Oorspronkelijk geplaatst door louisrr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichtenhet wachten zal dubbel en dik beloond worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk BerichtenAmai gasten, kunnen jullie het nog lang volhouden? Ik rij al bijna 6 weken rond. In ieder geval, het wachten zal dubbel en dik beloond worden1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
@peet neelen >>>
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHoe zit het eigenlijk met het verbruik van de 1.6T?
Ik had hier gelezen dat die nogal zwaar was, maar heb afgelopen zaterdag zo een klep open gahad, en vond daar helemaal niks zwaar aanOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten@peet neelen >>>
En ook nog, hoe zit het nu met de klep van de ST?
Ik had hier gelezen dat die nogal zwaar was, maar heb afgelopen zaterdag zo een klep open gahad, en vond daar helemaal niks zwaar aan
Comment
-
Ik had hier gelezen dat die nogal zwaar was, maar heb afgelopen zaterdag zo een klep open gahad, en vond daar helemaal niks zwaar aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk BerichtenBij welke dealer was dat?
Ik zou graag de ST eens willen zien in die kleur en configuratie
Was deze ook uitgerust met het zwarte geperforeerde siena leder?
Nope geen leder, stoffen sportzetels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenHeb je ze terug toe gedaan? Ik vond dat iets onhandig... Ik raak dan ook niet de buitenkant van men klep aan, dit om vingervetplekken en nagelkrassen te voorkomen
Openen gaat heel vlotjes, slotje klikt, ff tillen en volledig open.
Sluiten, aan het binnenhandvat trekken, maar volledig tot beneden gaat hij niet hoor, dan moest ik ook zoeken waar ik aan de buitenkant het laatste duwtje moest geven ... maar eens hij beneden is doet het elektrisch slot netjes de rest. Dus je hoeft 'm niet neer te kwakken.
Comment
-
Ik had hier gelezen dat die nogal zwaar was, maar heb afgelopen zaterdag zo een klep open gahad, en vond daar helemaal niks zwaar aan2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Ik heb zo'n gevoel dat de parkeersensoren niet of onvoldoende werken in het donker. Al meermaals meegemaakt dat hij niet piept terwijl ik 5 cm van het obstakel af sta terwijl het effectief wel aanstaat. Kan dat kloppen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenIk heb zo'n gevoel dat de parkeersensoren niet of onvoldoende werken in het donker. Al meermaals meegemaakt dat hij niet piept terwijl ik 5 cm van het obstakel af sta terwijl het effectief wel aanstaat. Kan dat kloppen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk BerichtenIdd , is mijn ervaring ook en bij regenweer is het ook niet 100% betrouwbaar.Het blijft een hulpmiddel,je moet toch zelf alert blijven. Is trouwens bij gps ook zo, als je die soms blind vertrouwd beland je in het kanaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenDas wel vervelend als je moet parkeren in regenweer. Ook al enkele keren ondervonden jammer genoeg... De sensoren waren inderdaad wel nat als ik moest parkeren. 1 keer kreeg ik een melding op mijn scherm parkeersensoren uit, maar de laatste keer niet. Jammer
Donker of regendruppels.
Op mijn Zafira heb ik er ook vanvoor en vanachter en nog nooit problemen gehad, nee zelfs niet als er ijs of sneeuw op hangt.
Raar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk BerichtenWeet iemand hoe het zit met de elektrisch te openen achterklep? Zit hier een automatische blokkering of iets dergelijks op? Ik zie het al helemaal voor me als de wagen in de garage staat en iemand doet per ongeluk via de sleutel de klep open!!!!........
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenDas wel vervelend als je moet parkeren in regenweer. Ook al enkele keren ondervonden jammer genoeg... De sensoren waren inderdaad wel nat als ik moest parkeren. 1 keer kreeg ik een melding op mijn scherm parkeersensoren uit, maar de laatste keer niet. Jammer
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Hallo iedereen ,
Mijn eerste post op dit knappe forum . Ook een Insignia besteld ( mijn eerste Opel) op 24/1/09 bij G-man in Antwerpen (Noorderlaan). Een 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Tech. Grey - 20 duimers . Verwachte levering : week 11 , verkoper zei wel dat hier mogelijk nog wel een weekje kon bijkomen . Gisteren even navraag gedaan over status : staat nog altijd in Event 25 ?? . Verkoper liet mij een mail zien dat wel degelijk de 20 duimers een probleem zijn door hun onverwachte populariteit . Volgens zijn systeem nu levering op 16/4.... Ging navraag doen over de "Event 25" status en laat mij overmorgen iets weten .
Voor de liefhebbers van de ST : Twee aanwezig in de showroom ( Metro & Tech. gray)
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk BerichtenHallo iedereen ,
Mijn eerste post op dit knappe forum . Ook een Insignia besteld ( mijn eerste Opel) op 24/1/09 bij G-man in Antwerpen (Noorderlaan). Een 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Tech. Grey - 20 duimers . Verwachte levering : week 11 , verkoper zei wel dat hier mogelijk nog wel een weekje kon bijkomen . Gisteren even navraag gedaan over status : staat nog altijd in Event 25 ?? . Verkoper liet mij een mail zien dat wel degelijk de 20 duimers een probleem zijn door hun onverwachte populariteit . Volgens zijn systeem nu levering op 16/4.... Ging navraag doen over de "Event 25" status en laat mij overmorgen iets weten .
Voor de liefhebbers van de ST : Twee aanwezig in de showroom ( Metro & Tech. gray)
Groetjes
Dus ben benieuwd te zien of er toch zouden zijn die hun 20" sneller krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk BerichtenIk heb juist in het instructieboekje gekeken hoe het moet, mss hebben jullie het ook gedaan, maar daar staat er dat je kort moet drukken op vergrendelen op de afstandsbediening om ze in te klappen en om op te klappen moet je kort ontgrendelen drukken. Als je ze met de knop binnenin hebt dicht geklpat kun je ze NIET met de afstandsbediening openen.
Bij Auto-instellingen en dan Comfortinstellingen zou er Autom.
inklappen buitenspiegel AAN/UIT moeten staan.
Hopelijk kan ik jullie een beetje helpen.
Kun je van die pagina eens een scan/foto maken en hier posten?
In de duitse handleiding staat het iets anders omschreven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenDus ben benieuwd te zien of er toch zouden zijn die hun 20" sneller krijgen?
Comment
Comment