Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk BerichtenHallo iedereen ,
Mijn eerste post op dit knappe forum . Ook een Insignia besteld ( mijn eerste Opel) op 24/1/09 bij G-man in Antwerpen (Noorderlaan). Een 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Tech. Grey - 20 duimers . Verwachte levering : week 11 , verkoper zei wel dat hier mogelijk nog wel een weekje kon bijkomen . Gisteren even navraag gedaan over status : staat nog altijd in Event 25 ?? . Verkoper liet mij een mail zien dat wel degelijk de 20 duimers een probleem zijn door hun onverwachte populariteit . Volgens zijn systeem nu levering op 16/4.... Ging navraag doen over de "Event 25" status en laat mij overmorgen iets weten .
Voor de liefhebbers van de ST : Twee aanwezig in de showroom ( Metro & Tech. gray)
Groetjes
met 20" schijnen achter de rug ( ik had geopperd om deze optie te laten vallen om de wagen toch iets sneller geleverd te krijgen) . De wagen zou op 19 Maart in productie gaan , met levering begin April . Het laten wegvallen v/d 20" zou nu geen verschil meer uitmaken .
Laat de wagen dan maar zo hij nu besteld is .
Vraagje :
1 ) Kon geen reservewiel bestellen bij de optie 20" . Is een wagenkrik standaard geleverd of moet deze later samen met een reservewiel worden gekocht (zou niet graag
's nachts langs de weg staan in Frankrijk ) .
2) Iemand de verlengde ( in Duitsland gratis) garantie gekocht ? Is deze zijn prijs waard ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk BerichtenNet telefoontje gehad van mijn verkoper bij G-Man Antwerpen ( Noorderlaan) . Problemen
met 20" schijnen achter de rug ( ik had geopperd om deze optie te laten vallen om de wagen toch iets sneller geleverd te krijgen) . De wagen zou op 19 Maart in productie gaan , met levering begin April . Het laten wegvallen v/d 20" zou nu geen verschil meer uitmaken .
Vraagje :
1 ) Kon geen reservewiel bestellen bij de optie 20" . Is een wagenkrik standaard geleverd of moet deze later samen met een reservewiel worden gekocht (zou niet graag
2) Iemand de verlengde ( in Duitsland gratis) garantie gekocht ? Is deze zijn prijs waard ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk BerichtenNet telefoontje gehad van mijn verkoper bij G-Man Antwerpen ( Noorderlaan) . Problemen
Vraagje :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk BerichtenTrek bij mij het meerverbruik van de automaat ervan af en dan loopt dat wel gelijk, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk BerichtenIn de stad wel maar zeker niet op de snelweg als ik met mijn Zafira B 19cdti 150pk automaat naar de ardennen heen en terug rij met de CC op 110 en manueel in zen 5de heb ik een verbruik van 5.3 l/100 km gemiddeld dat is mijns inziens toch niet zuipen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk BerichtenEnige tijd geleden werd er een vraag(weet niet meer wie) gesteld naar het reele verbruik tov wat de boordcomputer aangeeft.
Ik heb dat even getest. 2.0 cdti 160 pk automaat op 507 km een verbruik van 47 l . Dit komt neer op een verbruik van 9.26 l terwijl de BC 9.3 l aangeeft.Dus de fouten marge is echt wel klein. Het betreft hier een zeer gemengd parcours ( beperkte stukken snelweg) vlot en sportief gereden. wat mij betreft voor een auto van dit kaliber zeker niet overdreven.Wel iets meer als mijn Zafira maar dat is geen automaat, dus denk ik dat het toch wel benaderd.
Nu is de BC toch wel echt nauwkeurig zo te zien.
Op mijn Zafira zit er altijd een verschil op van om en bij 1,5liter op 100km wat vrij veel is.
Bedankt voor het antwoord.
