Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
    Een behoorlijke prijs. Meestal is het echt zo een basiswagentje zonder enige optie, maar deze keer is het nog eens een echte volwassen auto.
    Valt inderdaad goed mee ja, al was een Sport leuker geweest
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelken Bekijk Berichten
      Als ik wou had ik er vandaag ook al mee kunnen rondcruisen mrja we kunnen helaas niet alles hebben :-) nu is het voor maandag om half tien en maar wachte... hehe
      tevens ook maar testrit kunnen maken met 130pk

ps welke kleur?? want heb zelfde uitvoering + zicht en lichtpakket en kleur is pannacota

Dat zal een lang weekend worden voor jouw.
      De kleur is black Sapphire.
      Zoals eerder vermeld in het forum zullen we inderdaad eens eens meeting moeten organiseren. Zo kunnen we gemakkelijk de verschillende uitvoeringen en kleuren kunnen vergelijken met elkaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk Berichten
        Zoals eerder vermeld in het forum zullen we inderdaad eens eens meeting moeten organiseren. Zo kunnen we gemakkelijk de verschillende uitvoeringen en kleuren kunnen vergelijken met elkaar.

Dat had het bij dus ook kunnen zijn he ofwel de zwarte ofwel de pannacota.

Comment

• En wie heeft zich nog niet op het forum aangemeld btw, verkoper heeft mij gezegd dat er bij hun garage Leyssen in Bree al meer dan 50 waren verkocht.

Yips jullie lezen het goed 50

en voor zij die hem nu gaan bestellen vermoedelijk levertijd is juni wegens het grote succes

Comment

• @ ReCO

schitterende configuratie!!!

ik zou niet twijfelen..ga voor die 20 duimers!!

ik kan een bandentip geven...ik heb zelf op mijn Twintop achteraf andere velgen en banden gelegd..via die handelaar kwam ik bij het bandenmerk Kumho terecht..voor mij totaal onbekend,maar het zou vooral in Australie bekend zijn en ook in de duitse touringkampioenschappen gebruikt worden..vermits ik toch wat wantrouwig was heb ik dan wat informatie opgezocht op forums en dergelijke en de gebruikers en tests bleken positief over de band te zijn..ik heb het dus maar geriskeerd..en ik ben daar echt zeer tevreden over..geen rolgeluiden!,mooie tekening,de auto voelt zelfs zachter aan met de 18' dan met de originele 17 duims banden en qua grip voelen ze ook beter aan..ik ben daar zeer over te spreken..het gaat om het type Kumho ECSTA KU 31 sport..je kan ze haast in alle maten verkrijgen ,ook in de maat die op de insignia ligt met de 20 duimers en je zal zien,die prijs valt REUZE mee...1 probleem,hij is haast nergens verkrijgbaar,ik weet wel dat een grote verdeler in duitsland zit naast de autostrade keulen-frankfurt. kuhmo heeft een website waarop alle maten en prijzen vermeld staan..je doet er zelf mee wat je wil natuurlijk..
            Last edited by ; 18/02/2009, 19:00.

Comment

• Heeft er al iemand foto's van een 1.6T achterkant? Dit ivm de benaming op de kofferklep en de uitlaat of uitlaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                De te winnen wagen is

Opel Insignia 4dr Edition 2.0CDTI 130pk
                opties : Launch Pack + metaalkleur (Technical Grey) zicht- en lichtpakket, mistlampen vooraan en volwaardig reserve wiel. Waarde €28.330.
                D'r klopt iets niet met de prijs of met de vermelde opties.
                Ik heb juist gekeken op de configurator, en met de vermelde opties is de prijs maar 26.929 €
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  D'r klopt iets niet met de prijs of met de vermelde opties.
                  Ik heb juist gekeken op de configurator, en met de vermelde opties is de prijs maar 26.929 €
                  Op de configurator wordt er automatisch een salonkorting van 1500 euro afgetrokken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk Berichten
                    Heeft er al iemand foto's van een 1.6T achterkant? Dit ivm de benaming op de kofferklep en de uitlaat of uitlaten.
                    Volgens opgave van de dealer heeft de 1.6T géén turbo aanduiding, maar absoluut wel dubbele pijpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baantje Bekijk Berichten
                      Op de configurator wordt er automatisch een salonkorting van 1500 euro afgetrokken...
                      Die is toch ook nog geldig?
                      Dus ook geldig voor de wagen die te winnen is?

