Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
    ...

Net nog een update gehad van mijn dealer ivm enkele puntjes na navraag bij GM.

ivm de beschermstrip op de ST:
    Jouw Insignia zal vermoedelijk ook niet zijn uitgerust met de metalen bumperstrip. Ik vermoed wel dat dit onderdeel binnenkort verkrijgbaar zal
    zijn in naplaatsing. We komen hier nog op terug.....

...

Zal toch wel erop moeten zitten.

Artikel heeft code E94

Oorspronkelijk geplaatst door McClane
    Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0 CDTI (110 pk), 6-bak

Kleur en bekleding
    • De Insignia van uw keuze is Technical Grey (Dubbele metaalkleur).
    • U hebt gekozen voor de Bekleding leer Siena, zwart binnen bekleding.De bekleding bevat de volgende opties: Comfortzetels vóór, Seat Comfort pakket 1 (incl. Bestuurdersstoel met 4-voudig elektrisch verstelbare lendensteun), Actieve hoofdsteunen voor, 4 voudig verstelbaar, 3e hoofdsteun achter, vinyl, Middenarmsteun achter, met opbergvak, Verwarmde vóórzetels.
    Opties en accessoires
    • Launchpakket Edition (incl. DVD800 NAVI Radio/CD/MP3 incl. gëintegreerd navigatiesysteem (incl. Kleurendisplay 7", 7 luidsprekers, premium, USB aansluiting, Grafisch info display, Elektronische handrem (incl. Hill Start Assist (HSA), 12V aansluiting voor, Infotainment bedieningsknop op middenconsole, Parkpilot)
    • Zicht- en lichtpakket Incl: Regensensor, Automatische dimmende binnenspiegel, Automatic Light Control
    • Schrapping wegens momenteel niet te leveren (Trailer pack Incl: Automatische niveauregeling, Trekhaak, wegklapbaar)
    • Bi-Xenon koplampen met Adaptive Forward Lighting
    • Mistlampen vóór
    • Volwaardig reservewiel
    • Lichtmetalen velgen 8Jx18 'Design 3/F' Incl: 245/45 R18 96W HW4 banden
    Standaarduitrusting
    • Lichtpakket interieur Incl: Zonneklep met verlichte spiegels, Binnenverlichting voor Dieselpartikelfilter
    • Elektronisch Stabiliteits Programma
    • Elektrisch bedienbare ramen met one touch functie voor bestuurder (AXG)Incl: Elektrisch bediende ruiten voor
    • Buitenspiegels elektrisch bedienbaar, verwarmbaar en handmatig wegklapbaar, in koetswerkkleur
    • Uitschakelbare passagiersairbag
    • Seat belt reminder achter
    • Cruise control Incl: Stuurwielbediening
    • Airbag bestuurder en passagier + zijairbags bestuurder en passagier + gordijnairbags voor
    • Stuurwiel in lengte en hoogte te verstellen
    • Middenarmsteun achter, met opbergvak
    • Stalen beschermstrip bagageruimtedrempel
    • Opbergvak bestuurderskant
    • Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
    • Seat belt reminder rechts
    • Electronic Climate Control Incl: Pollenfilter, 12V aansluiting achter en in de laadruimte
    • 12-Volt aansluiting in laadruimte
    • Elektrisch bediende ruiten achter
    • Verstelbare middenarmsteun vòòr, met opbergvak
    • 3-spaaks lederen stuurwiel (N34) Incl: Lederen versnellingspookknop, Stuurwielbediening
    • Daytime Running Lights
    • Koplampen met vertraagde uitschakeling
    • Automatische lichtontsteking
    • Dakrails
    • Chromen omlijsting rondom de zijramen

Levering 04/2009 - 05/2009
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk Berichten
      Maar iedereen met een lederen interieur heeft toch automatisch een elektrisch bediende bestuurdersstoel met geheugenfunctie, dus dan zou het dan toch moeten werken ...
      Nee, bij sport moet je er 600 euro voor bijbetalen. Je hebt wel electrisch verstelbare lendesteun en electrisch hoger en lager zetten
      2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
        Ivm die spiegels staat dit ook zo vermeld in de NL handleiding gelijk het in die Duitste.pdf staat ?
        Anders bij de dealer eens horen want vind dit dus echt niet kunnen hé, spiegels inklappen met een knopje binnenin

Jouw Insignia zal vermoedelijk ook niet zijn uitgerust met de metalen bumperstrip. Ik vermoed wel dat dit onderdeel binnenkort verkrijgbaar zal

ivm de spiegels:
        De Insignia 5 deurs in onze toonzaal heeft ook elektrisch inklapbare buitenspiegels, echter enkel bedienbaar met een knop in de deur.

