Oorspronkelijk geplaatst door prins207
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenNog niet geannuleerd nee
De problemen met 20" zijn opgelost maar ZOU toch betekenen dat sommigen ipv in maart hun wagen pas in mei of later krijgen ... hopelijk loopt het niet zo'n vaart - voor niemand!
Volgende week woensdag ga ik hem ophalen.
Comment
-
heb zojuist gekeken op opel.be. Zal wel Silver Lightning zijn
Comment
-
Blijkbaar worden er veel geleverd hier op het forum de komende dagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk59 Bekijk Berichtenvanmiddag bericht gehad van mij dealer dat mijn Insignia binnen gekomen is bij de dealer staat. Het is een 2.0T sport met 20"inch velgen en OPC- pakket en de kleur is black sapphire. Hij is besteld 11 december.
Van harte Dirk en veel veilige km`s gewenst.
Plaats nog wat foto`s als je wilt..........ben erg benieuwd.
Comment
-
Ik ben vandaag bij de dealer langsgeweest om eens te checken wanneer mijn Cosmo Sports Tourer zou geleverd worden en blijkt nu dat ik de auto al tegen eind maart (wk 14) zal krijgen.
Ik heb de auto op 23/01/09 besteld en toen werd mij gezegd dat de levering eind mei zou plaats vinden, nu blijkt dat 2 maanden vroeger te zijn. Da's nu eens goed nieuws!
Hopelijk ben ik niet de enige die deze leveringsdatum heb gekregen en is dit geen valse hoop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FastFluppie Bekijk BerichtenIk ben vandaag bij de dealer langsgeweest om eens te checken wanneer mijn Cosmo Sports Tourer zou geleverd worden en blijkt nu dat ik de auto al tegen eind maart (wk 14) zal krijgen.
Ik heb de auto op 23/01/09 besteld en toen werd mij gezegd dat de levering eind mei zou plaats vinden, nu blijkt dat 2 maanden vroeger te zijn. Da's nu eens goed nieuws!
Hopelijk ben ik niet de enige die deze leveringsdatum heb gekregen en is dit geen valse hoop.
Vorige week zeiden ze eind april, misschien nu eind maart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHoe zit het eigenlijk met het verbruik van de 1.6T?
Heb die vraag hier al eens eerder gestel, maar d'r is nog geen antwoord op gekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk BerichtenVan harte Dirk en veel veilige km`s gewenst.
Plaats nog wat foto`s als je wilt..........ben erg benieuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk59 Bekijk Berichtenvanmiddag bericht gehad van mij dealer dat mijn Insignia binnen gekomen is bij de dealer staat. Het is een 2.0T sport met 20"inch velgen en OPC- pakket en de kleur is black sapphire. Hij is besteld 11 december.
Nog een mooie link, heb de ST niet in het echt gezien maar vind 'm steeds mooier worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JBA Bekijk BerichtenMja, ik heb de mijne (1.6t) nu 2 dagen en ik denk (hoop!) dat mijn huidige verbruik niet maatgevend is... 11.1 op 100..oops (180km gereden, mn korte "test" afstanden)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JBA Bekijk BerichtenMja, ik heb de mijne (1.6t) nu 2 dagen en ik denk (hoop!) dat mijn huidige verbruik niet maatgevend is... 11.1 op 100..oops (180km gereden, mn korte "test" afstanden)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FastFluppie Bekijk BerichtenIk ben vandaag bij de dealer langsgeweest om eens te checken wanneer mijn Cosmo Sports Tourer zou geleverd worden en blijkt nu dat ik de auto al tegen eind maart (wk 14) zal krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JBA Bekijk BerichtenMja, ik heb de mijne (1.6t) nu 2 dagen en ik denk (hoop!) dat mijn huidige verbruik niet maatgevend is... 11.1 op 100..oops (180km gereden, mn korte "test" afstanden)
Dat is ook wat te voorbarig hé, die motor is nog niet eens ingereden....
Comment
-
Hoe meer ik hier lees, hoe leuker het wordt.....
Heb mij voorgenomen niet naar de dealer te bellen, en 'rustig' te wachten.... besteld 9/2 en levering voorzien op 25/5. Maar met al die positieve berichten, wil ik toch ook eens horen hoe het met mijn leveringstermijn staat.
Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk BerichtenKan best kloppen. Heb die van mij besteld op 12/02, levering was voorzien eind mei/begin juni. Nu zou levering verschoven zijn naar april....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk BerichtenHoe meer ik hier lees, hoe leuker het wordt.....
Heb mij voorgenomen niet naar de dealer te bellen, en 'rustig' te wachten.... besteld 9/2 en levering voorzien op 25/5. Maar met al die positieve berichten, wil ik toch ook eens horen hoe het met mijn leveringstermijn staat.
Oorspronkelijk geplaatst door Metha Oudshoorn
G E D U L D .........
Geduld heeft twee kanten
Geduld heeft alle tijd
Geduld kost soms moeite
Geduld geeft respijt
Geduld geeft bezinning
Geduld hebben is een overwinning !
Metha Oudshoorn1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Opel Insignia Sports Tourer
Der Insignia Sports Tourer soll weg vom Handwerker-Image und Kunden in der Life-Style-Liga holen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment