Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Morgen zullen er een hele hoop Insignia's bij de dealers geleverd worden.. Maandafsluiting bij Opel hé... Alles moet "gate-out" hebben om te kunnen factureren!
heb er vandaag eindelijk eens deftig bekeken en ingezeten... ben enigszins teleurgesteld eigenlijk. het plaatsaanbod achteraan is bedroevend. ik voel mijn haar tegen 't dak komen ook al ben ik slechts 172cm groot. 't was natuurlijk de 4 en 5-deurs, de ST zal hier minder last van hebben. de afwerking van 't interieur is goed, op enkele details na. de standaard zetels vond ik ook behoorlijk hard, ik had ook het gevoel op de zetel te zitten, ipv er in, bij de sportzetels was het wel een pak beter. het design, zowel binnen als buiten vind ik wel geweldig
Mijn auto staat dan in de hoek van de auto's met stalen velgen en wieldoppen.
hoi geldrop,ik heb dezelfde wielen met wieldoppen,niet echt een toppertje dus,hoewel ze wel goed gelukt zijn,want ik was er in het begin van overtuigd dat die wieldoppen stalen velgen waren.
binnenkort gaan de winterbanden er af,ik ben eens benieuwd hoe die stalen velgen er dan uit zien,mss laat ik die plastic krengen er dan gewoon af ;-)
Morgen zullen er een hele hoop Insignia's bij de dealers geleverd worden.. Maandafsluiting bij Opel hé... Alles moet "gate-out" hebben om te kunnen factureren!
oppassen met zwarte velgen,op de meeste wagens valt dat enorm tegen ook al lijken ze in de showroom mooi..bovendien lijkt me een 17'' wat klein om het resultaat van de centen die je er aan geeft waard te zijn,dan was je beter af met rechtstreeks een 18'' in optie denk ik..indien je toch zou toehappen..controleer of steek wel overeen komt met die van een Insignia zodat je niet voor verrassingen komt te staan..
Nieuwe update.
We zitten al aan 48 Insignia's. Wie wordt nummer 49 & 50?
De mannen die hun Insignia gaan geleverd krijgen mogen de effectieve leverdag in de lijst plaatsen "ophalen op ??/??/2009".Diegene die hun wagen hebben ontvangen mogen de lijst met bij hun wagen "Geleverd" aanpassen ofwel geef je het mij maar door. Pas ik wel weer aan .
Als we een bijeenkomst willen organiseren dan raad ik aan om dit bv midden of eind juni te doen. De meeste toekomstige eigenaars van een ST krijgen hem pas eind mei - begin juni geleverd. Waar denken jullie dat het beste zal zijn. Ben zelf van Limburg maar zou meer het noorden van de provincie Antwerpen willen voorstellen zodat onze Nederlandse vrienden misschien ook kunnen langs komen . Ideeën laat maar iets weten of het forum.
Volgens de verkoper gaat mijn bestelling richting juli. Moet nog even afwachten voor ik m'n papieren krijg om hem effectief te bestellen en dan pas ik wat meer.
Nieuwe update.
We zitten al aan 48 Insignia's. Wie wordt nummer 49 & 50?
De mannen die hun Insignia gaan geleverd krijgen mogen de effectieve leverdag in de lijst plaatsen "ophalen op ??/??/2009".Diegene die hun wagen hebben ontvangen mogen de lijst met bij hun wagen "Geleverd" aanpassen ofwel geef je het mij maar door. Pas ik wel weer aan .
Als we een bijeenkomst willen organiseren dan raad ik aan om dit bv midden of eind juni te doen. De meeste toekomstige eigenaars van een ST krijgen hem pas eind mei - begin juni geleverd. Waar denken jullie dat het beste zal zijn. Ben zelf van Limburg maar zou meer het noorden van de provincie Antwerpen willen voorstellen zodat onze Nederlandse vrienden misschien ook kunnen langs komen . Ideeën laat maar iets weten of het forum.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment