Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
    Amai, daar bij opel hebben ze ook fameuze kopieermachines.
    Dat vinnetje op het dak, en dan die chromen lijsten rond de deuren.. komt gewoon recht van de BMW 5-serie, en de koplampen zijn van de huidige Mercedes C-klasse.
    De velgen op de laatste foto's zijn nog altijd net hetzelfde als die van de huidige Vectra, saai dus..
    Maja voor de rest valt het wel mee, tis alleszins een verbetering maar het gekopieer valt mij wat op..

man man, voor je zulke domme uitspraken doet, leer een beetje autogeschiedenis !

Mijn ascona van '86 en vorige Kadett uit '79 hadden ook chroom rond de ramen...

Heeft BMW dat dan van Opel gekopieerd?

Over die velgen...

Totaal nieuw ! die hebben begot nog nooit op een Opel gestaan !
    www.opelklassiek.be

Comment

• Op foto ziet deze wagen er zeer stijlvol uit, en dat interieur is zelf ronduit prachtig. Maar die foto's zijn bewerkt, de gefotografeerde wagen is full option, het is een schoon kleurke en heeft mooie velgen.

Laat mij even kijken naar deze wagen op klaarlichte dag, in metaalkleur, in een meer "modale" versie, voor ik mijn oordeel vel, want ik vrees dat all things considered, dit gewoon een saaie wagen zal zijn.
      Maar zoals gezegd: op de foto's ziet hij er goed uit, vooral 't interieur.

Edit: Ohja, en die Insignia is zo'n fucking kopie van de Passat dat het niet meer schoon is. Zie je de zijkant van de Insignia? Zie je de klinken!? Wel, de Passat heeft ook klinken! ZOMG COPYCATS!
      Last edited by ; 07/06/2008, 02:03.

Comment

• Het dashboard mag gezien worden. Maar voor de rest valt deze lelijk tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
          Op foto ziet deze wagen er zeer stijlvol uit, en dat interieur is zelf ronduit prachtig. Maar die foto's zijn bewerkt, de gefotografeerde wagen is full option, het is een schoon kleurke en heeft mooie velgen.

Laat mij even kijken naar deze wagen op klaarlichte dag, in metaalkleur, in een meer "modale" versie, voor ik mijn oordeel vel, want ik vrees dat all things considered, dit gewoon een saaie wagen zal zijn.
          Maar zoals gezegd: op de foto's ziet hij er goed uit, vooral 't interieur.

Edit: Ohja, en die Insignia is zo'n fucking kopie van de Passat dat het niet meer schoon is. Zie je de zijkant van de Insignia? Zie je de klinken!? Wel, de Passat heeft ook klinken! ZOMG COPYCATS!

een uitgeruste 3-serie is ook way knapper dan een modale 3-serie...

Comment

• Edit: Ohja, en die Insignia is zo'n fucking kopie van de Passat dat het niet meer schoon is. Zie je de zijkant van de Insignia? Zie je de klinken!? Wel, de Passat heeft ook klinken! ZOMG COPYCATS![/QUOTE]

Met alle respect maar dan steekt de Insignia toch in een veel mooier kleedje.
            MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

En tis zelfs nog veel erger Tis één grote kopie!

Bekijk dat stuur, rond... die wielen, 4.... een motorkap, een kofferdeksel, deuren...

Allemaal ook bij andere wagens te vinden wat een kopie zeg....

Chance, er staat 1 ding op dat géén kopie is, en das de Opel-badges, en dat geeft em nou net iets meer klasse
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                En tis zelfs nog veel erger Tis één grote kopie!

Bekijk dat stuur, rond... die wielen, 4.... een motorkap, een kofferdeksel, deuren...

Allemaal ook bij andere wagens te vinden wat een kopie zeg....

Chance, er staat 1 ding op dat géén kopie is, en das de Opel-badges, en dat geeft em nou net iets meer klasse

Comment

• Op die laatste foto's staat hij wel geweldig
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Aan elke wagen zijn wel details die voorkomen of gekopieerd zijn van andere merken (pinklichten in spiegels bij VW-Audi --> copy Mercedes)?

Het is ook hier al aangehaald, op veel foto's staat deze Insignia in een goed uitgeruste versie, die heel knap en aantrekkelijk oogt. Helaas is een basisversie in veel gevallen een pak minder.
                    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      een uitgeruste 3-serie is ook way knapper dan een modale 3-serie...
                      Uhu, dit geldt voor elke wagen inderdaad. Maar ik denk dat deze wagen een beetje het golf-syndroom heeft. Simpelweg té saai in 'normale' uitvoeringen. Opel heeft een beetje teveel op veilig gespeeld denk ik, want het design is nu niet bepaald opwindend.
                      Dat bedoelde ik.

Edit: en inderdaad, opelfreak, ik vond al dat ik de motorkap herkende. De Passat heeft ook een motorkap. Hoe schaamteloos van Opel zeg.
                      Last edited by ; 07/06/2008, 15:17.

Comment

Uhu, dit geldt voor elke wagen inderdaad. Maar ik denk dat deze wagen een beetje het golf-syndroom heeft. Simpelweg té saai in 'normale' uitvoeringen. Opel heeft een beetje teveel op veilig gespeeld denk ik, want het design is nu niet bepaald opwindend.
                        Dat bedoelde ik.

Edit: en inderdaad, opelfreak, ik vond al dat ik de motorkap herkende. De Passat heeft ook een motorkap. Hoe schaamteloos van Opel zeg.
                        tja ,vind ik ook .
                        maar dat is nu eenmaal een marktstrategie die ze volgen .
                        maar imo hebben ze veel veiliger gespeeld bij de astra H in de tijd .
                        die was echt veel te braaf vond ik .

Comment

• Officiële interieurfoto's.
                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Ik moet er nog wat gewoon aan worden eerlijk gezegd ..

Comment

• In Autobild de eerste foto's gezien. Knappe kar, ben benieuwd naar de break.

Comment

• Fack knappe kar, ik blijf er bij... ik ben blij dat opel het een trede hoger wilt proberen

Comment

• even wat reclame (spam)

KLIK HIER -----> AW's grote opelmeeting 14/06 -----> check it out <----- KLIK HIER

Comment

• Inderdaad een echte knappe auto! De Mondeo gaat mogen oppassen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Inderdaad een echte knappe auto! De Mondeo gaat mogen oppassen!
                                      hij wordt hoger geplaatst dan de mondeo dacht ik... op de hoogte van de passat CC peis ek dus tussen de bmw 3&5 tussen de merc c&e tussen de audi a4&a6

Comment

• TCT grapjas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          TCT grapjas.
                                          Waar denk je dat men Signum geplaatst is? ja, juist...

Comment

Working...
                                          X