Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Ik vind daar nergens iets van terug
    In de nieuwe autogids voor donderdag, doch vandaag als abonnee reeds ontvangen.
    De wagen heeft een prijskaartje van iets boven de 28000 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
      In de nieuwe autogids voor donderdag, doch vandaag als abonnee reeds ontvangen.
      De wagen heeft een prijskaartje van iets boven de 28000 euro
      Intressant, zal er de vrijdag naar kijken in de winkel
      Staat er ook bij welke versie het is? Edition, Sport of Cosmo?
      Last edited by knight-rider; 17/02/2009, 18:37.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
        In de huidige autogids kan je nu een Insigna winnen met een wedstrijdje, betreft de 130 pk 4 deurs dieselversie.
        Eigenlijk als ik dat zou winnen, zou ik zelf nog willen opleggen voor een versie naar mijn goesting

Hoe ondankaar zou dat wel niet zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
          Irmscher ST.
          Zijn daar al prijzen van bekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
            Eigenlijk als ik dat zou winnen, zou ik zelf nog willen opleggen voor een versie naar mijn goesting

Als dat mogelijk zou zijn, waarom niet.
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
              De mijne is ondertussen geleverd!!!
              Zie mijn topic onder 'Voorstellen' voor foto's.

Heb een vraagje hierover. Iedereen die trouwens deze met 20 inch heeft mag hier natuurlijk, graag zelfs, op reageren.

Wil deze volgende week gaan bestellen maar heb mijn twijfels of er niet teveel aan comfort wordt ingeleverd met deze velg.

Graag hierover wat ervaringen uit de praktijk.

Alvast bedankt.

Comment

• Ik ben deze namiddag opgebeld door mijn dealer.
                Auto staat momenteel op de band.
                Levering blijft gepland voor W10.

Nog een tweetal weken te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
                  Heeft er iemand al bevindingen met de 1.6, 1.8 en 1.6 Turbo benzine motoren ?
                  Heb al veel testverslagen gelezen en gezien maar bitter weinig van deze, het zijn bijna altijd diesels of de 2 L Turbo.
                  Heb vorige week een hele dag met een 1.8 gereden en deze motor kan mij absoluut niet bekoren. Alleen als de motor flink op toeren wordt gehouden is er goed mee te rijden. Is niet geschikt voor sportief rijden. Bij hogere toeren is de motor ook veels te rumoerig. Dit is dan ook absoluut niet mijn keus. Niet geschikt voor een Insignia-rijder die een beetje sportief wil zijn, maar meer om gemoedelijk mee te te touren. Ga er dus ook vanuit dat de 1.6 helemaal geen uitblinker zal zijn.
                  Ik ga volgende week een proefrit maken met een 1.6T! Laat mijn ervaringen weten. Hoop dat deze motor flink wat meer pit zal hebben.
                  Last edited by ; 17/02/2009, 20:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
                    Auto staat momenteel op de band.

.

En dat 26-01 besteld......niet slecht.

Comment

• Afhankelijk van hoe de testrit zal bevallen die ik volgende week ga maken met een Cosmo 1.6 Turbo met 19" zal mijn keuze worden:
                      • Cosmo 1.6 T in Technical Grey of Silver Lightning
                      • 19" of 20" velgen
                      • Bandenspanningscontrole-systeem
                      • FlexRide
                      • Auto Alarm
                      • Opel Eye
                      • Bi-Xenon met AFL
                      • Park Expert
                      • Electrisch schuif-/kanteldak
                      • DVD800 Navi
                      • Infinity Sound Systeem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk Berichten
                        Ik ga volgende week een profrit maken met een 1.6T! Laat mijn ervaringen weten.

Ik ben heel benieuwd. Heb deze motor namelijk ongezien/ niet gereden besteld.

Comment

• Zijn er al concrete data bekend wanneer de ST in de belgische showrooms te aanschouwen valt ? (Maart.... ja maar wanneer ??)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

Als ik die zou winnen zou ik dat indien mogelijk zelf ook doen.
                            Namelijk de volgende dingen indie ze er niet op of aan zitten:
                            * Rode kleur
                            * AFL
                            * Mistlampen vooraan
                            * Navigatie
                            * Open dak
                            (* 20 inch velgen)
                            (* OPC styling)

En misschien achteraf een langs bij Heinz voor een vitaminekuur

Comment

• Goedeavond,

Weet iemand wat de verschillende statussen betekenen? oa 25, 33, 44 en 48?

Comment

Ik ben heel benieuwd. Heb deze motor namelijk ongezien/ niet gereden besteld.
                                Idem ditto bij mij.

Op basis van de spec's zal dat geen verrassing moeten zijn: sneller dan de 1.8 niet alleen wegens de 40pk extra maar omwille van het extra koppel. En verder langzamer dan de 2.0T.

Ik rij momenteel als voorloper een Vectra met de 2.2 Direct: 155Pk en 210Nm en dat valt helemaal niet tegen (tot voor kort een 150pk diesel Signum gereden).

De Insignia is iets zwaarder dan de Vectra, de 1.6T heeft wat meer Pk's en koppel om dat te compenseren, ik maak mij over de 1.6T niet al te druk.

Hooguit dat hij door de 2 turbo's wat anders klinkt dan een ongeblazen motor....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk Berichten
                                  Goedeavond,

zover ik het gezien heb (met een flinke slag om de arm!)

< 30 : planning
                                  < 40 : in productie
                                  >= 40 : klaar voor transport

Comment

Goedeavond,

ik dacht
                                    25 planning op de band
                                    33 productie
                                    44 klaar voor transport
                                    48 transport

verbeter me als ik fout ben.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk Berichten
                                      Heb vorige week een hele dag met een 1.8 gereden en deze motor kan mij absoluut niet bekoren. Alleen als de motor flink op toeren wordt gehouden is er goed mee te rijden. Is niet geschikt voor sportief rijden. Bij hogere toeren is de motor ook veels te rumoerig. Dit is dan ook absoluut niet mijn keus. Niet geschikt voor een Insignia-rijder die een beetje sportief wil zijn, maar meer om gemoedelijk mee te te touren. Ga er dus ook vanuit dat de 1.6 helemaal geen uitblinker zal zijn.
                                      Ik ga volgende week een proefrit maken met een 1.6T! Laat mijn ervaringen weten. Hoop dat deze motor flink wat meer pit zal hebben.
                                      Thanks !
                                      Ik dacht het al, ben benieuwd naar de 1.6 Turbo

Comment

Goedeavond,

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        ik dacht
                                        25 planning op de band
                                        33 productie
                                        44 klaar voor transport
                                        48 transport

verbeter me als ik fout ben.
                                        Voor zover ik vorige week begrepen heb in de garage :
                                        25 planning
                                        33 Definitieve planning en in afwachting productie
                                        34 tot 38 verschillende fasen op de band
                                        40 klaar voor transport op de parking in Russelheim
                                        44 op transport naar België
                                        48 op transport in Tongeren
                                        Van die laatste 2 ben ik niet 100% zeker.
                                        Last edited by ; 17/02/2009, 21:40.

Comment

En dat 26-01 besteld......niet slecht.
                                          Is zeker niet slecht, mij hoor je niet klagen.

Comment

Working...
                                          X