Vorige week in Lier een ST Cosmo gezien die wel was uitgerust met beschermstrip op achterbumper!! Dus moeten ze nu zeker niet afkomen met een eventuele naplaatsing.

I.v.m de spiegels: Sorry, maar iedere "dealer" die een nieuw voertuig aflevert moet hierop toch kunnen antwoorden.... het kan of het kan niet, zo simpel is dat. Opel moet hierop toch kunnen antwoorden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten

I.v.m de spiegels: Sorry, maar iedere "dealer" die een nieuw voertuig aflevert moet hierop toch kunnen antwoorden.... het kan of het kan niet, zo simpel is dat. Opel moet hierop toch kunnen antwoorden!
          Ja, vind ik ook. Maar de handleiding zegt dat het kan maar het blijkt in de realiteit toch niet zo te zijn...
          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
            En in de handleiding (dacht p32) staat dat je 2x op de afstandsbediening moet drukken. Bij de bestelling bevestigde Andy dat het wel ging... Toch erg soms die onwetendheid. Je zou ook kunnen instellen bij 'Autoinstellingen' dat de spiegels automatisch bij het sluiten dichtklappen. Maar jij hebt dit menu ook niet?

In verband met muziek, ik heb enkel nog maar een I-pod gebruikt.
            Ik heb gisteravond onmiddellijk de handleiding (dat klopt) gechecked en de wagen( werkt enkel manueel).Ik heb dus wel het menu autoinstellingen ,maar ik kan geen wijzigingen ivm de spiegels aanbrengen.

Comment

• Velgen

Kan iemand mij vertellen welke velgen er nu op een ST Cosme 130 pk liggen want ik krijg verschillende informatie bij mijn dealer betreffende de standaard velgen

Comment

Nog meer spiegelinstellingen gevonden op pag 93 in de Duitse PDF.

Autom. Einklappen der
                Außenspiegel: Schaltet das Einklappen
                der Außenspiegel per
                Fernbedienung ein oder aus.

Dus je zou deze functie moeten kunnen (de)activeren.

Even (proberen ) te vertalen hoe je daar zou moeten raken :
                config - voertuiginstellingen - komfortinstellingen - automatisch inklappen buitenspiegel

Wie o wie probeert, en wie o wie slaagt erin dit te doen werken ?

Ergens lees ik ook op Duitse fora dat dit misschien alleen werkt met elektrische zetels met geheugenfunctie.
                Kijk, het is maar wat je wilt lezen en begrijpen: hier staat in het duits dus niet dat de spiegels onmiddelijk inklappen als je de auto vergendelt. Hier staat alleen of de spiegel op het lang indrukken (ander deel van de manual) van de remote moeten reageren (zoals de ramen die je sluit).

Ik "vrees" dus dat op dit moment de software van de wagen geen functionaliteit heeft om bij het vergrendelen de spiegels direct in te klappen.

Het grote plus is: het is software. Dus gewoon OPEL plat emailen dat ze dit in de software opnemen: dat spiegels wel of niet bij het vergrendelen/openen direct in of uit klappen.

Natuurlijk wel spiegels hebben op je auto die een inklap motor hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
                  Hier staat alleen of de spiegel op het lang indrukken (ander deel van de manual) van de remote moeten reageren (zoals de ramen die je sluit).
                  Dus bij lang drukken op sluitknop van de afstandsbediening, klappen de spiegels wel in dan ... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaVe bis Bekijk Berichten
                    Kan iemand mij vertellen welke velgen er nu op een ST Cosme 130 pk liggen want ik krijg verschillende informatie bij mijn dealer betreffende de standaard velgen
                    Volgens configurator van opel zijn het deze (8 x 18", design 4/G)
                    Bijgevoegde Bestanden
                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Dus bij lang drukken op sluitknop van de afstandsbediening, klappen de spiegels wel in dan ... ?
                      Ja, in wagen personalisatie de optie aanzetten en dan uitstappen en de afstandbediening langer inhouden. Vermoedelijk net zo lang als de functie om alle ramen te openen/sluiten.

Letop dat je het met de sleutel probeert die in het contact slot zat. Je kan namelijk in de wagenconfig (volgens de manual, kuch, ahum) instellen dat zowat alle wageninstellingen per sleutel onthouden moeten worden (of ongeacht welke sleutel gebruikt wordt).

