Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Gij bent precies mijn vrouw

Werk eens mee wil je

Die Irmscher grill trekt op niks Andy. Misschien dat er van Rieger iets beter op de markt komt.

Waarom moet ik mee werken als je nog geen Insignia hebt (besteld)? Of is er iets wat wij nog niet weten.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Ik heb nog geen Insignia besteld hoor Maar zo zal hij erut zien als ik hem bestel

een zwarte 2.0T cosmo, met extra opties:

-launchpakket
      -geperforeerld leder, siena, zwart
      -winter pack
      -bi-xenon
      -flexride
      -4WD
      -diefstalalarm
      -zijairbags achteraan
      -infinity sound system
      -panoramadak
      -20 inch velgen

En dan nog de volledige kit en verlaging van Irmscher, enkel de grille blijft wrs origineel
      Uitlaatjes worden aftermarket, want de originele vind ik wat de pietlullig om die "diffusor" met op te vullen en die van Irmscher vind ik maar lelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
        5 weekjes? Valt toch wel mee.

7à8 weken zijn dat nog!!!!

Je weet zelf wel als je begin december de insignia besteld hebt, dat het lang kan duren, vooral de laaste weken..
        Last edited by ; 20/02/2009, 19:14.

Comment

• Dit is em dan, mijn 1.6t

Ik heb heeeeel kort even kunnen rijden want de hoeveelheid brandstof die de fabriek erbij levert is net genoeg om hem op de parkeerplaats te krijgen bij de dealer. Ik heb dan ook maar 2 korte rondjes rond de garage kunnen maken maar dat was genoeg om tot de conclusie te komen dat de auto echt wel lekker aan het gas hangt. Beetje vreemd was het wel, zonder de sportstand kreeg ik op de 2,200-2,500 echt ineens een boost in trekkracht wat gevoelsmatig in de sportstand juist achterwege bleef, daar was het gelijkdelijker. Tot de 2200 is hij wel behoorlijk "lui" maar ik trok dan ook in de 2 van 1000 weg dus tsja.
          Kortom, eerste indruk is zeer positief over de motor, maar aangezien het rondje erg kort was en hij nog geheel niet is ingereden niet echt een uitgebreide analyse. Verwacht geen zwaar turbo geluid maar ook geen 1.6 geluidje! De turbo compenseert het kleine volume prima qua geluid.

Nu nog 2,5 week wachten

ps op het nl forum heb ik dezelfde post gemaakt mochten mensen denken dubbel te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
            7à8 weken zijn dat nog!!!!

Je weet zelf wel als je begin december de insignia besteld hebt, dat het lang kan duren, vooral de laaste weken..
            Idd ik weet 't..........ook ik had m'n order begin december geplaatst. Ach weet je, maakt het alleen maar mooier als je 'm eindelijk af mag halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JBA Bekijk Berichten
              Dit is em dan, mijn 1.6t

Ik heb heeeeel kort even kunnen rijden want de hoeveelheid brandstof die de fabriek erbij levert is net genoeg om hem op de parkeerplaats te krijgen bij de dealer. Ik heb dan ook maar 2 korte rondjes rond de garage kunnen maken maar dat was genoeg om tot de conclusie te komen dat de auto echt wel lekker aan het gas hangt. Beetje vreemd was het wel, zonder de sportstand kreeg ik op de 2,200-2,500 echt ineens een boost in trekkracht wat gevoelsmatig in de sportstand juist achterwege bleef, daar was het gelijkdelijker. Tot de 2200 is hij wel behoorlijk "lui" maar ik trok dan ook in de 2 van 1000 weg dus tsja.
              Kortom, eerste indruk is zeer positief over de motor, maar aangezien het rondje erg kort was en hij nog geheel niet is ingereden niet echt een uitgebreide analyse. Verwacht geen zwaar turbo geluid maar ook geen 1.6 geluidje! De turbo compenseert het kleine volume prima qua geluid.

Nu nog 2,5 week wachten

ps op het nl forum heb ik dezelfde post gemaakt mochten mensen denken dubbel te zien

Wat ziet dat er top uit JBA! Ben benieuwd naar je "uitgebreide" rijervaringen.

