Oorspronkelijk geplaatst door krizie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenDat moet in het Arden Blue hé, slimmen
Comment
-
-
Ik heb er vandaag op de parking van de Carestel in Wetteren langs de E40 vier zien staan.. met nog gedeeltelijk camouflagedress aan chauffeurs waren waarschijnlijk een hapje gaan eten.
ik ben er even rondgewandeld, en ik moet zeggen, ziet er helemaal nie slecht uit.. achterkant heeft een beetje BMW 6 trekjes... foto's doen zoals zo vaak de auto geen recht aan.
en interieur ook nie mottig.. kwaliteit is zo te zien precies wel goed. voor zover je dat door een raampje kan beoordelen
't was mijn dag vandaag, want er vertrokken ook net 5 Volvo XC60's met Zweedse nummerplaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk BerichtenIk heb er vandaag op de parking van de Carestel in Wetteren langs de E40 vier zien staan.. met nog gedeeltelijk camouflagedress aan chauffeurs waren waarschijnlijk een hapje gaan eten.
ik ben er even rondgewandeld, en ik moet zeggen, ziet er helemaal nie slecht uit.. achterkant heeft een beetje BMW 6 trekjes... foto's doen zoals zo vaak de auto geen recht aan.
en interieur ook nie mottig.. kwaliteit is zo te zien precies wel goed. voor zover je dat door een raampje kan beoordelen
't was mijn dag vandaag, want er vertrokken ook net 5 Volvo XC60's met Zweedse nummerplaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk BerichtenIk heb er vandaag op de parking van de Carestel in Wetteren langs de E40 vier zien staan.. met nog gedeeltelijk camouflagedress aan chauffeurs waren waarschijnlijk een hapje gaan eten.
't was mijn dag vandaag, want er vertrokken ook net 5 Volvo XC60's met Zweedse nummerplaten1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk BerichtenNee, geen foto-trek materiaal bij
en daarbij, foto's staan hier toch al genoeg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenwelke testtrack i het dichts daar in de buurt? mss staan ze er nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenWat een knappe auto is het toch
Mooie velgen ook.
Ik kan ook niet wachten om deze eens te testen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
Comment