Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
    Idem probleempje hier. Vandaag mail gekregen van mijn dealer. Kreeg het voorstel van mijn dealer om de Trekhaak (inklapbaar) en Trailer stability Program te nemen. Dus hetzelfde maar dan zonder automatische niveauregeling want deze kan pas vanaf september geleverd worden door problemen.
    Ik las dat jij nu niet een wegklapbare met enkel het trailerstability kan bestellen? Waarom jij niet en ik wel? Vraag maar eens na bij je dealer. De automatische niveauregeling zou alleen het probleem zijn
    Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
    Die van McClane stond al op de band wat ik gehoord heb, vandaar dus.
    Was dus een vergissing van de patron die mij woensdag contacteerde. Hij zei me de keuze te maken tussen langer wachten, geen trekhaak of een afneembaar model achteraf geplaats maar de plaatsing was gratis.
    Met het forum hier dan te lezen was ik verbaasd dat andere dus wel het trailerpack konden nemen maar dan zonder de niveauregeling. Dus bel ik gisteren rechtstreeks met de verkoper. Ik leg hem de situatie uit. Zijn baas had hem hierover nog niet ingelicht. Hij ging dan horen wat hij nog kon doen met als resultaat het gekende gevolg.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• vanmorgen op de E313 op een vrachtwagen een witte insginia met 20" velgen gezien...

apart maar heel knap en stijlvol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
        Het is zelfs bij de Cosmo-uitvoering(inbegrepen) manueel.Ik heb Andy erop gewezen en hij zei dat dit de enige mogelijkheid was.ik heb in mijn menustelling gekeken en ik vind het ook nergens terug.Heb jij een mogelijkheid gevonden om een usb-stick klaar te maken zonder dat de muziek in mappen zit?Mij lukt het niet,wel met Mpeg4 maar dit formaat wordt niet ondersteund enkel mp3 en wma.
        En in de handleiding (dacht p32) staat dat je 2x op de afstandsbediening moet drukken. Bij de bestelling bevestigde Andy dat het wel ging... Toch erg soms die onwetendheid. Je zou ook kunnen instellen bij 'Autoinstellingen' dat de spiegels automatisch bij het sluiten dichtklappen. Maar jij hebt dit menu ook niet?

In verband met muziek, ik heb enkel nog maar een I-pod gebruikt.
        2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
        2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
        2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
          En in de handleiding (dacht p32) staat dat je 2x op de afstandsbediening moet drukken. Bij de bestelling bevestigde Andy dat het wel ging... Toch erg soms die onwetendheid. Je zou ook kunnen instellen bij 'Autoinstellingen' dat de spiegels automatisch bij het sluiten dichtklappen. Maar jij hebt dit menu ook niet?

Idd, in de Duitse handleiding (online PDF) staat op p30 :

Spiegel von außen einklappen
          Zum Einklappen der Spiegel
          e kurz
          drüken.
          Zum Ausklappen der Spiegel
          c kurz
          drüken.
          Wenn die Spiegel üer das Bedienelement
          in der Fahrertü eingeklappt
          wurden, werden sie durch Drüken
          von
          c nicht ausgeklappt.
          Die Aktivierung bzw. Deaktivierung
          dieser Funktion kann im MenüEinstellungen im Info Display geädert
          werden. Fahrzeugpersonalisierung

3 90.

Lukt dit dan niet ?

Comment

• In een handleiding staat soms ook niet alles.

Wie heeft deze functie en wil zo vriendelijk zijn even wat testjes te doen?
            Het gaat er bij mij niet in dat deze functie zou ontbreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
              Ik schrok wel even toen ik de koffer opendeed... ik dacht van "That's it ?".... maar ja komt waarschijnlijk omdat ik de kofferruimte van mijn Zafira zo gewoon ben
              Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
              Had met de kofferruimte juist hetzelfde gevoel....maar heb nu eveneens een Zafira.
              Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
              - kofferruimte is 'handig', maar niet uitzonderlijk ruim, zoveel is zeker.

