Ben eigenlijk eens benieuwd hoe de andere constructeurs gaan omgaan met het succes van die 20" velgen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk BerichtenAlvast een dikke proficiat en heel veel rijplezier.
Vergeet geen foto's te posten hé. Ik ben wel eens benieuwd om hem in Panacotta te zien.
En over die foto's... Die zullen zeker en vast nog volgen, maar niet vandaag. 'k Heb wat anders te doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk BerichtenJa, gisteren heb ik hem gezien in de werkplaats van de garage : dus niet in het licht, niet in het zonlicht... En ik zou gezworen hebben dat het een lichtgrijze was...
En over die foto's... Die zullen zeker en vast nog volgen, maar niet vandaag. 'k Heb wat anders te doen...
Comment
-
Gisteren de eerste ST in het wild gezien
Had de wagen geparkeerd op een P+R in Schoten.
Was al donker toen mijn vrouw me er ineens op wees dat er 2 auto's naast ons een zwarte ST (sport uitvoering) geparkeerd stond, weliswaar met een Duitse nummerplaat.
Was geen verlichting op de parking dus kon ook geen foto's nemen.
Comment
-
ST Sport of Cosmo?
Ik twijfel nog steeds tussen de ST in Sport of Cosmo uitvoering.
Waar ik vooral over zit te tobben is de automatische achterklep. Langs de ene kant vind ik dat wel een knappe optie, maar langs de andere kant heb ik een beetje mijn twijfels over de betrouwbaarheid daarvan. Kan je de automatische koffer ook nog manueel openen en sluiten? En wat gebeurt als je de koffer is te vol hebt geladen en je sluit de klep automatisch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk BerichtenIk twijfel nog steeds tussen de ST in Sport of Cosmo uitvoering.
Waar ik vooral over zit te tobben is de automatische achterklep. Langs de ene kant vind ik dat wel een knappe optie, maar langs de andere kant heb ik een beetje mijn twijfels over de betrouwbaarheid daarvan. Kan je de automatische koffer ook nog manueel openen en sluiten? En wat gebeurt als je de koffer is te vol hebt geladen en je sluit de klep automatisch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk BerichtenIk twijfel nog steeds tussen de ST in Sport of Cosmo uitvoering.
En ivm dat laatste puntje, daar zal wel een beveiliging opzitten zeker, bij de minste tegenkracht zal die wel stoppen met sluiten en waarschijnlijk terug open gaan.
Misschien eens testen bij de dealer, maar kan me niet voorstellen qua veiligheid dat zo'n stop functie er niet zou opzitten.
Comment
-
Nog enkele foto's van mijn insignia.
De deur en motorkap moeten nog gedemonteerd worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk BerichtenNog enkele foto's van mijn insignia.
De deur en motorkap moeten nog gedemonteerd worden1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom39 Bekijk BerichtenIs bij de ST cosmo de achterklep niet automatisch dan? Ook stom ....
Hoe kom je erbij dat die niet automatisch zou zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenEuh.... jawel
Hoe kom je erbij dat die niet automatisch zou zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenAmai, ik ben hier efkes nimeer komen kijken en ondertussen zitten ze hier al aan 66 bestellers laatste keer dat ik hier kwam net over de 50 ofzo
Als daarvan een kwartje naar de opel-meeting komt is't al dik in orde
Veel plezier allemaal. Ik begin ze nu echt wel vaak tegen te komen, een super-knappe verschijning is het.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
vandaag eens gaan kijken naar de insignia ST...puur uit interesse want vermits ik eigelijk alleen val op wagens met een coupé-lijn zal je mij nooit terugvinden in een 'break'..maar was toch weleens benieuwd na het ethousiasme van zowat iedereen..de ST is inderdaad geslaagd in zijn categorie,zeker qua look..een ruimtewonder is het echter niet vind ik,een 5 deurs met de stoelen neer zal haast de vergelijking qua plaats kunnen doorstaan..maar de beperkte hoofdruimte achteraan waarvan hier weleens sprake is vond ik heel goed meevallen..ik ben 1,72m en had echt ruimte zat,dus al wie onder de 1m80 blijft zal geen enkel probleem hebben denk ik..
hoewel ik de verkoper duidelijk maakte dat ik op dit moment geen concrete aankoopplannen heb werd me toch een proefrit met een insignia aangeboden,dat kon ik natuurlijk niet afslaan...het ging om een 4-deurs edition met de 130 pk dieselmotor..
en verdomd,de insignia rijdt echt aangenaam..
de 130pk motor beviel beter dan verwacht,geen spurtwonder,zeker niet,maar wel heel vlot en mooi op koppel te rijden..aangename verrassing eigelijk,denk dat de 160 pk dan ook echt prima is..je hoort de motor wel maar absoluut niet storend,best oké.de koppeling vond ik zeer aangenaam en makkelijk,zeker een pluspunt,de versnellingsbak is beter dan die in de 1.9 cdti versie maar echt supervloeiend vind ik hem niet..zowel stuur als remmen vond ik goed..opvolland is ook dat de koets in snel genomen kleine weggetjes heel vlak bleef in de bochten..stabiel..de muziekkwaliteit van de dvd 800 voldoet zeker voor niet muziekfreaks maar haalt niet het niveau van bv..de cdc 400..
al bij al..ik was globaal genomen zeer tevreden over de test rit..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichtenhoewel ik de verkoper duidelijk maakte dat ik op dit moment geen concrete aankoopplannen heb werd me toch een proefrit met een insignia aangebodenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Gisteren heb ik belooft om enkele foto's van een witte Opel Insgnia sedan.
Dus hier volgen de foto's (wel maar gsm kwaliteit).
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment