Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Dat is BMW 3 niveau. Je krijgt natuurlijk ook wel wat meer auto voor je geld denk ik...
    Heb nu een Vectra GTS Sportuitvoering, DVD-navi, enz. Qua prijs/ uitrusting mag een BMW 3 er nog niet aan komen ruiken.

Comment

• Fak ik ben echt grondig aant denken om men signum voor een insignia in te ruilen... mijne schrik is alleen hoe lang gaat de insignia de wauw reactie krijgen en hoe lang ga ik hem mooi blijven vinden, alles went uiteindelijk hé... met de signum ligt dit dan weer anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Allostef Bekijk Berichten
        Ik denk dat hij bestelbaar is van het moment van de lancering. Volgens mijn dealer zouden de prijzen tussen 27000€ & 40000€ gaan liggen.
        Wanneer is die lancering?
        Qua prijzen is dit dan wel meer de opvolger van de signum dan de vectra

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichten
          Lancering is op het salon van LONDEN in juli. De Vectra en de SIgnum zijn in feite dezelfde auto, Signum is een luxueuze uitvoering (meer plaats op de achterbank, gescheiden zetels) op basis van de Vectra break wiens onderstel langer is dan van de GTS en de 4-deurs. De Insignia is dus de vervanger van zowel de Vectra als de Signum.

Comment

Eigenlijk is dit een 'samensmelting' van de Vectra en de Omega, logisch dus dat hij wat hoger mikt.

Comment

• ja inderdaar en qua prijzen kon de vorige omega zich ook wel meten met audi en bmw
              Hadden ze dit kunnen positioneren in de vectra prijsklasse, dan hadden ze een winner

Comment

ja inderdaar en qua prijzen kon de vorige omega zich ook wel meten met audi en bmw
                Hadden ze dit kunnen positioneren in de vectra prijsklasse, dan hadden ze een winner
                De prijzen situeren zich toch in de Vectra prijsklasse. Kijk maar eens wat een Vectra kost zonder kortingen en gratis uitrusting. Mijn GTS kost bvb 29500€ zonder korting enz... Heb natuurlijk wel een heel andere prijs betaald maar dat komt met de Insignia na verloop van tijd ook wel. Als je natuurlijk altijd onmiddelijk het nieuwste van het nieuwste koopt dan betaal je de volle pot.

Comment

• sja, binnenkort nieuwe leasewagen bestellen en ik heb geen maanden meer

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

Laat maar komen zo!!!

Comment

• Dit is KNAP!
                                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Amai, daar bij opel hebben ze ook fameuze kopieermachines.
                                        Dat vinnetje op het dak, en dan die chromen lijsten rond de deuren.. komt gewoon recht van de BMW 5-serie, en de koplampen zijn van de huidige Mercedes C-klasse.
                                        De velgen op de laatste foto's zijn nog altijd net hetzelfde als die van de huidige Vectra, saai dus..
                                        Maja voor de rest valt het wel mee, tis alleszins een verbetering maar het gekopieer valt mij wat op..

Comment

• Oei hij verbruikt 20 liter/100km

Comment

Working...
                                          X