Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag hier de eerste in't wild gezien, mooie auto maar valt me toch wat tegen

Die van louisrr zou ik wel eens IRL willen zien, lijkt me wel een bom
    Last edited by E90N; 18/02/2009, 07:00.
    Sintruin till I die

Comment

• Louisrr,

Weet je al iets meer over de levertijd van je auto? Ik heb namelijk ook een 1.6T bestelt,(op 02-01-09). Bij mij is nog steeds week 11 als leverdatum. Ik las ook dat je volgende week al met een 1.6T gaat rijden. Zijn ze er dan al?

Groeten,

Peet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk Berichten
        Louisrr,

Weet je al iets meer over de levertijd van je auto? Ik heb namelijk ook een 1.6T bestelt,(op 02-01-09). Bij mij is nog steeds week 11 als leverdatum. Ik las ook dat je volgende week al met een 1.6T gaat rijden. Zijn ze er dan al?

Groeten,

Peet
        Helaas levertijd nog steeds onbekend, ligt (denk ik) aan de 1.6 turbo die vanaf maart pas uitgeleverd gaat worden en aan de door mij gekozen accessoires. Ik ga trouwens niet proefrijden met de 1.6T, iemand anders.

Comment

• Hier is de levering van de 2.0 Turbo Sport ook nog steeds onbekend !!!
          Een beetje vaag allemaal.

Comment

• Goedemorgen vanuit Brussel!

Ik las met veel belangstelling dit enorme uitgebreide en superinteressante Insignia forum. Ik ben al jaar en dag Opel-fan, en heb er al een Corsa A, Astra Coupé en drie Astra Twintops opzitten (deze laatste via GM Belgium alwaar ik werkzaam ben).

Mijn droomwagen op dit moment is de nieuwe Insignia. Volgende week ga ik bij de dealer langs voor een prijsofferte, en dan zou hij er zo moeten uitzien:

- Insignia 4d Cosmo
            - 2.0 cdti 160 pk
            - Pomegranate Red
            - 20 inch lichtmetaal
            - AFL
            - Launch Pack Cosmo (Navi, park sensor)
            - beige leder
            - winter pack (zetelverwarming, hogedruk sproeiers)
            - bandenspanningscontrole
            - zonneschermen achter
            - OPC Line pack

Enkel voor de velgen twijfel ik nog tussen de 19 duimers en 20 duimers, rij elk jaar zo'n 50000 km, en ben bang dat het me een fortuin aan banden gaat kosten... weet iemand of het een groot verschil van prijs is tussen deze bandenmaten?

Beste groeten

ReCo

Comment

• In verband met de banden, als ik zo vlug even op een bandensite kijk zie is een 20 inch toch makkelijk 50-100 euro per band duurder en toch wat minder keuze ook.

Dus ongeveer toch 300 euro voor alle banden te vervangen meerprijs.
              Zal vooral ook afhangen van uw rijstijl natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                Vandaag hier de eerste in't wild gezien, mooie auto maar valt me toch wat tegen

Die van louisrr zou ik wel eens IRL willen zien, lijkt me wel een bom
                Ja niks zo knap als een zwarte A5! Geef ik gerust toe en was ook mijn eerste keuze maar na tegenvallend ritje met een A5 en zeker gezien economische klimaat ben ik voor een insignia gegaan. Kost me ruim 15K minder dus tja ...

Anderzijds gisteren een blauwe (normale) A5 gezien en die was ook niet top en als je wil kan je van de insignia zeker iets maken maar de A5 blijft de knapste verschijning als je hem beetje deftig uitrust!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                  In de nieuwe autogids voor donderdag, doch vandaag als abonnee reeds ontvangen.
                  De wagen heeft een prijskaartje van iets boven de 28000 euro
                  Leuk en belangrijkste is uiteraard om te weten hoe goed of slecht de Insignia het er van af heeft gebracht? Kan je hier alvast iets posten???

