Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
weet iemand of de cosmo 1.8 inklapbare buitenspiegels heeft
Alle Insignia's hebben inklapbare spiegels . Maar alle Cosmo uitvoeringen hebben electrisch inklapbare spiegels en volgens mij ook executive uitvoeringen maar dat weet ik niet zeker.
Bedankt voor jullie reacties en hulp, nu alweer een tijdje geleden
Ik zit echter nog met volgende zorg. In de brochures en op de site kun je enkel als rode tint het Pomegranate Red kiezen. Als modelbouwverzamelaar heb ik de rode vijfdeurs op schaal 1/43 staan, en die is gespoten in zgn 'Magic Red'... een kleur die helemaal niet leverbaar is... maar als je de wagens vanop de officiele foto's en salons bekijkt, is hun tint opvallend feller van kleur dan de wagens in het wild (ik heb het nu dus enkel over de rode kleur). Kan het zijn dat deze 'promo' en test wagens in deze kleur Magic Red zijn gespoten? Heb een modelletje van een Pomegranate Zafira naast de Magic Red Insignia gezet en de Pome is wel degelijk een pak donkerder en minder levendig rood.
Weten jullie meer als experts???
Graag hulp gevraagd dus, want ik twijfel serieus of ik voor Pome ga indien mijn vermoedens kloppen, en dan wordt het een Olympic White
Ja inderdaad, dit rood ben ik weg van, maar het lijkt me verdacht fel van kleur... zoals gezegd mijn Zafira model en de Zafira van mijn buurman zijn allebei Pome en die zien er veel donkerder uit, hebben weg van Marseille rood van vroeger. Maar het is een nieuwe Zafira B en dus Pome...
In de Opel Shop, bij de miniaturen staat deze 'Magic Red' vermelding als kleur bij de vijfdeurs versie. En die kleur lijkt irl echt wel feller dan Pome... en lijkt heel veel meer op de boven getoonde foto's van de ST.
Toch nog ongeveer één derde benzines, proper!
Ik had veel minder verwacht, als ik tegenwoordig rond me kijk op de wegen... Is dit te danken aan de kleinere maar drukgevoede motoren?
't Zou kunnen, maar 't verschil in taksen tussen een 1.6 en 2.0 is nu ook weer niet zó groot eigenlijk. Maar je hebt een punt, voor 180pk moest je in de Vectra een gulzigere 2.0T nemen, terwijl je nu al genoeg hebt aan een 1600.
Maar echt zuinig kan je de 1.6T van Opel nu ook weer niet noemen... net geen 8 liter op papier. Als je ziet dat een 170pk sterke 320i flirt met de 6 liter en een 180pk sterke A4 2.0TFSI hetzelfde doet met de 6,5 liter, dan kan ik het pas gelanceerde 1.6T-blok op dat vlak niet bepaald vernieuwend noemen. Al ben 'k er wel van overtuigd dat 'ie op sommige andere vlakken wél zeer modern is.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Het zijn uiteraard de cijfers irl die tellen.
De eerste die met 6 en nog wat liter toekomt met 160+ benzine-pk's moet ik nog tegenkomen. 8 liter lijkt me al meer realistisch...
Het zijn uiteraard de cijfers irl die tellen.
De eerste die met 6 en nog wat liter toekomt met 160+ benzine-pk's moet ik nog tegenkomen. 8 liter lijkt me al meer realistisch...
Beide cijfers zijn van tel... kijk gewoon al maar 's naar de ecoscores van die modellen.
Als 't overschrijvingsformulier van de (toekomstige) ecotaks in de bus valt, zal die bvb. gebaseerd zijn op 't cijfer dat op papier staat. Maar ook nu heeft 't al een negatieve invloed op de leasemarkt vermits elke werkgever een CO2-bijdrage verschuldigd is afhankelijk van de wagens die 'ie voor zijn werknemers laat leasen. De 1.6T heeft label D, terwijl een A4 2.0TFSI label C heeft net zoals de 320i. En dan heb ik 't nog niet over de Opel-diesels die allemaal minstens een label D krijgen, terwijl de doorsnee 318d/20d of A4 2.0TDI al een label C opgeplakt krijgt.
't Reëel verbruik is uiteraard belangrijk, maar daarom moet 't op papier nog zo hoog niet zijn. Dat kost de klant uiteindelijk enkel maar centen... en in zekere zin hen dus wat klanten.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment