velgen zitten (kan geen launchpakket kiezen is voor leasing).
    'k Heb die keuze ook moeten maken. Bij mij bleven op het einde 3 breaks over : Insignia, C5 en Laguna. Maar C5 kon mij niet echt overtuigen, en de ruimte achterin bij de Laguna vond ik net wat te weinig.... Dus Insignia, met als nadeel geen getinte ruiten en geen standaard alu velgen.....
    Ruiten laten verdonkeren bij Opel zelf : 475 euro. Maar heb nu als inloopwagen een agila met verdonderde ruiten... En 't is toch donker hoor achteraan. Dus zullen er in de insignia geen verduisterde ruiten komen.
    En betreffende die velgen : die zie je zelf niet (aangezien je in de wagen zit), dus dat is het minste....

Laat ons in ieder geval jouw keuze weten....
    Last edited by ENO; 16/02/2009, 12:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk Berichten
      Net terug van de dealer:
      De wagen staat nu gepland voor transport einde 2° week maart.
      Aftellen kan beginnen
      En besteld op 25/01 ... ik de mijne op 24/01 en net mail gehad dat het wellicht pas april wordt.
      Ik ga eens dringend mijn contract nazien en kijken of ik iets kan inroepen als het te lang duurt !
      Volgens de "car line manager van Insignia" zit alles op schema en is dit dus normaal dat het eind maart wordt en dus levering erna...

Comment

• Alvast bedankt voor de feedback, mss is dat verdonkeren idd wel een optie.
        Trouwens het zijn stalen velgen en geen deksels als ik mij niet vergis (geen tijd op werk om 96 pagina's van deze post te lezen )?

Maar zou zo graag een sport willen, maar dan moeten die velgen eraf, want opleg voor die banden is 20 euro per maand en mijn budget is nu al super krap.

Zou het mogelijk zijn om een sport te bestellen en er andere velgen (lees kleinere) in de garage te laten opzetten? Iemand ervaring mee? Van 1 garage al een njet gekregen

Comment

• Een Sport bestellen en vragen om em te leveren met winterbanden.
          Dan nog 16" apart met zomerbanden.
          Tenzij uw leasingmaatschappij dit niet toelaat natuurlijk, zij zijn uiteindelijk baas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
            En besteld op 25/01 ... ik de mijne op 24/01 en net mail gehad dat het wellicht pas april wordt.
            Ik ga eens dringend mijn contract nazien en kijken of ik iets kan inroepen als het te lang duurt !
            Volgens de "car line manager van Insignia" zit alles op schema en is dit dus normaal dat het eind maart wordt en dus levering erna...
            De dealer heeft me zelfs een mail gezonden dat de wagen gepland staat voor transport de 2de week van maart. Mss heb je meer opties genomen of een andere uitvoering gekozen waardoor het allemaal wat langer duurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk Berichten
              De dealer heeft me zelfs een mail gezonden dat de wagen gepland staat voor transport de 2de week van maart. Mss heb je meer opties genomen of een andere uitvoering gekozen waardoor het allemaal wat langer duurd.
              Een 5dr ipv 4dr en 160pk ipv 110pk
              Verder een Sport met alle opties behalve eye en zonder ruitenwisser (omdat die 2 pas gingen vanaf mei)

Comment

• whooooohoooow de mijne staat bij garage redelijk licht tintje zo pannacota die gaan we niet veel zien tenzij ik kom voorbij gecruised :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelken Bekijk Berichten
                  whooooohoooow de mijne staat bij garage redelijk licht tintje zo pannacota die gaan we niet veel zien tenzij ik kom voorbij gecruised :-)
                  proficiat!

Je hebt m dan ook vroeger dan normaal?

Als de garage zegt aflevering aan klant in week 11, wanneer komt de wagen dan normaal binnen bij de garage zelf?

Comment

whooooohoooow de mijne staat bij garage redelijk licht tintje zo pannacota die gaan we niet veel zien tenzij ik kom voorbij gecruised :-)

Op 12/01 besteld en nu al beschikbaar ... das nauwelijks 5 weken!
                    Wellicht nog net op tijd besteld... bij mij zou het minstens 8 weken zijn en misschien meer.

Maar in dit geval ... proficiat al en ga hem vlug halen!

Comment

• Vandaag voor het eerst de ST gezien! Knappe verschijning!

Comment

• Proficiat, ga je veel plezier aan beleven!
                        2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                        2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                        2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                          Vandaag voor het eerst de ST gezien! Knappe verschijning!
                          Waar waar ?

Comment

Proficiat,
                            veel plezier en veilige km`s toegewenst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjodes Bekijk Berichten
                              Alvast bedankt voor de feedback, mss is dat verdonkeren idd wel een optie.
                              Trouwens het zijn stalen velgen en geen deksels als ik mij niet vergis (geen tijd op werk om 96 pagina's van deze post te lezen )?

Maar zou zo graag een sport willen, maar dan moeten die velgen eraf, want opleg voor die banden is 20 euro per maand en mijn budget is nu al super krap.

Zou het mogelijk zijn om een sport te bestellen en er andere velgen (lees kleinere) in de garage te laten opzetten? Iemand ervaring mee? Van 1 garage al een njet gekregen
                              Het zijn stalen velgen mét wieldoppen erover... Ik hem zo besteld (enkele pagina's geleden is hier inderdaad al over gediscussieerd...) en zoals jij ook al aanhaalt : qua leasebudget is dit meer dan genoeg. Voor die 20" vragen ze in full-lease nog een serieus pakje meer :-((((

Kleinere velgen in de garage laten zetten betekend gewoon nog meer kosten, en ik ben niet zo zeker of de leasemaatschappijen dit gaan slikken...

Comment

• [QUOTE=opelken;3251392]whooooohoooow de mijne staat bij garage redelijk licht tintje zo pannacota die gaan we niet veel zien tenzij ik kom voorbij gecruised :-)
                                QUOTE]

Heb daarjuist voor het eerst een Insignia op de openbare weg gezien (E40 in Ternat richting Gent...) en het was ne Panacotta. Zeer raar kleur hoor : 't is niet grijs, 't is niet bruin... En ik denk inderdaad dat dit een kleur is dat ge niet te veel gaat tegenkomen. Maar in ieder geval : ikzelf heb hem in deze kleur besteld. Enkel nieuwsgierig hoe dit er gaat uitzien op de ST (zoals bij mij dus)...

Comment

• Leasemaatschappij heeft de mijne 'officieel' bevestigd. Insignia ST 2.0cdti 130pk edition.

Besteld op donderdag 12 februari... Leveringsdatum 24 mei. En zeggen dat ik op 23 mei verjaar. Dat wordt een heel leuk verjaardascadeau!!!!! Met dank aan mijnen baas.... :-)))

Comment

• Hmm, benieuwd wat testrit met beiden zal doen, maar toch een betere uitrusting op de C5 voor hetzelfde leasingsgeld (alu velgen, getinte ruiten, dual airco, elec verstelbare zetels, bluetooth).

Trouwens iemand ervaring met de insignia en bluetooth?
                                    Op de Zafira is het een ramp bij collega en wil niet hetzelfde voorhebben :-)

Comment

• Het viel mij in eerste instantie niet op maar de Rinspeed iChange heeft dus de koplampen van de Insignia:

Comment

• Sport, voor en na 3 cm verlaging.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                        X