Black Saphire ST met................20 maal 2,54 cm's.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Werking van het advanced park-system.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Om maar te zeggen dat niet enkel de opties de levertermijn kunnen verlengen..... Ook de kleur speelt een rol.
Mijn collega en ik hebben verleden week (op hetzelfde moment) dezelfde wagen besteld (ST 2,0 cdti 130pk edition met fleet pack). Zij opteerde voor de kleur Technical grey, ik opteer voor Pannacotta.
Bij haar werd de wagen bevestigd voor 11 mei.
Bij mij werd de wagen bevestigd voor 25 mei.
Da's 2 weken langer wachten.... Dat gaat pijnlijk zijn als zij hier al twee weken met de nieuwe wagen voor de deur gaat staan, terwijl ik nog aan het aftellen ben!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenIrmscher ST.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codex Bekijk BerichtenWelke kleur is dit? Of is dat een speciale Irmscher-kleur?
Lijkt mij gewoon de "metro" kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenIrmscher ST.
Liefst dan wel met de 2.0T, minstens!
Comment
-
Voor leasing kan je dus wel 17 inch velgen krijgen ipv van 18, die van 18 zijn inderdaad stukken mooier maar qua leasing een ramp.
Dus nu benieuwd naar de offerte van een 130 pk sports tourer sport.
Als ik op de edition alu velgen wil en getinte ruiten + zetelpack zou ik ongeveer dezelfde meerprijs kunnen hebben.
Zou toch handig zijn ergens een login op een leasingsite dat je zal kan puzzelen :-).
Ik bedoel dat onze firma een specifieke login zou hebben op een leasingssite waar prijzen voor ons specifiek zijn. Er zijn toch minstens 500 wagens in het wagenpark wat zich vertaald in nogal deftige kortingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjodes Bekijk BerichtenVoor leasing kan je dus wel 17 inch velgen krijgen ipv van 18, die van 18 zijn inderdaad stukken mooier maar qua leasing een ramp.
Zou toch handig zijn ergens een login op een leasingsite dat je zal kan puzzelen :-).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk BerichtenHet viel mij in eerste instantie niet op maar de Rinspeed iChange heeft dus de koplampen van de Insignia:
Dat viel mij nu net wel direct opOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Is nog maar heel recent, document dat ik gekregen heb van de verkoper (interne memo ivm leasing en andere velgen) is van 28-29 januari dus heel recent, en directlease is niet altijd zo up to date. Ik heb al een paar fouten gevonden op die site qua configuratie van de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk BerichtenProficiat,
veel plezier en veilige km`s toegewenst.
en morgen papieren gaan halen om alles in orde te maken
Comment
-
[quote=ENO;3252014]Oorspronkelijk geplaatst door opelken Bekijk Berichtenwhooooohoooow de mijne staat bij garage redelijk licht tintje zo pannacota die gaan we niet veel zien tenzij ik kom voorbij gecruised :-)
QUOTE]
Heb daarjuist voor het eerst een Insignia op de openbare weg gezien (E40 in Ternat richting Gent...) en het was ne Panacotta. Zeer raar kleur hoor : 't is niet grijs, 't is niet bruin... En ik denk inderdaad dat dit een kleur is dat ge niet te veel gaat tegenkomen. Maar in ieder geval : ikzelf heb hem in deze kleur besteld. Enkel nieuwsgierig hoe dit er gaat uitzien op de ST (zoals bij mij dus)...
Comment
-
Deju he, ik begin serieus jaloers te worden op al die mensen met hunnen Insignia!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenIn de huidige autogids kan je nu een Insigna winnen met een wedstrijdje, betreft de 130 pk 4 deurs dieselversie.
Waarschijnlijk eene zonder opties zeker?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
Is dat ne Corsa op de achtergrond ?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Dat koppeltje zal een schrootpremie gekregen hebben, en een Ringspeed in de plaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenIn de huidige autogids kan je nu een Insigna winnen met een wedstrijdje, betreft de 130 pk 4 deurs dieselversie.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment