Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tussen een 3 en een 5: laten we een 3 Coupé zeggen
    Tussen een A4 en een A6: laten we een A5 zeggen

Zet daar nu de Insignia naast. Juist ja ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Tussen een 3 en een 5: laten we een 3 Coupé zeggen
      Tussen een A4 en een A6: laten we een A5 zeggen

Zet daar nu de Insignia naast. Juist ja ..
      de 3 coupé zit in de klasse van de 3, de a5 zit in de klasse van de a4... je moet niet naar het geld zien hé... maar naar binnenruimte/grootte/afwerking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        de 3 coupé zit in de klasse van de 3, de a5 zit in de klasse van de a4... je moet niet naar het geld zien hé... maar naar binnenruimte/grootte/afwerking
        Zowel de 3 Coupé als de A5 plaats ik hoger dan hun sedan broertje. Je kan veel zeggen van de Insignia, maar ik plaats hem maximaal op de hoogte van de A4 en de 3 reeks.

Comment

• En de afmetingen binnen dat segment groeien bijna bij elk nieuw model. Hij zit op zijn plaats bij de A4 en de 3 reeks vind ik.

Comment

Zowel de 3 Coupé als de A5 plaats ik hoger dan hun sedan broertje. Je kan veel zeggen van de Insignia, maar ik plaats hem maximaal op de hoogte van de A4 en de 3 reeks.
            wetende dat de a4 en de 3-serie in de klasse van de mondeo/passat spelen... plaats ik de insignia juist dat beetje hoger... en dan bedoel ik de klasse hé... ik beweer niet dat die beter is ofzo

Comment

• Sorry, maar als de A4 en 3-serie in de klasse van de Mondeo/Passat spelen, dan de Insignia ook. Je moet nu ook niet gaan overdrijven.

Comment

Sorry, maar als de A4 en 3-serie in de klasse van de Mondeo/Passat spelen, dan de Insignia ook. Je moet nu ook niet gaan overdrijven.
                mmmmmmm... heel mss geef ik u wel gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  even wat reclame (spam)

KLIK HIER -----> AW's grote opelmeeting 14/06 -----> check it out <----- KLIK HIER
                  ^^up^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                    for your information die biesjes heb ik ook op mijn Zafira en wie dacht je wie er de eerste chroombagette op de kofferdeksel had juist de Vectra en nu hebben ze er ALLEMAAL eentje ,BMW en Mercedes inbegrepen en zeggen dat als de Vectra de eerste maal getest werdt De Autogids het maar niks vond die blinkende streep op de koffer alsook de richtingaanwijzer zonder gevoel die als je er lichtjes op duwt drie maal knippert voor in te halen en als ze nu een nieuwe wagen testen die dit niet heeft staat dit bij de minpuntjes Als ze de nieuwe Golf testten een paar jaar terug loofden ze het feit dat je de koffer met het VW-embleem kon openen aan de buitenkant pffft Mijn Omega van 1996 had dit ook al maar dit was het vermelden niet waard want het was MAAR een Opel .
                    De Astra cabrio was volgens mij de eerste die die chromé bies had. Daarna volgde de coupé. De eerste exemplaren hadden dat niet. Opel was idd eerste en het was bijzonder knap gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
                      De Astra cabrio was volgens mij de eerste die die chromé bies had. Daarna volgde de coupé. De eerste exemplaren hadden dat niet. Opel was idd eerste en het was bijzonder knap gevonden.
                      al die zever over die chromé biesekes, die deurklinken; ...
                      In de jaren ...... hadden alle wagens chrome en andere franjes.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• is er al iets geweten van de prijzen????

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Hij heeft een donkere kleur en dikke velgen nodig vind ik

Comment

• Ik zou hem eens in't rood willen zien.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

What an ass

Comment

• int echt ziet hem er ook vet uit

Comment

• Wow
                                        Heeft een donker kleur nodig... Chromé komt daar beter op uit. Ook leuke velgen in het gamma.

Comment

• inderdaad, ziet er in-real-life ook goed uit (mits de juiste kleur en de dikke velgen). Op foto's was ik niet overtuigd van de achterkant, IRL dan net weer wel en valt me de smoel vooraan ferm tegen... daar mochten ze wat spannendere lijnen intekenen en die chromé grill is er wat over en oogt nogal aziatisch (alla zo'n mercedes-kloon uit Taiwan ofzo).

Comment

Working...
                                          X