Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als optie kun je bij de Insigia een Infinity Sound System bestellen.
    Dit heb ik niet gedaan maar vroeg me af in hoeverre de auto voor-bedraad is op de posities van de speakers/subwoofer.
    Zit er op de DVD800 een externe uitgang voor bijvoorbeeld een subwoofer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RW1969 Bekijk Berichten
      Als optie kun je bij de Insigia een Infinity Sound System bestellen.
      Dit heb ik niet gedaan maar vroeg me af in hoeverre de auto voor-bedraad is op de posities van de speakers/subwoofer.
      Zit er op de DVD800 een externe uitgang voor bijvoorbeeld een subwoofer?
      Ik weet niet of voor de Infinity een aparte eindversterker in de auto komt, best mogelijk dat de subwoofer uitgang allleen op die eindtrap zit (via een laagdoorlaatfilter) en niet op de DVD800.

Van 2 passats die ik heb gereden weet ik dat als je niet de speaker optie had genomen voor speakers in de achterste 2 deuren dat je daar dan ook geen bekabeling aantrof. Ook de ISO plug voor de radio was niet bekabeld.

Dit zal bij de insignia vermoedelijk niet anders zijn.

Zelf begrijp ik niet hoe het hebben van zoveel verschillende kabelbomen opweegt tegen die paar cent die de draden kosten....

Comment

• @baantje, dit moet de kleur metro zijn (blauw metalic). Maar ik zou de kleur zeker een keer in het echt gaan bekijken. Bij mijn dealer staat deze auto binnen en is de kleur veel donkerder dan op jouw impressie. Ik heb ook (volgens mij op dit forum) een foto voorbij zien komen die buiten is genomen waarbij de kleur heel mooi diep is.

Overigens is er ook een non-metalic blauwe kleur.

De kleur metro is hier mooi op de plaat vastgelegd.
        Last edited by ; 18/03/2009, 14:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baantje Bekijk Berichten
          Weet iemand welke kleur de insignia sport tourer heeft zoals hij hieronder staat afgebeeld?

Heel tricky, het kan zowel Royal Blue als Metro zijn.......je weet dat nooit met dit soort foto's: het licht dat de auto bescheen, de kleurbalans bij foto opname en alle photoshop bewerkingen....plus ook nog eens hoe goed je monitor kleuren weergeeft (wel of niet gecalibreerd).

Het zou zo maar eens kunnen zijn dat deze kleur geen van beide is....maar puur een photoshop mooi makerij.

Comment

• Aan dat laatste denk ik ook een beetje.
            Ik neem aan dat ze geen non-metalic nemen voor een promo-foto dus vandaar dat ik op metro kom. Al is deze in werkelijkheid donkerder dan hier getoond.

Wat me al opviel is dat op de salon van Parijs de kleuren een stuk lichter waren dan werkelijk het geval. Of ze hebben daar heel veel lampen gehad staan of ze hebben inderdaad de auto in niet standaard kleuren gespoten ter promotie.

Comment

• Hoi, ik ben nieuw op dit forum;
              Ik heb mijn insignia besteld eind januari en eerst was gezegt levering eind april.
              Nu bel ik vorige week naar de garage en is het verschoven naar eind mei, tof hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LORKI Bekijk Berichten
                Hoi, ik ben nieuw op dit forum;
                Ik heb mijn insignia besteld eind januari en eerst was gezegt levering eind april.
                Nu bel ik vorige week naar de garage en is het verschoven naar eind mei, tof hé.
                Hoi LORKI, welkom

4drs-5drs-ST ? Speciale opties genomen zoals 20'' velgen, Opel Eye, Trailer Pack, ... ?
                Dit kan evt uw vertraging verklaren.

Comment

• 4drs edition met het launchpakket, quickheat, sportzetels en kleur technical grey. niets speciaal dus.

Comment

• Insignia OPC

Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                      Er is me ook opgevallen dat er op de achterste zijruiten ook verwarming zit bij de ST.

Op mijn Zafira zit dat ook maar dit is dan wel voor het alarm

Comment

• Zit dit op beide ruiten? Bij mij zit mijn antenne in de zijruit van de pasagierskant namelijk.

Comment

• Weet iemand wat de prijs is wanneer je achteraf de 20 ers wilt kopen

Comment

• 500 A 550 per velg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LORKI Bekijk Berichten
                              Weet iemand wat de prijs is wanneer je achteraf de 20 ers wilt kopen
                              3600€ volgens IronmanGeorges MAAR doe dat niet
                              Als je er geen genomen hebt kan je veel knappere vinden van BBS of andere voor minder geld.
                              Die 20" is enkel zinvol te nemen direct bij de bestelling!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracos Bekijk Berichten
                                vandaag de ST gezien

mooie wagen

wel een opmerking, stel je wil iets 's nachts uit je koffer halen langs de weg, maar de lichtblokken zitten in de kofferklep
                                dwz dat je ook niet meer opvalt voor eventueel verkeer??
                                of is daar iets voor voorzien?

alleen een vraag waar ik mee zat
                                D'r staan hier thans al foto's genoeg waarop je kan zien dat er ook nog een stel lichten in de koffer zit.
                                Foto die ik zelf heb genomen:
                                Last edited by knight-rider; 18/03/2009, 19:16.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                                  Zit dit op beide ruiten? Bij mij zit mijn antenne in de zijruit van de pasagierskant namelijk.
                                  Dat zou ook kunnen, heb ik eigenlijk niet op gelet
                                  Maar ik dacht dat die shark fin bovenop het dak de antenne was

Comment

• De velgen totaal niet - de rest is wel af ... zou het er ook zo goed uitzien in het zwart?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                      Op zich is je idee goed ALS ze dat tijdig melden. In mijn geval had het één week verschil uitgemaakt! Dus dan evenzeer wachten!
                                      Ga straks wel nog eens status opvragen in de hoop dat die niet weer is aangepast!!!
                                      Anders

Nee op de A5 zijn ze stukken schoner, net zoals op de A6.

Gisteren voor het eerst een Insignia gezien met 20" onder - man ... wacht ik daarvoor zoveel langer?
                                      Bovendien stond die auto ZO hoog. Ik had gehoopt dat ze samen met de 20" ook nog eens 2 à 4 cm lager zouden zetten! Hopelijk is dat zo op de sport want dit was echt raar om zien!
                                      Zijkant van de auto blijft zijn sterkste punt - voorkant kon beter en deftige daytime running lights zoals bij Audi hadden al een verschil kunnen maken
                                      En achteraan ... hopelijk kan ik spacers ofzo zetten - toont veel te smal.
                                      Wellicht moet ik hem nog wat gewoon worden en het is uiteraard mijn opinie - ik vind een echte brede achterkant zoals bij Scirocco sexier maar copain vindt Insignia dan weer schoner ... tja les goûts et les couleurs ...
                                      Daarentegen binnen mmmm lekker al die knopjes, het geperforeerde leder etc. nice en uiteindelijk zit je in de wagen
                                      In godsnaam voodoo77 : Waarom heb je eigenlijk een Insignia gekocht als je er zo zit over te zeiken? Ik zit ook constant te zeiken over bepaalde merken en zal dan ook nooit, lees NOOIT, dit merk kopen. Het lijkt alsof je maar 25% van de wagen goed vind.
                                      Heb je de Insignia dan effectief niet gezien met de 20" velgen vooralleer je hem besteld? Is ook niet echt slim geweest dan.
                                      Ik zou zeggen kop houden of gewoon Audi A5 of 16 bestellen want het begint echt erg te worden met je.
                                      En wat als de garage nu zegt dat de levering weer enkele weken achteruit is verschoven door de 20" velgen, wat zeker het geval kan zijn? Ga je dan toch een Audi A5 of A6 bestellen?

