Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tussen een 3 en een 5: laten we een 3 Coupé zeggen
Tussen een A4 en een A6: laten we een A5 zeggen
Zet daar nu de Insignia naast. Juist ja ..
de 3 coupé zit in de klasse van de 3, de a5 zit in de klasse van de a4... je moet niet naar het geld zien hé... maar naar binnenruimte/grootte/afwerking
de 3 coupé zit in de klasse van de 3, de a5 zit in de klasse van de a4... je moet niet naar het geld zien hé... maar naar binnenruimte/grootte/afwerking
Zowel de 3 Coupé als de A5 plaats ik hoger dan hun sedan broertje. Je kan veel zeggen van de Insignia, maar ik plaats hem maximaal op de hoogte van de A4 en de 3 reeks.
Zowel de 3 Coupé als de A5 plaats ik hoger dan hun sedan broertje. Je kan veel zeggen van de Insignia, maar ik plaats hem maximaal op de hoogte van de A4 en de 3 reeks.
wetende dat de a4 en de 3-serie in de klasse van de mondeo/passat spelen... plaats ik de insignia juist dat beetje hoger... en dan bedoel ik de klasse hé... ik beweer niet dat die beter is ofzo
for your information die biesjes heb ik ook op mijn Zafira en wie dacht je wie er de eerste chroombagette op de kofferdeksel had juist de Vectra en nu hebben ze er ALLEMAAL eentje ,BMW en Mercedes inbegrepen en zeggen dat als de Vectra de eerste maal getest werdt De Autogids het maar niks vond die blinkende streep op de koffer alsook de richtingaanwijzer zonder gevoel die als je er lichtjes op duwt drie maal knippert voor in te halen en als ze nu een nieuwe wagen testen die dit niet heeft staat dit bij de minpuntjes Als ze de nieuwe Golf testten een paar jaar terug loofden ze het feit dat je de koffer met het VW-embleem kon openen aan de buitenkant pffft Mijn Omega van 1996 had dit ook al maar dit was het vermelden niet waard want het was MAAR een Opel .
De Astra cabrio was volgens mij de eerste die die chromé bies had. Daarna volgde de coupé. De eerste exemplaren hadden dat niet. Opel was idd eerste en het was bijzonder knap gevonden.
De Astra cabrio was volgens mij de eerste die die chromé bies had. Daarna volgde de coupé. De eerste exemplaren hadden dat niet. Opel was idd eerste en het was bijzonder knap gevonden.
al die zever over die chromé biesekes, die deurklinken; ...
In de jaren ...... hadden alle wagens chrome en andere franjes.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
inderdaad, ziet er in-real-life ook goed uit (mits de juiste kleur en de dikke velgen). Op foto's was ik niet overtuigd van de achterkant, IRL dan net weer wel en valt me de smoel vooraan ferm tegen... daar mochten ze wat spannendere lijnen intekenen en die chromé grill is er wat over en oogt nogal aziatisch (alla zo'n mercedes-kloon uit Taiwan ofzo).
Comment