Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook ik vindt de Sport Touring mooier en mooier worden, ik sta nu sterk in twijfel tussen het bestellen van een berline of een ST!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baantje Bekijk Berichten
      Ook ik vindt de Sport Touring mooier en mooier worden, ik sta nu sterk in twijfel tussen het bestellen van een berline of een ST!
      Kopen zit er bij mij nog niet direct in maar ik zit wel met dezelfde twijfel.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Daarnet een zwarte 5 ders V6 gezien. Was de eerste keer dat ik een 5 deurs. Is veel mooier dan op foto heeft mijn voorkeur en je zal hem minst zien in 5 deurs denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
          Hoe meer ik hier lees, hoe leuker het wordt.....

Heb mij voorgenomen niet naar de dealer te bellen, en 'rustig' te wachten.... besteld 9/2 en levering voorzien op 25/5. Maar met al die positieve berichten, wil ik toch ook eens horen hoe het met mijn leveringstermijn staat.
          En ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

wel een gekke vorm van kofferopening, precies op maat van een reuze rechthoekig brood

Comment

• Sinds vorige week om mijn oprit.
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
                En ??
                Zoals al vermeld ga ik 'proberen' niet te bellen.... En tot nu toe lukt het mij :-)))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                  ..........schon!!!
                  Ja zo valt den ST idd zeer goed mee.
                  Mocht ik voor ST gaan dan zou het in die kleur zin geweest maar is dus 5dr geworden.

Comment

• Fuck, zo'n witte ST is knap
                    Alleen spijtig dat die tweede geen led's heeft
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik vraag me af waarom de Buick Regal eigenlijk wel zijn zijpinkers in de spiegels heeft zitten en de Insignia dit niet heeft. Was toch mooier geweest denk ik. Wat denken jullie?
                      De mistlichten vind ik persoonlijk ook knapper door de zichtbare ronde mistlichten en de dubbele chromé lijn erlangs.
                      Jammer dat hij alleen voor China is en dat Opel deze zaken bij de Insignia niet heeft doorgevoerd.

Comment

• Wie heeft er eigenlijk zijn Vectra C of Signum ingeruild voor een Insignia?
                        Dan hebben jullie geluk. Vond het volgende op het net :

Met de Insignia kan Opel opnieuw duchtig meespelen in het D-segment, maar de Vectra-erfenis blijft het merk achtervolgen. Alle Vectra's en Signums gebouwd tussen 2002 en 2007 moeten terug naar de dealer.
                        Opel heeft een te zwakke veer gebruikt voor de handrem van de Vectra en de vijfdeurs Signum. Daardoor kan het voorkomen dat de auto zich ongewild in beweging zet. De eigenaars krijgen per brief het verzoek om hun wagen bij een Opel-dealer aan te bieden. Die lost het probleem op door een tweede veer te plaatsen, wat een kwartiertje duurt.
                        In België gaat het om 24.000 wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                          Wie heeft er eigenlijk zijn Vectra C of Signum ingeruild voor een Insignia?
                          Dan hebben jullie geluk. Vond het volgende op het net :

Met de Insignia kan Opel opnieuw duchtig meespelen in het D-segment, maar de Vectra-erfenis blijft het merk achtervolgen. Alle Vectra's en Signums gebouwd tussen 2002 en 2007 moeten terug naar de dealer.
                          Opel heeft een te zwakke veer gebruikt voor de handrem van de Vectra en de vijfdeurs Signum. Daardoor kan het voorkomen dat de auto zich ongewild in beweging zet. De eigenaars krijgen per brief het verzoek om hun wagen bij een Opel-dealer aan te bieden. Die lost het probleem op door een tweede veer te plaatsen, wat een kwartiertje duurt.
                          In België gaat het om 24.000 wagens.
                          poehoe! heb ik net mijn Signum een week of 5 geleden verkocht (serieus)...............en nu rij ik in een Vectra huurauto tot de Insignia komt.........

Het klopt eigenlijk wel dat bericht, ik vond de handrem nooit echt overtuigend moest er altijd een extra ruk aan geven om zeker te zijn dat hij vast stond. In de huur vectra is het wel beter.

Comment

Als ik zo op de middenconsole kijk, vlak langs het stuur af en direct onder het ventilatierooster: is dat een start/stop knop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk Berichten
                              Sinds vorige week om mijn oprit.

Van harte, ziet er schitterend uit.

Comment

Ik vraag me af waarom de Buick Regal eigenlijk wel zijn zijpinkers in de spiegels heeft zitten en de Insignia dit niet heeft. Was toch mooier geweest denk ik. Wat denken jullie?

Ik ben blij dat ze er niet inzitten............ik rij 3 jaar rond met een Accord waar het wel in de spiegels zit. Toen ik 'm kocht was het (samen met mercedes) nog speciaal totdat de golf en nog vele anderen er mee uitgerust werden.Terug naar af dus met de Insignia, Vind het prima. De mistlampen vind ik ook mooi. Bij de Buick zit 't op een manier zoals je het al teveel tegenkomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                                  Dank je wel voor de foto's van eindelijk eens een witte st. Als ik die zo zie wordt mijn keuze om een witte te nemen alleen maar bevestigd.
                                  2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                  2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                  2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                  2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                  http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                                    Dank je wel voor de foto's van eindelijk eens een witte st. Als ik die zo zie wordt mijn keuze om een witte te nemen alleen maar bevestigd.
                                    Idd,hij is helemaal top, zeker door de 20 duimers.

Comment

• Voor heeeeeel veeeeel foto's van de Insignia:

Comment

Working...
                                      X