Comment

• Ik heb gisteren ook de info gekregen van mijn garage dat mijne ST ook klaar staat in Duitsland om geleverd te worden. Hij zou dan eind deze maand geleverd kunnen worden, 2 maanden eerder als voorzien, maar ........ hij is NIET zoals ik hem heb besteld.
                                        Heb hem besteld met Trailer Pack (inklapbare trekhaak, trailer stability & automatische niveauregeling voor 950 euro).
                                        Door de problemen hiermee bij Opel in Russelsheim heeft de garage mij gevraagd of het dan OK is om alleen de wegklapbare trekhaak & trailer stability (prijs : 850 euro) te nemen. Hierop heb ik een positief antwoord gegeven want anders had ik de wagen maar in oktober kunnen ontvangen. Zo lang wou ik zeker niet wachten.
                                        Nu krijg ik gisteren te horen van mijn dealer dat de wagen zal geleverd worden zonder trekhaak maar dat ik kan kiezen tussen de trekhaken, vaste kogel & afneembare kogel, die ze aanbieden voor de Insignia ST. Ik heb nu gisteren kenbaar gemaakt dat ik hier totaal niet mee akkoord ga omdat ik hier geen schriftelijke goedkeuring heb voor gegeven en ik echt wel de wegklapbare trekhaak wil. Eén van de beste systemen die Opel de laatste jaren heeft ontwikkeld en dat fantastisch werkt.
                                        Heb nog geen feedback gekregen van de garage maar ben vastberaden om de wagen niet zomaar te accepteren zonder wegklapbare trekhaak af-fabriek geleverd.
                                        Ofwel bestellen ze maar een volledig nieuwe Insignia incl. wegklapbare trekhaak en heb ik hem pas over 3 maanden, is geen probleem voor mij, ofwel plaatsen ze er maar GRATIS op hun kosten een trekhaak met afneembare kogel op. Want voor dat laatste ga ik zeker niet betalen.
                                        Het is toch abnormaal dat ze zonder te vragen of goedkeuring de configuratie van de wagen veranderen en dan simpelweg vragen of je een accessoire die anders is wel laten plaatsen. Ik ben benieuwd naar hun reactie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                                          Ik heb gisteren ook de info gekregen van mijn garage dat mijne ST ook klaar staat in Duitsland om geleverd te worden. Hij zou dan eind deze maand geleverd kunnen worden, 2 maanden eerder als voorzien, maar ........ hij is NIET zoals ik hem heb besteld.
                                          Heb hem besteld met Trailer Pack (inklapbare trekhaak, trailer stability & automatische niveauregeling voor 950 euro).
                                          Door de problemen hiermee bij Opel in Russelsheim heeft de garage mij gevraagd of het dan OK is om alleen de wegklapbare trekhaak & trailer stability (prijs : 850 euro) te nemen. Hierop heb ik een positief antwoord gegeven want anders had ik de wagen maar in oktober kunnen ontvangen. Zo lang wou ik zeker niet wachten.
                                          Nu krijg ik gisteren te horen van mijn dealer dat de wagen zal geleverd worden zonder trekhaak maar dat ik kan kiezen tussen de trekhaken, vaste kogel & afneembare kogel, die ze aanbieden voor de Insignia ST. Ik heb nu gisteren kenbaar gemaakt dat ik hier totaal niet mee akkoord ga omdat ik hier geen schriftelijke goedkeuring heb voor gegeven en ik echt wel de wegklapbare trekhaak wil. Eén van de beste systemen die Opel de laatste jaren heeft ontwikkeld en dat fantastisch werkt.
                                          Heb nog geen feedback gekregen van de garage maar ben vastberaden om de wagen niet zomaar te accepteren zonder wegklapbare trekhaak af-fabriek geleverd.
                                          Ofwel bestellen ze maar een volledig nieuwe Insignia incl. wegklapbare trekhaak en heb ik hem pas over 3 maanden, is geen probleem voor mij, ofwel plaatsen ze er maar GRATIS op hun kosten een trekhaak met afneembare kogel op. Want voor dat laatste ga ik zeker niet betalen.
                                          Het is toch abnormaal dat ze zonder te vragen of goedkeuring de configuratie van de wagen veranderen en dan simpelweg vragen of je een accessoire die anders is wel laten plaatsen. Ik ben benieuwd naar hun reactie.
                                          Nee is geen manier van werken zo. Ze moeten steeds de goedkeuring van de klant vragen. Blijf op uw strepen staan !

Comment

Working...
                                          X