Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
    Amai, daar bij opel hebben ze ook fameuze kopieermachines.
    Dat vinnetje op het dak, en dan die chromen lijsten rond de deuren.. komt gewoon recht van de BMW 5-serie, en de koplampen zijn van de huidige Mercedes C-klasse.
    De velgen op de laatste foto's zijn nog altijd net hetzelfde als die van de huidige Vectra, saai dus..
    Maja voor de rest valt het wel mee, tis alleszins een verbetering maar het gekopieer valt mij wat op..
    dat vinnetje op het dak en de chromelijsten kan je op zowat elke wagen krijgen

*sarcasmemodus aan*

foei foei opel ,die "A" en die "S" in het woord insignia komen recht van een astra .
    en ik zie dat de wielen vastgeschroefd zijn met dezelfde bouten als een audi .
    dit is een reglrechte schande ,dit is een kopie van elke andere wagen die rondrijd .

*sarcasmemodus uit*
    als we echt zo gaan denken dan is elke wagen wel een kopie van een andere wagen hoor .

ps :als je mij een foto toont van een vectra c met dezelfde velgen dan neem ik mijn woorden direct terug .
    Last edited by ; 04/06/2008, 19:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
      Oei hij verbruikt 20 liter/100km
      goed opgemerkt .
      niet echt een foto om in de reclame te zetten hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Allostef Bekijk Berichten
        De prijzen situeren zich toch in de Vectra prijsklasse. Kijk maar eens wat een Vectra kost zonder kortingen en gratis uitrusting. Mijn GTS kost bvb 29500€ zonder korting enz... Heb natuurlijk wel een heel andere prijs betaald maar dat komt met de Insignia na verloop van tijd ook wel. Als je natuurlijk altijd onmiddelijk het nieuwste van het nieuwste koopt dan betaal je de volle pot.
        Heb paar dagen geleje met opel garagist gesproken,
        En hij zei dus dat de prijzen hoger zouden liggen +-vanaf 30000 en dat de insignia egt wel een klasse hoger zal zijn dan vectra. En hij had er schrik voor dat dit voor de verkoop zou tegen vallen, dat de auto te duur zou zijn tov de huidige vectra en dat klanten gaan afhaken...

Maar Tis wel een prachtige bak ! begint opel dan tch aan iets grotere auto's te denken, want met weg vallen omega en senator zijn veel klanten naar een bmw 5, audi a6, merc. E overgestapt...
        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
          goed opgemerkt .
          niet echt een foto om in de reclame te zetten hé.
          is wrs een teken dat er een zeer potente motor op zit aan te komen

Comment

Dat vinnetje op het dak, en dan die chromen lijsten rond de deuren.. komt gewoon recht van de BMW 5-serie, en de koplampen zijn van de huidige Mercedes C-klasse.
            De velgen op de laatste foto's zijn nog altijd net hetzelfde als die van de huidige Vectra, saai dus..
            Maja voor de rest valt het wel mee, tis alleszins een verbetering maar het gekopieer valt mij wat op..
            amai, gij bent stom

elk merk kopieert... en ik denk dat opel zowat altijd origineel uit de hoek komt... en buiten het vinnetje zie ik er weinig gekopieer aan ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
              Elektronische handrem.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                Elektronische handrem.
                idd geen stok meer die soms in de weg staan... handfringeskes zullen ook wel gedaan zijn

Comment

• Het kriebelt al.
                  Ik moet alleen de madame te weten overtuigen want prijzen van €30.000 tot €40.000 zijn natuurlijk niet niks.

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

Last edited by McClane; 04/06/2008, 22:50. Reden: "e"
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Het kriebelt al.
                    Ik moet allen de madame te weten overtuigen want prijzen van €30.000 tot €40.000 zijn natuurlijk niet niks.
                    same problem maar op bovenstaande foto's is hem echt

Comment

• toch wel mooie wagen, verfrissend van opel

Comment

• Ik zou hem toch eens graag in een ander kleurke zien.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Ik zou hem toch eens graag in een ander kleurke zien.
                          amuseer u met photoshop en zet hem is int rood, donkergroen, arden blue, ....

Comment

• De break zal ook wel de moeite zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              amuseer u met photoshop en zet hem is int rood, donkergroen, arden blue, ....
                              Ik geene photoshop.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Hopelijk rijdt je met de wagen in je naam, zoniet kan je beter je zielige opmerkingen ergens anders kwijt, alle wagens zijn een gekopieer van jewelste.

Comment

for your information die biesjes heb ik ook op mijn Zafira en wie dacht je wie er de eerste chroombagette op de kofferdeksel had juist de Vectra en nu hebben ze er ALLEMAAL eentje ,BMW en Mercedes inbegrepen en zeggen dat als de Vectra de eerste maal getest werdt De Autogids het maar niks vond die blinkende streep op de koffer alsook de richtingaanwijzer zonder gevoel die als je er lichtjes op duwt drie maal knippert voor in te halen en als ze nu een nieuwe wagen testen die dit niet heeft staat dit bij de minpuntjes Als ze de nieuwe Golf testten een paar jaar terug loofden ze het feit dat je de koffer met het VW-embleem kon openen aan de buitenkant pffft Mijn Omega van 1996 had dit ook al maar dit was het vermelden niet waard want het was MAAR een Opel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                                    for your information die biesjes heb ik ook op mijn Zafira en wie dacht je wie er de eerste chroombagette op de kofferdeksel had juist de Vectra en nu hebben ze er ALLEMAAL eentje ,BMW en Mercedes inbegrepen en zeggen dat als de Vectra de eerste maal getest werdt De Autogids het maar niks vond die blinkende streep op de koffer alsook de richtingaanwijzer zonder gevoel die als je er lichtjes op duwt drie maal knippert voor in te halen en als ze nu een nieuwe wagen testen die dit niet heeft staat dit bij de minpuntjes Als ze de nieuwe Golf testten een paar jaar terug loofden ze het feit dat je de koffer met het VW-embleem kon openen aan de buitenkant pffft Mijn Omega van 1996 had dit ook al maar dit was het vermelden niet waard want het was MAAR een Opel .
                                    Respect....
                                    Last edited by McClane; 05/06/2008, 19:56.

Comment

Respect....

Comment

Respect....

Heb ik , maar anderen blijkbaar niet ik heb hier trouwens niemand pijngedaan enkel wat feiten weergegeven

Comment

• Ik denk dat Mcclane bedoelt, dat we respect hebben voor je denkwijze !
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X