Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat vinden jullie; Insignia en Turbo eraf óf laten zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk Berichten
      Wat vinden jullie; Insignia en Turbo eraf óf laten zitten?

Alle letterkerkes eraf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
        Amai dat is niet veel, ik rij ook met een Zafira (model 06) 100pk 1.9Cdti en heb een gemiddeld verbruik van 7.5 tot 8l op 100km.
        (rij wel veel korte stukken 8x2km per dag en dan 4x25km per week)

Btw weet er iemand al iets meer vanaf wanneer we de ST bij onze lokale autoboer kunnen gaan aanschouwen ?
        Volgens GMAN ANTWERPEN zou ST zeker in showroom staan vanaf we 21 en 22 maart. 't Zal in ieder geval tijd worden dat we onze bestelling eens live kunnen gaan bewonderen....

Comment

• insignia er af en turbo laten hangen

ofwel alles eraf en in de grill vanvoor turbo hangen ... dat de mensen weten wat voor beest ze achter zich hebben

Comment

• Ik vind het mooier wanneer het er op blijft hangen
            2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
            2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
            2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
              Ik heb problemen met de USB-aanslutiing.
              Tot voor kort had ik geen problemen, alles verliep goed.
              Een paar dagen terug zette ik er ee nieuwe map op met een afspeellijst; gevolg: telkens de radio afgelegd wordt, is het alsof hij de usb-stick opnieuw herkent alsof je hem er juist ingestoken heeft, hij begint dan de eerste track te spelen; zelfs al luisterde je naar de radio voor je de motor aflegde. Het verderluisteren naar de afspeellijst lukt dus ook niet meer.

Gezien het enkele dagen terug wel nog ging, heb ik dus die map terug verwijderd, zoals voorheen.... doch zonder resulataat.
              Ik snap het niet meer.
              De USB-stick is van Kingston.
              Ik hoop dat het probleem met de usb-stick onderts opgelost is. 't Zal voor mij ook wa uittesten worden. Heb wel vraagje i.v.m. de dvd800 navi:
              Hoe zijn de ervaringem met de navigatie zelf ( nauwkeurig, snel...)??

Heb er al wa over gelezen maar vraag het liever eens aan iemand die het systeem zelf gebruikt.

Alvast bedankt,

Comment

• Ik heb vrij goed nieuws voor sommige onder ons, juist een mail ontvangen.

De Opel Insignia Sports Tourer Launch Night: mis dit niet!

Kom in première de Opel Insignia Sports Tourer ontdekken bij GROEP BODEN HASSELT
                op donderdag 26 februari vanaf 16u.
                Wees er snel bij, want de plaatsen zijn beperkt!
                Inschrijven kan nog op launch@groepboden.be
                Meer info op 0479/98 93 75
                Alvast graag tot dan!
                Het GROEP BODEN TEAM
                www.groepboden.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
                  tja,110 pk lijkt me wel krap..vind de insignia ronduit schitterend maar zijn gewicht en bijgevolg prestaties zijn mijn enige voorbehoud..ben zelfs bang dat de 130pk maar net voldoende zal zijn,en als je naar de 160pk moet gaan heb je in Belgie die hoge BIV + de aankoopprijs en verzekering,dan begint het op te lopen..als je helemaal niet wakker ligt van prestaties zal het wel lukken met de 110pk,maar iemand die er een vlotte rijstijl op nahoud gaat met z'n 110 pk toch wat ontgoocheld zijn vrees ik..eens je rijdt gaat dat wel meevallen,maar een gewicht van zowat 2 ton vlot in beweging brengen heb je iets meer voor nodig..

de 130 pk is idd het miminum voor de Insignia,op snelwegen zal de 110 pk wel voldoende zijn,maar voor stadsverkeer had de 130 pk iets vinniger mogen zijn.ik moet de gas nogal diep indrukken tov onze vorige opel,de astra break 1.9 cdti 120 pk.de 130 pk is ideaal voor langere afstanden en bolt het lekkerst vanaf 120 km/h.

Comment

• De mijne staat vandaag in productie
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                      De mijne staat vandaag in productie
                      Dus morgen zal hij klaar zijn normaal en dan spoedtransport regelen en je rijdt er volgende week mee rond (met wat geluk natuurlijk )

Comment

• ik vind het ook mooier als het erop blijft.iedereen zijn eigen keuze natuurlijk

Comment

• dikke proficiat!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                            Dus morgen zal hij klaar zijn normaal en dan spoedtransport regelen en je rijdt er volgende week mee rond (met wat geluk natuurlijk )
                            Dat zou normaal gezien al in orde moeten zijn.
                            Is dan nog wel zo dat ik mijne makelaar moet zien, nieuwe plaat aanvragen,...
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Vandaag van de garage te weten gekomen dat m'n wagen klaar staat voor transport. Met een beetje geluk kan ik er volgend weekend al mee rond cruisen

Comment

• [/QUOTE]
                                Oorspronkelijk geplaatst door adnkoks Bekijk Berichten
                                Vandaag van de garage te weten gekomen dat m'n wagen klaar staat voor transport. Met een beetje geluk kan ik er volgend weekend al mee rond cruisen
                                Dan zijn we misschien met twee. De mijne wordt normaal volgende week geleverd. Afhankelijk van de dag van levering, zal ik er al dan niet tegen het weekend kunnen met rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door adnkoks Bekijk Berichten
                                  Vandaag van de garage te weten gekomen dat m'n wagen klaar staat voor transport. Met een beetje geluk kan ik er volgend weekend al mee rond cruisen
                                  De mijne staat ook klaar voor transport, maar de 2de week van maart.

Comment

Wat vinden jullie; Insignia en Turbo eraf óf laten zitten?
                                    Alles erop laten staan. Vind ik persoonlijk schoner. Maar ja, iedereen heeft zijn mening en ik denk gewoon dat je je eigen mening moet volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                                      Alles erop laten staan. Vind ik persoonlijk schoner. Maar ja, iedereen heeft zijn mening en ik denk gewoon dat je je eigen mening moet volgen.

Ik ben er wel uit, ik laat ze er allebei opzitten. Nu nog even wachten tot volgende week vrijdagavond dan ga ik hem ophalen. as Zaterdag ga ik eens kijken bij de dealer.

Comment

Ik ben er wel uit, ik laat ze er allebei opzitten. Nu nog even wachten tot volgende week vrijdagavond dan ga ik hem ophalen. as Zaterdag ga ik eens kijken bij de dealer.

Dat zou ik ook doen, gewoon d'r op laten.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Dat zou ik ook doen, gewoon d'r op laten.
                                          Weet iemand wat de uiterlijke verschillen zijn in type-aanduiding etc. tussen de 1.6T en de 2.0T?

Comment

Working...
                                          X