Heh, is die dan zo "klein" ??? Zou ie kleiner-idem-groter zijn dan zijn voorganger - de Vectra Break C ?
              Ik dacht nochthans dat de diepte (van kofferdeksel tot achterzetel) bij de Vectra Break C dieper was dan bij de Zafira ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk Berichten
                Idd, in de Duitse handleiding (online PDF) staat op p30 :

Spiegel von außen einklappen

Zum Einklappen der Spiegel
                e kurz
                drüken.
                Zum Ausklappen der Spiegel c kurz
                drüken.
                Wenn die Spiegel üer das Bedienelement
                in der Fahrertü eingeklappt
                wurden, werden sie durch Drüken
                von c nicht ausgeklappt.
                Die Aktivierung bzw. Deaktivierung
                dieser Funktion kann im MenüEinstellungen im Info Display geädert
                werden. Fahrzeugpersonalisierung
                3 90.

Lukt dit dan niet ?

Nee, dat werkt niet. Dacht eerst dat je het misschien moest instellen via de boordcomputer dat hij het zou toelaten, maar dit is ook geen mogelijkheid blijkbaar.

Comment

Laadt de USB-poort de iPod op? Anders moet je die er steeds weer uithalen en elders opladen ...

Deze morgen eindelijk 2 Insignia's zien rijden ... donker grijze en zwarte. Die donker grijze vond ik mooi maar een beetje een euh grijze muis. Van achter mocht de Insignia wel wat breder zijn - misschien overwegen met spacers te werken.

Vond wel dat die onderaan vrij dicht bij de grond stonden met hun 18" - wat gaat dat geven met 20"? en ik dacht nog te verlagen ...

Tenslotte die LED's vooraan zijn ni slecht maar heb ook een A5 en A4 gezien en dat is nog iets anders ze - hopelijk brengt Hella of een ander merk iets uit om die LED's wat te verbreden. Is misschien iets dat je gewoon moet worden in het straatbeeld maar mocht breder en langer zijn van mijn part.

Het zijspel daarentegen is wel heel sexy maar erg dat ik met die aftandse 15-jaar oude corsa sneller reed dan een 130 en 160pk diesel

Comment

Nee, dat werkt niet. Dacht eerst dat je het misschien moest instellen via de boordcomputer dat hij het zou toelaten, maar dit is ook geen mogelijkheid blijkbaar.

[/LEFT]
                    net zoals racingboy krijg ik er ook geen beweging in met de afstandsbediening,dus voorlopig de spiegels inklappen met het knopje van de spiegelafstelling op de bestuurdersportier.wel lastig om veilig uit te stappen met ingeklapte spiegels...tegen de spiegels duwen moet ik nog proberen.ik ben toch blij dat ik deze optie optie genomen heb,want het was weer eens prijs verleden week bij ons in de straat,bij ons in de straat werden weer een aantal spiegels vernield door een of andere idioot,die van ons stonden er nog op...

Comment

• Vond wel dat die onderaan vrij dicht bij de grond stonden met hun 18" - wat gaat dat geven met 20"? en ik dacht nog te verlagen ...

Van een andere velgmaat komt de auto niet hoger of lager te liggen. De omtrek van de band blijft gelijk evenals de hoogte van de band. Slechts de hoogte van de wang wordt evenredig kleiner zover de velg groter wordt. Per saldo is er dus geen verschil.

Comment

• Net van de leasemaatschappij vernomen dat m'n papieren er nog niet zijn. Alles heeft vertraging opgelopen met de staking van de post. Nog een paar dagen wachten geblazen . Damn, had er graag dit weekend al mee rondgereden.

Comment

• Wel vervelend als het in/uitklappen van de spiegels niet zo werkt als de handleiding het voorspiegelt ;-)

Toch wel wat dingen die niet kloppen:

- HotShot die door faillisement van de leverancier is verdween...
                          - Volgens handboek zou je navigatie data via de BC in het DIC kunnen oproepen als een navi hebt...
                          - Gelezen dat de Easy Entry van de electrische stoelen niet altjd doet wat je verwacht....
                          - Schijnbaar werkt het automatisch inklappen van de spiegels niet bij het vergrendelen

Iemand al eens geprobeerd of de personalisatie per sleutel werkt? Dat zou volgens het handboek zo zijn. Dus afhankelijk van de sleutel die je gebruikt zijn de instellingen anders (bv de radio zender waar het laatst naar werd geluisterd).