Comment

• Mensen die de wedstrijd van Autogids al gemaakt hebben??
                Hoeveel gaat die volgens jullie met dien auto rijden in 60 minuten
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JBA Bekijk Berichten
                  Dit is em dan, mijn 1.6t

Het woordje "TURBO" staat'm echt goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                    Het woordje "TURBO" staat'm echt goed!
                    Is er eigenlijk een verschil tussen de 1.6 turbo en de 2.0 turbo wat aanduiding op de kofferklep betreft??
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Is er eigenlijk een verschil tussen de 1.6 turbo en de 2.0 turbo wat aanduiding op de kofferklep betreft??
                      1.6 turbo z'n lettertjes zijn verchroomd. De 2.0 z'n Turbo-opschrift = zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk Berichten
                        1.6 turbo z'n lettertjes zijn verchroomd. De 2.0 z'n Turbo-opschrift = zwart.
                        Ow? Ik heb een 2.0 turbo gezien 2 weken geleden die zag er toch 100% identiek uit incl. de "turbo" belettering .

Overigens heb ik gevraagt de turbo aanduiding te verwijderen, persoonlijk vind ik het zonder mooier. De dealer verzocht mij echter dit liever zelf te doen, ze hebben slechte ervaring gehad met het verwijderen.....

Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                        Wat ziet dat er top uit JBA! Ben benieuwd naar je "uitgebreide" rijervaringen.
                        Tsja, dat zal helaas lang op zich laten wachten aangezien hij weliswaar volgende week zijn afleverbeurt krijgt maar ik vrijdag met vakantie ga. Ik laat hem dus nog maar een weekje extra staan. Dinsdag 10 maart haal ik hem op, maar tegen die tijd zullen al wel diverse rijervaringen van de 1.6t gepost zijn. Zo niet dan zal ik het iig doen.
                        Last edited by ; 20/02/2009, 21:11.

Comment

• Ik heb dezelfde velgen gehad op mijne Vectra weliswaar in 16". Groter waren deze toen niet te krijgen. In 19" zijn ze wel

Oorspronkelijk geplaatst door JBA Bekijk Berichten
                          Dit is em dan, mijn 1.6t

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Lijken er inderdaad veel op. De 19" wijken alleen naar binnen terwijl die 16" naar buiten lijken te komen. Gelukkig maar dat die 19" naar binnen gaat, scheelt me veel ergenis aan beschadegingen .

Overigens als ik nu naar mijn foto kijk zie ik dat de velgen er daar niet zo best uitkomen, slechte hoek genomen. Ik zal morgen de 20", 19" en 18" eens allemaal op de foto zetten. Staan gebroederlijk naast elkaar op het terijn zag ik net

Comment

• Voor het werk woensdag/donderdag op pad geweest in duitsland richting Ulm.

Op de A4,A61,A6,A5 en A8 geen enkele Insignia in real live gezien (opmerkelijk) want op de A8 ter hoogte van Stuttgart passeerden we wel de nieuwe Mercedes E klasse (lang niet zo plomp als de foto's doen vermoeden) en enkele km's verderop een heuse Porsche Panamarena, erg groot, erg rond, erg 928.

Op de A61 wel een aantal trailers vol Insignia's die richting het noorden gingen.

Vreemd, op 2x 550Km geen enkele Insignia gezien die zelf reed...

We waren met de BMW 320 van een collega onderweg. Heb zelf een 300km gereden en ik vondt het niet opvallend beter dan elke andere wagen in deze prijsklasse.

Excuses vooraf: Sorry, het is niet de bedoeling om aan BMW bashing te beginnen. Maar ik lag 5 minuten in een deuk over de hoogte verstelling van de stoel: Je trekt aan de hendel en je valt in een klap op het diepste punt. Je moet je dan met veel kracht aan het stuur optrekken zodat de stoel weer omhoog komt.....dus niks met een pomp beweging aan de hendel jezelf weer omhoog krikken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                Wat is het mooiste? De Irmscher grille of de originele grille?
                                TCT, de originele is toch echt wel mooier hoor....

Comment

• zitten er geen naafkoppen op de velgen met logo van 19 inc ? beetje raar
                                  Last edited by ; 21/02/2009, 09:29.

Comment

• geert15:ST Cosmo 2.0CDTI 160 PK .Besteld :31/01/2009 .Levering ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mdg1 Bekijk Berichten
                                      zitten er geen naafkoppen op de velgen met logo van 19 inc ? beetje raar
                                      Worden er pas opgezet bij aflevering

Comment

• zucht... één dag extra wachten maar daar het voor die speciale waxlaag is heb ik wel het geduld alé denk ik toch (wsl niet ma soit) alleen jammer dat die daarvoor 24 uur moet staan droge

dus nog efkes wachte ietske langer tik tak.... tik tak....

Comment

• dubbel post

Comment

Working...
                                          X