Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
    Welke kleur is dit. Vind ik persoonlijk de mooiste kleur voor de ST
    Das dat lichtgrijs volgens mij, maar weet niet juist hoe die kleur noemt
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
      Nog niet geannuleerd nee
      De problemen met 20" zijn opgelost maar ZOU toch betekenen dat sommigen ipv in maart hun wagen pas in mei of later krijgen ... hopelijk loopt het niet zo'n vaart - voor niemand!
      vanmiddag bericht gehad van mij dealer dat mijn Insignia binnen gekomen is bij de dealer staat. Het is een 2.0T sport met 20"inch velgen en OPC- pakket en de kleur is black sapphire. Hij is besteld 11 december.
      Volgende week woensdag ga ik hem ophalen.

Comment

• heb zojuist gekeken op opel.be. Zal wel Silver Lightning zijn
        2012 Opel Astra ST Ecoflex
        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• levering

Eindelijk, morgenvoormiddag ga ik mijn insignia halen bij Gman noorderlaan.

Comment

• Blijkbaar worden er veel geleverd hier op het forum de komende dagen
            2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
            2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
            2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk59 Bekijk Berichten
              vanmiddag bericht gehad van mij dealer dat mijn Insignia binnen gekomen is bij de dealer staat. Het is een 2.0T sport met 20"inch velgen en OPC- pakket en de kleur is black sapphire. Hij is besteld 11 december.

Van harte Dirk en veel veilige km`s gewenst.

Plaats nog wat foto`s als je wilt..........ben erg benieuwd.

Comment

• Ik ben vandaag bij de dealer langsgeweest om eens te checken wanneer mijn Cosmo Sports Tourer zou geleverd worden en blijkt nu dat ik de auto al tegen eind maart (wk 14) zal krijgen.
                Ik heb de auto op 23/01/09 besteld en toen werd mij gezegd dat de levering eind mei zou plaats vinden, nu blijkt dat 2 maanden vroeger te zijn. Da's nu eens goed nieuws!

Hopelijk ben ik niet de enige die deze leveringsdatum heb gekregen en is dit geen valse hoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FastFluppie Bekijk Berichten
                  Ik ben vandaag bij de dealer langsgeweest om eens te checken wanneer mijn Cosmo Sports Tourer zou geleverd worden en blijkt nu dat ik de auto al tegen eind maart (wk 14) zal krijgen.
                  Ik heb de auto op 23/01/09 besteld en toen werd mij gezegd dat de levering eind mei zou plaats vinden, nu blijkt dat 2 maanden vroeger te zijn. Da's nu eens goed nieuws!

Hopelijk ben ik niet de enige die deze leveringsdatum heb gekregen en is dit geen valse hoop.
                  Interresting Heb de mijne één dag later besteld als de uwe en zeiden ook eerst eind mei.
                  Vorige week zeiden ze eind april, misschien nu eind maart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Hoe zit het eigenlijk met het verbruik van de 1.6T?
                    Heb die vraag hier al eens eerder gestel, maar d'r is nog geen antwoord op gekomen.
                    Mja, ik heb de mijne (1.6t) nu 2 dagen en ik denk (hoop!) dat mijn huidige verbruik niet maatgevend is... 11.1 op 100..oops (180km gereden, mn korte "test" afstanden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
                      Van harte Dirk en veel veilige km`s gewenst.

Plaats nog wat foto`s als je wilt..........ben erg benieuwd.
                      Ik ga vrijdag even kijken, zal dan ook proberen een paar foto's te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk59 Bekijk Berichten
                        Klinkt goed Dirk! Krijg steeds meer het gevoel dat de mijne er ook aan staat te komen........veel plezier ermee, post a.u.b. wat foto's, kunnen we allemaal meegenieten.

Nog een mooie link, heb de ST niet in het echt gezien maar vind 'm steeds mooier worden.

New Opel Insignia Sports Tourer- driving scenes.Check more info on my NEW BLOG: http://riwal888.blogspot.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JBA Bekijk Berichten
                          Mja, ik heb de mijne (1.6t) nu 2 dagen en ik denk (hoop!) dat mijn huidige verbruik niet maatgevend is... 11.1 op 100..oops (180km gereden, mn korte "test" afstanden)
                          Ik hoop het ook
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

15.6 liter zoals op deze foto valt nog mee toch .... aan 225km/u
                            Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by ; 12/03/2009, 00:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FastFluppie Bekijk Berichten
                              Ik ben vandaag bij de dealer langsgeweest om eens te checken wanneer mijn Cosmo Sports Tourer zou geleverd worden en blijkt nu dat ik de auto al tegen eind maart (wk 14) zal krijgen.

Kan best kloppen. Heb die van mij besteld op 12/02, levering was voorzien eind mei/begin juni. Nu zou levering verschoven zijn naar april....

Comment

Dat is ook wat te voorbarig hé, die motor is nog niet eens ingereden....

Comment

• Hoe meer ik hier lees, hoe leuker het wordt.....

Heb mij voorgenomen niet naar de dealer te bellen, en 'rustig' te wachten.... besteld 9/2 en levering voorzien op 25/5. Maar met al die positieve berichten, wil ik toch ook eens horen hoe het met mijn leveringstermijn staat.

Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
                                  Kan best kloppen. Heb die van mij besteld op 12/02, levering was voorzien eind mei/begin juni. Nu zou levering verschoven zijn naar april....

Comment

• @eno dat zal een stukje eerder zijn denk ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                                      Hoe meer ik hier lees, hoe leuker het wordt.....

Heb mij voorgenomen niet naar de dealer te bellen, en 'rustig' te wachten.... besteld 9/2 en levering voorzien op 25/5. Maar met al die positieve berichten, wil ik toch ook eens horen hoe het met mijn leveringstermijn staat.
                                      bron.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Metha Oudshoorn

G E D U L D .........

Geduld heeft twee kanten
                                      Geduld heeft alle tijd
                                      Geduld kost soms moeite
                                      Geduld geeft respijt
                                      Geduld geeft bezinning
                                      Geduld hebben is een overwinning !

Metha Oudshoorn
                                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Opel Insignia Sports Tourer

Der Insignia Sports Tourer soll weg vom Handwerker-Image und Kunden in der Life-Style-Liga holen

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Rijimpressie: [www.autozeitung.de]
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X