Die optie geeft dus de mogelijkheid om b.v. bij de electrische stoelen met geheugen dat deze zich instellen naar gelang welke sleutel gebruikt wordt (dus zonder zelf op het geheugen knopje bij de stoel te drukken). Tenminste, dat doet de manual mij geloven....

Ja, best jammer dat ze de software niet zo geprogrammeerd hebben dat het diretc bij het ver- en ontgrendelen gebeurt. Dat was namelijk ook mijn eerste interpretatie van de manual...het zij zo :-) ik ga de wagen er niet om afbestellen....

Comment

• Vanwaar die geruchten?

Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
                        Vorige week in Lier een ST Cosmo gezien die wel was uitgerust met beschermstrip op achterbumper!! Dus moeten ze nu zeker niet afkomen met een eventuele naplaatsing.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                          Vanwaar die geruchten?
                          Omdat er bij mijn opel dealer een Sports Tourer EDITION (130PK CDTi) staat zonder stalen beschermstrip.
                          En daarmee de vraag stelde aan mijn dealer of hij op de Cosmo zou zitten met het gekend antwoord van hierboven.
                          Andere persoon heeft wel een beschermstrip zien zitten op een ST Cosmo bij een dealer in Lier.
                          Ik kan er gewoonweg niet meer aan uit
                          Ik heb er dan meteen de standaarduitrusting op nageslagen gelijk jij gedaan hebt en daar staat hij dus wel vermeld voor de 3 uitvoeringen. Heb hiervan een printscreen gemaakt en een mail gestuurd naar mijn garage hoe het nu eigenlijk zit. Tot op heden nog geen antwoord gekregen.......
                          Last edited by ; 06/03/2009, 19:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
                            Bedoel je bij Opel Hens?
                            In welke kleur stond hij daar?
                            Stond hij daar in de showroom?

Woon niet ver van Lier en zou de ST graag eens in het echt willen zien
                            Last edited by ; 06/03/2009, 20:18.

Comment

• Net bericht gehad, lees maar mee :

""Ziehier het antwoord wat ik zonet heb toegekregen van onze contactpersoon voor het Insignia model binnen GM, op mijn vraag of de metalen bumperstrip al dan niet standaard is;

Jurgen,In tegenstelling tot een eerder bericht wel. (cfr jullie launch wagens die nu binnenkomen)- Cosmo en Sport productiemodellen hebben het.- Edition niet!

Echter, gezien er blijkbaar wat onduidelijkheid heerst in de aanwezigheid van deze strip, denk ik dat het aangewezen is om het binnenkort te controleren op de wagen zelf. ""

Voila,

Comment

• Vandaag samen met een ander forumlid proefritje gedaan

Opel Insignia 5d Sport 2.0 CDTi 160pk/350Nm
                                Dijk van een wagen - staat hoog op de lijst als Focus-opvolger.. binnen enkele jaren

Met dank aan Nils van Groep Boden in Tongeren.

Mvg,
                                =================
                                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk Berichten
                                  Bedoel je bij Opel Hens?
                                  In welke kleur stond hij daar?
                                  Stond hij daar in de showroom?

Woon niet ver van Lier en zou de ST graag eens in het echt willen zien
                                  Inderdaad, bij Opel Hens. Betreft een ST Cosmo, technical grey, 2.0CDTI 130 PK MET METALEN BUMPERBESCHERMING. Bij GMAN in Brasschaat staat een ST Edition ZONDER BUMPERBESCHERMING. Als die in Lier (Cosmo) geleverd wordt met waarom zou dit nu plots veranderen. Ik kan ni meer volgen....

Groeten,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                    Zal toch wel erop moeten zitten.

Artikel heeft code E94
                                    McClane, kan je alleen maar gelijk geven, heb net even de configurator doorlopen tot op het einde en het is standaard, ook bij de Edtion.

Stalen beschermstrip bagageruimtedrempel (E94)

Ze kunnen dus maar beter zorgen dat het meteen zo geleverd wordt

Comment

McClane, kan je alleen maar gelijk geven, heb net even de configurator doorlopen tot op het einde en het is standaard, ook bij de Edtion.

Maar wat bedoelen ze met stalen beschermstrip bagageruimtedrempel???
                                      Op de foto zie je ook de stalen beschermstrip op de bagageruimtedrempel.
                                      Ze spreken niet over stalen beschermstrip bumper.
                                      Zie toegevoegde foto
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De eerste 40 km staan op de teller. Een plezier om rond te rijden. Morgen eens volledig testen en alle knopjes eens onder de loep nemen

Comment

Zal wel zijn.

Comment

Working...
                                          X