Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk BerichtenAan de namen te zien zitten er nogal wat mensen met de naam Tom tussen:
Tom39
Tomira
TomKé
Geldrop e.o.
op de zestig namen vier keer Tom.
Comment
-
En gene John maar David.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Buurman wat doe je nou?!?
Zijn er hier mensen die met polaroid hebben kunnen betalen?1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenBuurman wat doe je nou?!?
Zijn er hier mensen die met polaroid hebben kunnen betalen?
Comment
-
De Opel matten ... sommige hebben ze meegeleverd gekregen, sommigen (nog) niet.
Voor de meesten hier zat dit in "Kit voor ingebruikname (00 00 000) €99,00" inbegrepen.
Ik heb net even mijn leasingcontract erbij genomen en daar is niks van terug te vinden, wel een "Kit Benor €35,00 ex BTW".
Zijn er nog mensen die ALD/Axus leasen ? Hebben jullie die matten erbij gekregen ?
Want ik meen mij te herinerren dat mijn vorige Vectra ook GEEN matten meegeleverd had, ook ALD/Axus .
Iemand ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk BerichtenDe Opel matten ... sommige hebben ze meegeleverd gekregen, sommigen (nog) niet.
Voor de meesten hier zat dit in "Kit voor ingebruikname (00 00 000) €99,00" inbegrepen.
Ik heb net even mijn leasingcontract erbij genomen en daar is niks van terug te vinden, wel een "Kit Benor €35,00 ex BTW".
Zijn er nog mensen die ALD/Axus leasen ? Hebben jullie die matten erbij gekregen ?
Want ik meen mij te herinerren dat mijn vorige Vectra ook GEEN matten meegeleverd had, ook ALD/Axus .
Iemand ?
maar de garage bevestigt mij dat de automatten gewoon in de auto zullen liggen
(heb ze btw al in de koffer zien liggen)
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ze hebben smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk BerichtenQuote Autoweek.nl : "De mooiste middenklasse stationwagon van dit moment".
Ze hebben smaak
Wat me wel opvalt is dat op iedere test het minpunt word aangehaald van de lage motorkracht onder 2500 toeren, dat is iets wat ik zeer storend zou vinden moest dit niet beteren wanneer de auto is ingereden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk BerichtenDe Opel matten ... sommige hebben ze meegeleverd gekregen, sommigen (nog) niet.
Iemand ?
Wettelijke kit ( brandblusser, gevarendriehoek en verbanddoos), drie flesjes Opticlean ruitensproeivloeistof, fluovestje en Opel matten.
Dus als de "Kit ingebruikname" in je leasingcontract zit dan heb je ook de Opel matten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk BerichtenKlopt ook , auto straalt echt klasse uit.
Wat me wel opvalt is dat op iedere test het minpunt word aangehaald van de lage motorkracht onder 2500 toeren
Hebben de mensen die al met deze motor rijden ook deze ervaring?
Comment
-
Mijn black beauty in verlengde uitvoering..........wat een schoonheid!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk BerichtenAls je de "Kit ingebruikname €99" neemt dan zit er automatisch hetvolgende bij :
Wettelijke kit ( brandblusser, gevarendriehoek en verbanddoos), drie flesjes Opticlean ruitensproeivloeistof, fluovestje en Opel matten.
Dus als de "Kit ingebruikname" in je leasingcontract zit dan heb je ook de Opel matten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenMijn black beauty in verlengde uitvoering..........wat een schoonheid!
Comment
-
wachten
Oorspronkelijk geplaatst door dungen2003 Bekijk BerichtenHier is een blij man ( gelukkig was ik al )
Vanavond mijn auto opgehaald ( ST cdti 130 Pk executive incl dvd800 + leer ).
Echt een super auto en rijdt geweldig!! Echt het wachten waard ( wat voor mij niet zo heel lang is geweest).
Foto's zullen volgen.
hoe lang heb je moeten wachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenWagen geleverd op 18/03 en papieren op 23/03
Comment
Comment