Comment

In maart word mijn insignia ook geleverd. Ook geen grote dikke Insignia maar ook een beschaafde 110 pk CDTI met het launchpakket en de 18" Q02 velgen. Taksen en verzekering zijn al duur genoeg.
                        Post je rijervaring aub. Ik heb jammer genoeg geen testrit kunnen maken met de 110pk. Enkel de 130 pk was beschikbaar bij de dealer
                        Ik heb ook 110pk besteld met Q02 velgen maat technical grey. In de garage hadden ze geen 110pk maar de 130pk sport.
                        Jammer genoeg weet ik nog steeds geen levertijd. Hopelijk wordt hij ook in maart geleverd.

Comment

Lijkt me een strak plan, een meeting van de 50 beauty's op een rij die op de lijst staan.
                          Wellicht kan Opel voor een mooie lokatie zorgen ergens met mooi weer.
                          Hebben zij een mooie reclame shoot en wij kunnen lekker veel Km's maken
                          en hebben we weer een reden om even van huis te zijn.

Comment

• Iemand die de autogids liggen heeft of al gelezen heeft en kort de conclusie kan posten van de meerkamp?
                            Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                              Iemand die de autogids liggen heeft of al gelezen heeft en kort de conclusie kan posten van de meerkamp?
                              Thx!
                              Ik heb hem hier niet bij de hand, maar verhaal voor de Insignia is zeer positief.
                              Rijkwaliteiten, comfort, kwaliteit dashboard enz allemaal zeer goed.
                              Meeste commentaar gaat over de beperkte ruimte achterin.
                              Algemeen bijna op alle vlakken bij de eersten, en eindigt dan ook ... (mag ik dat hier spoilen?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                Iemand die de autogids liggen heeft of al gelezen heeft en kort de conclusie kan posten van de meerkamp?
                                Thx!
                                Kopen hé, is maar 3.20 Euro
                                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk59 Bekijk Berichten
                                  Ook mijn levertijd is nog steeds niet bekend, vind het toch een beetje vreemd allemaal.
                                  He jij toevallig als iets meer gehoord van je dealer over de te leveren auto, was toch week 13 of is dat al weer veranderd.....

Comment

• Iedere keer als er een nieuwe auto uitkomt en er is een vergelijkende test wint deze blijkbaar . Was ook zo met de Mondeo vroeger.

Maar is in ieder geval een positieve test, enfin ik heb mijn eigen kleine test nu komende maandag, hij kan maar best de winnaar daarvan zijn want kost me in leasing (de sport versie in ieder geval, edition is gelijklopend) een stuk meer dan de concurrentie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                      Kopen hé, is maar 3.20 Euro
                                      Die 3.20 is niet het probleem en ga hem morgenavond kopen - probleem is dat ik hier in de buurt geen mogelijkheid heb hem op te halen en dus moet wachten tot morgen +- 18u ... vandaar

Comment

• Twee handen op één buik: Irmscher Insignia Sports Tourer. Donderdag 19 februari 2009. Opel en tuner Irmscher zijn al 40 jaar onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het kon dus niet uitblijven dat na de Opel Insignia ook de Insignia Sport Tourer werd onderworpen aan een Irmscher-behandeling.De Opel Insignia Sports Tourer kreeg van Irmscher een gelijke behandeling als de sedanvariant. Het styingpakket omvat dus een nieuwe voorspoiler, een nieuwe grille, sierlijke zij-skirts en een achterbumperspoiler. Een diffuser en een sportuitlaat mag aan een stylingkit natuurlijk niet ontbreken. En in plaats van een kofferdekselspoiler wordt de Sports Tourer verwend met een dakspoiler.
                                        Gewoon bij de dealer
                                        De wielkastruimte van de Insignia leent zich uitstekend voor een paar forse wielen en daar maakt Irmscher dankbaar gebruik van. Ze meten een diameter van 20 inch. Ze komen lekker uit de verf in combinatie met het 30 mm verlaagde onderstel. Geïnteresseerden van het stylingpakket kunnen gewoon terecht bij de Opel-dealer. Zo zie je maar weer; een lange samenwerking heeft zijn voordelen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bijna 100 pagina's...........best populair dat "Opeltje".

Comment

Working...
                                          X