Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is idd heel koud in de winter en soms ook te warm in de zomer maar is veel onderhoudsvriendelijker en met zetelverwarming en ventilatie zijn die minpuntjes wel weg denk ik
    Opel Insignia OPC
    BMW X5 3.0i
    Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
      Het is idd heel koud in de winter en soms ook te warm in de zomer maar is veel onderhoudsvriendelijker en met zetelverwarming en ventilatie zijn die minpuntjes wel weg denk ik
      Ja, voor de bestuurder en passagier vooraan wel.
      Maar voor de mensen achterin blijven de ongemakken wel he, want daar is (meestal) geen zetelverwarming.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk Berichten
        Oproep aan de Insignia bezitters die de bluetooth optie genomen hebben.

Graag zou ik weten welke merken/modellen volledig compatibel zijn met deze optie. Dus waarbij je ook kunt gebruik maken van je bestaande telefoonboek met verschillende nrs per persoon (bijv home/office/mobile/...).

Merk : xxxxxxxxx Type : xxxxxxxxxx

Thanks !
        HTC TyTnII .
        Bij de pairing neemt hij alle gegevens uit je telefoonboek over (dit duurt wel even) en werkt dan via een hoofdnr per contact. Er is blijkbaar nog een optie die iets dieper gaat maar zover ben ik nog niet. Het telefoneren op zich werkt perfekt en is helder en heel duidelijk. Zeer gevoelige microfoon dus je hoeft niet hard te spreken maar als inzittenden iets zeggen wordt dat evenzo gehoord , dus opletten als die ongewild commentaar geven Geluid e.d. is perfekt af te stellen maar bij te hoog krijg j eeen vervelende echo.

Comment

• [quote=split-second;3287498]Ik geloof dat dit een indicatie is of iedereen zijn gordel om heeft op de achterbank. Is wel alleen actief bij de optie Bestuurderszetel, 8-voudig elektrisch verstelbaar (AG1) dacht ik. [quote]

Gordels op de achterbank klopt, maar is verbonden aan de optie - zij airbags achteraan-.

Comment

• is de optie "Bestuurderszetel, 8-voudig elektrisch verstelbaar met geheugenfunctie (AG1)" in feite combineerbaar met het geperforeerd zwarte siena leder in de de ST Sport of Cosmo?

Zo ja, wat komt er dan nog allemaal extra bij met deze AG1 optie?
            Elektrische inklapbare spiegels, ...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
              HTC TyTnII .
              Bij de pairing neemt hij alle gegevens uit je telefoonboek over (dit duurt wel even) en werkt dan via een hoofdnr per contact.
              Wat dan als je een nieuw contact toevoegt ? Wordt die dan ook automatisch zichtbaar op je display als je de volgende keer connect ? Want dat is niet meer pairen he ...

Comment

Graag zou ik weten welke merken/modellen volledig compatibel zijn met deze optie. Dus waarbij je ook kunt gebruik maken van je bestaande telefoonboek met verschillende nrs per persoon (bijv home/office/mobile/...).

Merk : HTC - Type : TyTN II

Thanks !
                Merci JohnnyGazet !
                Welke nog ?

Comment

• Hoi Jacky74,

Kun je doen. Het is overigens een automaat en zal waarschijnlijk medio April geleverd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                    Dan hebben we zowat dezlfde wagen, ik heb alleen de sport en siena black, geperforeerd
                    En van opties heb ik alleen de trekhaak en het opel-eye niet, de rest heb ik. Park expert is hier (nog) niet verkrijgbaar dus die ook niet
                    Heb je al eens gereden met de 2.8T?
                    Hoi WhN,

Ik heb enkel in een 2.0T gereden en dat was al geweldig. Het is overigens een automaat die ik besteld heb en opel-eye heb ik ook niet genomen omdat anders "grootlichtassistent" vervalt en dat lijkt me juist een aardige, maar vooral, nuttige optie.

Comment

• Wie weet hoe ik een pdf file kan plaatsen hier op dit forum?

Ik heb een lijst met ondersteunde mobiele telefoons van Opel zelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk Berichten
                        Wie weet hoe ik een pdf file kan plaatsen hier op dit forum?

Als je een reply post, onder de tekst editor waarin ik nu zit te typen kun je bijlagen (ook pdf) van je PC meesturen met je post, identiek aan eventueele foto's.

Comment

• Heeft er iemand de iPod control functie van het DVD800 Infotainment systeem al eens uitgeprobeerd?

Kan de iPhone ook gepaired worden met de Bluetooth integratie optie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk Berichten
                            Wie weet hoe ik een pdf file kan plaatsen hier op dit forum?

Heb er ook eentje, van 22 april 2008 ... bijna jaartje oud, dus oh zo onvolledig.

Bij BlackBerry staat er enkel de 8700 en HTC zelfs geen enkele.

Heb zelf een BlackBerry 8320. Zou wel leuk zijn om te weten of dit zonder problemen werkt en volledig compatibel is.
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Heb er ook eentje, van 22 april 2008 ... bijna jaartje oud, dus oh zo onvolledig.

Bij BlackBerry staat er enkel de 8700 en HTC zelfs geen enkele.

Heb zelf een BlackBerry 8320. Zou wel leuk zijn om te weten of dit zonder problemen werkt en volledig compatibel is.
                              Ik heb de Blackberry Bold (9000) en deze werkt perfect met de telefoonfunctie.
                              2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                              2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                              2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                Ik heb de Blackberry Bold (9000) en deze werkt perfect met de telefoonfunctie.
                                Thanks Racingboy !

Merk : HTC - Type : TyTN II

Merk : BlackBerry - Type : Bold 9000

Thanks !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                                  Heb ik dus in december (in Nederland) al besteld, 200 euro meerprijs bovenop het sensor pakket. Voor die paar centen kon ik dat niet laten, hou ik misschien m'n velgen netjes als m'n vrouw gaat parkeren.............ahum.
                                  Heb ik dus ook gewoon besteld, staat gewoon in de configurator en de opel catalogus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk Berichten
                                    Heb ik dus ook gewoon besteld, staat gewoon in de configurator en de opel catalogus.
                                    In Belgie niet hoor

Comment

Wat dan als je een nieuw contact toevoegt ? Wordt die dan ook automatisch zichtbaar op je display als je de volgende keer connect ? Want dat is niet meer pairen he ...
                                      Ja zichtbaar wel ,maar wordt aan de lijst gewoon toegevoegd( niet alfabetisch).Ben nog aan het beproeven wat de mogelijkheden zijn om die procedure juist te laten lopen.Is idd niet meer pairen maar syncen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oasis Bekijk Berichten
                                        Hoi WhN,

Ik heb enkel in een 2.0T gereden en dat was al geweldig. Het is overigens een automaat die ik besteld heb en opel-eye heb ik ook niet genomen omdat anders "grootlichtassistent" vervalt en dat lijkt me juist een aardige, maar vooral, nuttige optie.
                                        Ik vraag me af waarom die twee niet te combineren zijn
                                        Maar er zijn wel meerdere zaken die ik in het boekje gelezen heb dewelke ik niet zo goed begrijp.
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

In Belgie niet hoor
                                          Inderdaad, nog zie iets dat ik vreemd vind, waarm is dat in België en Luxemburg (nog) niet te krijgen

Comment

Working...
                                          X