Comment

• De te winnen wagen is

Opel Insignia 4dr Edition 2.0CDTI 130pk
                    opties : Launch Pack + metaalkleur (Technical Grey) zicht- en lichtpakket, mistlampen vooraan en volwaardig reserve wiel. Waarde €28.330.
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      Heeft er iemand al foto's van brandende ST achterlichten?
                      Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      Zijn daar al prijzen van bekend?
                      Iemand?

Comment

Iemand?
                        Deze heb ik gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spoenk Bekijk Berichten
                          Deze heb ik gevonden.

Thx! Ziet er nog wel cva uit

Comment

Iemand?
                            en deze, maar is wat minder duidelijk te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                              De te winnen wagen is

opties : Launch Pack + metaalkleur (Technical Grey) zicht- en lichtpakket, mistlampen vooraan en volwaardig reserve wiel. Waarde €28.330.
                              Intressant
                              En zou daar nog iets aan aangepast kunnen worden?

Hoe ik hem zou willen >>>

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Als ik die zou winnen zou ik dat indien mogelijk zelf ook doen.
                              Namelijk de volgende dingen indie ze er niet op of aan zitten:
                              * Rode kleur
                              * AFL
                              * Mistlampen vooraan
                              * Navigatie
                              * Parkeersensoren
                              * Open dak
                              (* 20 inch velgen)
                              (* OPC styling)

En misschien achteraf een langs bij Heinz voor een vitaminekuur
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
                                Hier is de levering van de 2.0 Turbo Sport ook nog steeds onbekend !!!
                                Een beetje vaag allemaal.
                                Ook mijn levertijd is nog steeds niet bekend, vind het toch een beetje vreemd allemaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  De te winnen wagen is

Een behoorlijke prijs. Meestal is het echt zo een basiswagentje zonder enige optie, maar deze keer is het nog eens een echte volwassen auto.

Comment

• Hier nog wat looks van de insignia.
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bertjan Bekijk Berichten
                                      Hallo,

Mijn nieuwe Insignia is eind december besteld en vorige week kreeg ik de verrassende mededeling dat de auto nu al in België staat! De levertijd stond eerst gepland op10 april 2009, maar nu mag ik de auto donderdag al ophalen. .

Helaas niet een grote dikke Insignia zoals ik veel lees, maar een beschaafde 110pk CDTI 5 drs. Wel met Navigatie, bluetooth telefoonverbinding en 17 inch lichtmetaal in de kleur metro.

Bertjan
                                      In maart word mijn insignia ook geleverd. Ook geen grote dikke Insignia maar ook een beschaafde 110 pk CDTI met het launchpakket en de 18" Q02 velgen. Taksen en verzekering zijn al duur genoeg.
                                      Post je rijervaring aub. Ik heb jammer genoeg geen testrit kunnen maken met de 110pk. Enkel de 130 pk was beschikbaar bij de dealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bertjan Bekijk Berichten
                                        Hallo,

Mijn nieuwe Insignia is eind december besteld en vorige week kreeg ik de verrassende mededeling dat de auto nu al in België staat! De levertijd stond eerst gepland op10 april 2009, maar nu mag ik de auto donderdag al ophalen. .

Helaas niet een grote dikke Insignia zoals ik veel lees, maar een beschaafde 110pk CDTI 5 drs. Wel met Navigatie, bluetooth telefoonverbinding en 17 inch lichtmetaal in de kleur metro.

Bertjan
                                        In maart word mijn insignia ook geleverd. Ook geen grote dikke Insignia maar ook een beschaafde 110 pk CDTI met het launchpakket en de 18" Q02 velgen. Taksen en verzekering zijn al duur genoeg.
                                        Post je rijervaring aub. Ik heb jammer genoeg geen testrit kunnen maken met de 110pk. Enkel de 130 pk was beschikbaar bij de dealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk Berichten

Als ik wou had ik er vandaag ook al mee kunnen rondcruisen mrja we kunnen helaas niet alles hebben :-) nu is het voor maandag om half tien en maar wachte... hehe
                                          tevens ook maar testrit kunnen maken met 130pk
                                          Last edited by ; 18/02/2009, 18:23.

Comment

Working...
                                          X