Ben ook eens benieuwd naar het rëeel verbruik van de manueel CDTI 130pk
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk BerichtenDat zijden ze tegen mij ook , maar dit kan wel ( plaatsbesparend reservewiel ).Mijn dealer wist dit ook niet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk BerichtenWerkt het dan op jouw Insignia? Heb jij electrisch verstelbare stoelen met geheugenstand?
Kun je van die pagina eens een scan/foto maken en hier posten?
In de duitse handleiding staat het iets anders omschreven...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk BerichtenIemand een idee wat de Insignia 130pk CDTI verbruikt als je bijna enkel op de snelweg rijdt?
Mijn tank is nog 1/4 vol, en heb een gemiddeld verbruik van 7.0 liter.
Comment
-
Hoe zit het eigenlijk met het verbruik van de 1.6T?
Heb die vraag hier al eens eerder gestel, maar d'r is nog geen antwoord op gekomen.
En nog iets, zij er ergens foto's te vinden van het panoramosch open dak op de ST?
Wel spijtig dat er zo geen panoramisch open dak op de 4- en 5-deurs zit.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn nog iets, zij er ergens foto's te vinden van het panoramosch open dak op de ST?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHoe zit het eigenlijk met het verbruik van de 1.6T?
Heb die vraag hier al eens eerder gestel, maar d'r is nog geen antwoord op gekomen.
En nog iets, zij er ergens foto's te vinden van het panoramosch open dak op de ST?
Wel spijtig dat er zo geen panoramisch open dak op de 4- en 5-deurs zit.
Surf maar naar http://www.insignia-blog.de/category/video/ , scroll naar onderen naar de video van 20/20/2008 en na 27 sec. zie je dan de werking en het uitzicht van het panoramisch dak. Zeer mooi als je het mij vraagt maar kost ook wel een serieus pak extra (1250 euro).
Voor sommigen misschien de moeite waard, voor anderen zoals mijzelf heb ik dan toch liever de bi-Xenonlampen & ........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk BerichtenWaar heb jij dit gehoord dan..betrouwbare bron?
Ik heb nu toch al zo lang moeten wachten, ik wacht al vanaf 6 december, we zien het wel.Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk BerichtenDit zal vodoo077 graag horen , of heb je al geannuleerd en A5 besteld
De problemen met 20" zijn opgelost maar ZOU toch betekenen dat sommigen ipv in maart hun wagen pas in mei of later krijgen ... hopelijk loopt het niet zo'n vaart - voor niemand!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk BerichtenEr staat zelf een video van het panoramisch dak online.
Surf maar naar http://www.insignia-blog.de/category/video/ , scroll naar onderen naar de video van 20/20/2008 en na 27 sec. zie je dan de werking en het uitzicht van het panoramisch dak. Zeer mooi als je het mij vraagt maar kost ook wel een serieus pak extra (1250 euro).
Voor sommigen misschien de moeite waard, voor anderen zoals mijzelf heb ik dan toch liever de bi-Xenonlampen & ........Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDas allebei van binnenuit gezien (had ik al gezien trouwens), maar ik zou ook eens van buitenaf willen zien.
Opel Insignia Sports Tourer - Panorama glass roof in detail.Check more info on my NEW BLOG: http://riwal888.blogspot.com/
en
Check more info on my NEW BLOG: http://riwal888.blogspot.com/Malcolm Ward, Opel GM Chief Designer talks about interior design. With the new Insignia Sports T...
of...heb je deze ook al gezien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ftielema Bekijk BerichtenEventueel kan dit je bekoren?
Opel Insignia Sports Tourer - Panorama glass roof in detail.Check more info on my NEW BLOG: http://riwal888.blogspot.com/
en
Check more info on my NEW BLOG: http://riwal888.blogspot.com/Malcolm Ward, Opel GM Chief Designer talks about interior design. With the new Insignia Sports T...
of...heb je deze ook al gezien!
Maar ben ondertussen ook eens wat meer filmpjes op youtube aan het bekijken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Welke kleur is dit. Vind ik persoonlijk de mooiste kleur voor de STBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment