Hier worden 3 sets aangeboden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik moet er momenteel geen hebben zunne, maar misschien ooit he
Als ik die van den autogids win heOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marang73 Bekijk BerichtenIn Nederland was Arval bij ons 80 euro per maand duurder dan Leaseplan voor precies dezelfde configuratie.
Arval en Opel zijn blijkbaar geen goede combinatie?
BTW, kan er iemand een foto of URL posten waarin je het verschil tussen de gewone koplampen en de AFL+ Bi-Xenon qua design goed kan zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk BerichtenSpijtig
BTW, kan er iemand een foto of URL posten waarin je het verschil tussen de gewone koplampen en de AFL+ Bi-Xenon qua design goed kan zien?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk BerichtenStaat inderdaad een paar pagina's terug.
Even van een hollands forum gejat voor je:
Die AFL Bi-Xenon koplampen zien er wel veel -er uit zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk BerichtenHey, bedankt!
Die AFL Bi-Xenon koplampen zien er wel veel -er uit zegOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Ik heb problemen met de USB-aanslutiing.
Tot voor kort had ik geen problemen, alles verliep goed.
Een paar dagen terug zette ik er ee nieuwe map op met een afspeellijst; gevolg: telkens de radio afgelegd wordt, is het alsof hij de usb-stick opnieuw herkent alsof je hem er juist ingestoken heeft, hij begint dan de eerste track te spelen; zelfs al luisterde je naar de radio voor je de motor aflegde. Het verderluisteren naar de afspeellijst lukt dus ook niet meer.
Gezien het enkele dagen terug wel nog ging, heb ik dus die map terug verwijderd, zoals voorheen.... doch zonder resulataat.
Ik snap het niet meer.
De USB-stick is van Kingston.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Weet wel dat je deze steeds "veilig moet verwijderen" anders kunnen er probs optreden met de herkenning van het spel. Dit is ook zo op je PC of laptop. Je mag een USB nooit uittrekken zonder eerst de optie "hardware veilig verwijderen" te hebben geselceteerd. Op de DVD800 is dit ook zo.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenWeet wel dat je deze steeds "veilig moet verwijderen" anders kunnen er probs optreden met de herkenning van het spel. Dit is ook zo op je PC of laptop. Je mag een USB nooit uittrekken zonder eerst de optie "hardware veilig verwijderen" te hebben geselceteerd. Op de DVD800 is dit ook zo.
Zou daar ergens toch misschien een probleem kunnen liggen denk je?Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk BerichtenSpijtig
BTW, kan er iemand een foto of URL posten waarin je het verschil tussen de gewone koplampen en de AFL+ Bi-Xenon qua design goed kan zien?
Hier kan je de xenon met drl eens zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenIdd, dat heb ik steeds gedaan...
Zou daar ergens toch misschien een probleem kunnen liggen denk je?
Misschien je stick eens volledig leegmaken.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenDenk ik wel.
Misschien je stick eens volledig leegmaken.
Blijkbaar zou de Sony Micro Vault Tiny een heel goedr stick zijn die nog geen dienst geweigerd heeft en perfect in de uitsparing past.
Tjah, misschien wis ik hem nog eens volledig... of koop ik zo'n SonyAudi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk BerichtenDeze zit onder de armsteun tussen de voorstoelen, alleen niet bij alle radio uitvoeringen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenIk lees overigens op het duitse forum dat er veel zijn die 'sukkelen' met de USB. Gaan de van helemaal niet herkend worden, over de afmetingen van de stick, het probleem dat ik aanhaal, het goed formateren enz...
Blijkbaar zou de Sony Micro Vault Tiny een heel goedr stick zijn die nog geen dienst geweigerd heeft en perfect in de uitsparing past.
Tjah, misschien wis ik hem nog eens volledig... of koop ik zo'n Sony
Of je koopt een imation usb stickje, deze is 3 cm groot .
Deze word direct herkend en het werkt perfect, heb het al vast bij de dealer geprobeerd met verschillende mappen met muziek.
.
Kijk ook even op mijn duitse auto forum, hier heb ik de configuratie van de Insignia en m`n huidige Vectra GTS in de kleur pannacotta op staan...
Comment
-
Hey GTSKE en Co ik heb zelf zo'n stick van sony in gebruik voor m'n insignia, heb die ook speciaal gekocht voor in de auto.
Na nu ongeveer 3 weken gebruik heb ik nog geen enkel probleem kunnen vaststellen met deze stick.
Het enige wat ik meegemaakt heb ermee is dat sommige liedjes niet aanvaard worden, als ik dan een andere versie kies uit de lijst wanneer ik het ga downloaden dan wordt het wel aanvaard. Ligt blijkbaar aan de versie ofzo want het zijn allemaal MP3 files, soms dus effe proberen en opnieuw zoeken ma verder niks dan lof.
Deze stick vindt je blijkbaar wel niet overal want ik heb ook even moeten zoeken om er één te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenIk lees overigens op het duitse forum dat er veel zijn die 'sukkelen' met de USB. Gaan de van helemaal niet herkend worden, over de afmetingen van de stick, het probleem dat ik aanhaal, het goed formateren enz...
Tjah, misschien wis ik hem nog eens volledig... of koop ik zo'n Sony1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
Zitten de 'gewone' koplampen dan, zoals bij deze AFL koplampen en de gewone koplampen van Vectra, niet meer achter een helder doorzichtig plexiglas?
Comment
Comment