Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik moet er momenteel geen hebben zunne, maar misschien ooit he
    Als ik die van den autogids win he
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marang73 Bekijk Berichten
      In Nederland was Arval bij ons 80 euro per maand duurder dan Leaseplan voor precies dezelfde configuratie.
      Spijtig

Arval en Opel zijn blijkbaar geen goede combinatie?

BTW, kan er iemand een foto of URL posten waarin je het verschil tussen de gewone koplampen en de AFL+ Bi-Xenon qua design goed kan zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk Berichten
        Spijtig

BTW, kan er iemand een foto of URL posten waarin je het verschil tussen de gewone koplampen en de AFL+ Bi-Xenon qua design goed kan zien?
        Staat hier al ergens dacht ik.
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Staat inderdaad een paar pagina's terug.

Even van een hollands forum gejat voor je:
          Last edited by ; 23/02/2009, 17:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
            Staat inderdaad een paar pagina's terug.

Even van een hollands forum gejat voor je:
            Hey, bedankt!

Die AFL Bi-Xenon koplampen zien er wel veel -er uit zeg

Comment

Hey, bedankt!

Die AFL Bi-Xenon koplampen zien er wel veel -er uit zeg
              Inderdaad ja, zonder AFL is het veel minder.

Comment

• Ik heb problemen met de USB-aanslutiing.
                Tot voor kort had ik geen problemen, alles verliep goed.
                Een paar dagen terug zette ik er ee nieuwe map op met een afspeellijst; gevolg: telkens de radio afgelegd wordt, is het alsof hij de usb-stick opnieuw herkent alsof je hem er juist ingestoken heeft, hij begint dan de eerste track te spelen; zelfs al luisterde je naar de radio voor je de motor aflegde. Het verderluisteren naar de afspeellijst lukt dus ook niet meer.

Gezien het enkele dagen terug wel nog ging, heb ik dus die map terug verwijderd, zoals voorheen.... doch zonder resulataat.
                Ik snap het niet meer.
                De USB-stick is van Kingston.
                Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Weet wel dat je deze steeds "veilig moet verwijderen" anders kunnen er probs optreden met de herkenning van het spel. Dit is ook zo op je PC of laptop. Je mag een USB nooit uittrekken zonder eerst de optie "hardware veilig verwijderen" te hebben geselceteerd. Op de DVD800 is dit ook zo.
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                    Weet wel dat je deze steeds "veilig moet verwijderen" anders kunnen er probs optreden met de herkenning van het spel. Dit is ook zo op je PC of laptop. Je mag een USB nooit uittrekken zonder eerst de optie "hardware veilig verwijderen" te hebben geselceteerd. Op de DVD800 is dit ook zo.
                    Idd, dat heb ik steeds gedaan...
                    Zou daar ergens toch misschien een probleem kunnen liggen denk je?

Comment

Spijtig

Hier kan je de xenon met drl eens zien

2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                        Idd, dat heb ik steeds gedaan...
                        Zou daar ergens toch misschien een probleem kunnen liggen denk je?
                        Denk ik wel.
                        Misschien je stick eens volledig leegmaken.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                          Denk ik wel.
                          Misschien je stick eens volledig leegmaken.
                          Ik lees overigens op het duitse forum dat er veel zijn die 'sukkelen' met de USB. Gaan de van helemaal niet herkend worden, over de afmetingen van de stick, het probleem dat ik aanhaal, het goed formateren enz...

Blijkbaar zou de Sony Micro Vault Tiny een heel goedr stick zijn die nog geen dienst geweigerd heeft en perfect in de uitsparing past.

Tjah, misschien wis ik hem nog eens volledig... of koop ik zo'n Sony

Comment

• Waar zit die USB aansluiting trouwens juist? Want heb hem nog op geen enkele foto zien staan (of ik heb erover gezien).

Comment

• Deze zit onder de armsteun tussen de voorstoelen, alleen niet bij alle radio uitvoeringen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk Berichten
                                Deze zit onder de armsteun tussen de voorstoelen, alleen niet bij alle radio uitvoeringen.

Kan je die aansluitingen 90° neerklappen ?

Comment

Ik lees overigens op het duitse forum dat er veel zijn die 'sukkelen' met de USB. Gaan de van helemaal niet herkend worden, over de afmetingen van de stick, het probleem dat ik aanhaal, het goed formateren enz...

Blijkbaar zou de Sony Micro Vault Tiny een heel goedr stick zijn die nog geen dienst geweigerd heeft en perfect in de uitsparing past.

Of je koopt een imation usb stickje, deze is 3 cm groot .
                                  Deze word direct herkend en het werkt perfect, heb het al vast bij de dealer geprobeerd met verschillende mappen met muziek.
                                  .
                                  Kijk ook even op mijn duitse auto forum, hier heb ik de configuratie van de Insignia en m`n huidige Vectra GTS in de kleur pannacotta op staan...
                                  Last edited by ; 23/02/2009, 20:02.

Comment

• Hey GTSKE en Co ik heb zelf zo'n stick van sony in gebruik voor m'n insignia, heb die ook speciaal gekocht voor in de auto.
                                    Na nu ongeveer 3 weken gebruik heb ik nog geen enkel probleem kunnen vaststellen met deze stick.
                                    Het enige wat ik meegemaakt heb ermee is dat sommige liedjes niet aanvaard worden, als ik dan een andere versie kies uit de lijst wanneer ik het ga downloaden dan wordt het wel aanvaard. Ligt blijkbaar aan de versie ofzo want het zijn allemaal MP3 files, soms dus effe proberen en opnieuw zoeken ma verder niks dan lof.

Deze stick vindt je blijkbaar wel niet overal want ik heb ook even moeten zoeken om er één te vinden.

Comment

Ik heb zo ene van Sony 16GB en dan nog drie Emtec 4GB. Die Sony ben ik eens gaan uittesten in de garage en heb dan vastgesteld dat die radio dus geen 16GB ineens kan inlezen. Daarmee heb ik een setje van 3 x 4GB bijgekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                        Hier kan je de xenon met drl eens zien

http://www.autoforum.be/showthread.p...76#post3264276
                                        Leuk filmpje

Zitten de 'gewone' koplampen dan, zoals bij deze AFL koplampen en de gewone koplampen van Vectra, niet meer achter een helder doorzichtig plexiglas?

Comment

Working...
                                        X