Klinkt alsof er nog iets mis is met de software.....tenzij men bij nader inzien bv besloten heeft om zoiets als de spiegelmotoren niet met de stuurelectronica van de auto te verbinden maar alleen met het knopje op de deur.....want dan zal het nooit via de software in te stellen zijn.....

Comment

• Ivm die spiegels staat dit ook zo vermeld in de NL handleiding gelijk het in die Duitste.pdf staat ?
                            Anders bij de dealer eens horen want vind dit dus echt niet kunnen hé, spiegels inklappen met een knopje binnenin

Net nog een update gehad van mijn dealer ivm enkele puntjes na navraag bij GM.

ivm de beschermstrip op de ST:
                            Jouw Insignia zal vermoedelijk ook niet zijn uitgerust met de metalen bumperstrip. Ik vermoed wel dat dit onderdeel binnenkort verkrijgbaar zal
                            zijn in naplaatsing. We komen hier nog op terug.....

ivm de spiegels:
                            De Insignia 5 deurs in onze toonzaal heeft ook elektrisch inklapbare buitenspiegels, echter enkel bedienbaar met een knop in de deur.

Last edited by ; 06/03/2009, 14:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door adnkoks Bekijk Berichten
                              Net van de leasemaatschappij vernomen dat m'n papieren er nog niet zijn. Alles heeft vertraging opgelopen met de staking van de post. Nog een paar dagen wachten geblazen . Damn, had er graag dit weekend al mee rondgereden.
                              Zonde zeker met het goede weer!
                              18 of 19" ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
                                Klinkt alsof er nog iets mis is met de software.....tenzij men bij nader inzien bv besloten heeft om zoiets als de spiegelmotoren niet met de stuurelectronica van de auto te verbinden maar alleen met het knopje op de deur.....want dan zal het nooit via de software in te stellen zijn.....

Op Duitse fora lees ik dan wel, als je lang (heel lang ?) blijft drukken op open/dicht dat ze wel in/uitklappen maar dat de ramen dit dan ook doen

Kan iemand dit bevestigen ?

Bij mijn vorige Vectra was dit trouwens zo. Lang sluiten is alle vensters dicht, lang openen is alle vensters open.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk Berichten
                                  Op Duitse fora lees ik dan wel, als je lang (heel lang ?) blijft drukken op open/dicht dat ze wel in/uitklappen maar dat de ramen dit dan ook doen

Kan iemand dit bevestigen ?

Bij mijn vorige Vectra was dit trouwens zo. Lang sluiten is alle vensters dicht, lang openen is alle vensters open.
                                  Heb het geprobeerd, maar dit is me nog niet gelukt. Misschien niet te lang gewacht. Als je open in houdt, gaan wel de ramen open. Dit heb ik nog niet geprobeerd met de spiegels ingeklapt.

In de Nederlandse handleiding staat het inderdaad ook vermeld dat je hem kan toeklappen met 2 keer op sluiten duwen, maar helaas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                    Zonde zeker met het goede weer!
                                    18 of 19" ?
                                    18" ivm te hoge leaseopleg voor 19"

Comment

• Nog meer spiegelinstellingen gevonden op pag 93 in de Duitse PDF.

Autom. Einklappen der
                                      Außenspiegel: Schaltet das Einklappen
                                      der Außenspiegel per
                                      Fernbedienung ein oder aus.

Dus je zou deze functie moeten kunnen (de)activeren.

Even (proberen ) te vertalen hoe je daar zou moeten raken :
                                      config - voertuiginstellingen - komfortinstellingen - automatisch inklappen buitenspiegel

Wie o wie probeert, en wie o wie slaagt erin dit te doen werken ?

Ergens lees ik ook op Duitse fora dat dit misschien alleen werkt met elektrische zetels met geheugenfunctie.

Comment

• Het staat bij Autoinstellingen, maar daar vind je er niets van terug. De optie op het te de-activeren heb je gewooweg niet. Ik heb ook een vermoeden dat je het enkel ziet als je zetels met geheugen hebt. Want daar staan dan ook opties om de spiegel neer te laten klappen als je hem in achteruit zet.

Comment

• Maar iedereen met een lederen interieur heeft toch automatisch een elektrisch bediende bestuurdersstoel met geheugenfunctie, dus dan zou het dan toch moeten werken ...

Comment

Working...
                                          X