Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Opel matten ... sommige hebben ze meegeleverd gekregen, sommigen (nog) niet.
Voor de meesten hier zat dit in "Kit voor ingebruikname (00 00 000) €99,00" inbegrepen.
Ik heb net even mijn leasingcontract erbij genomen en daar is niks van terug te vinden, wel een "Kit Benor €35,00 ex BTW".
Zijn er nog mensen die ALD/Axus leasen ? Hebben jullie die matten erbij gekregen ?
Want ik meen mij te herinerren dat mijn vorige Vectra ook GEEN matten meegeleverd had, ook ALD/Axus .
Voor de meesten hier zat dit in "Kit voor ingebruikname (00 00 000) €99,00" inbegrepen.
Ik heb net even mijn leasingcontract erbij genomen en daar is niks van terug te vinden, wel een "Kit Benor €35,00 ex BTW".
Zijn er nog mensen die ALD/Axus leasen ? Hebben jullie die matten erbij gekregen ?
Want ik meen mij te herinerren dat mijn vorige Vectra ook GEEN matten meegeleverd had, ook ALD/Axus .
Iemand ?
Bij mij wordt de kit ingebruikname geleverd door LeasePlan,
maar de garage bevestigt mij dat de automatten gewoon in de auto zullen liggen
(heb ze btw al in de koffer zien liggen)
Quote Autoweek.nl : "De mooiste middenklasse stationwagon van dit moment".
Ze hebben smaak
Klopt ook , auto straalt echt klasse uit.
Wat me wel opvalt is dat op iedere test het minpunt word aangehaald van de lage motorkracht onder 2500 toeren, dat is iets wat ik zeer storend zou vinden moest dit niet beteren wanneer de auto is ingereden .
Iemand ?
Als je de "Kit ingebruikname €99" neemt dan zit er automatisch hetvolgende bij :
Wettelijke kit ( brandblusser, gevarendriehoek en verbanddoos), drie flesjes Opticlean ruitensproeivloeistof, fluovestje en Opel matten.
Dus als de "Kit ingebruikname" in je leasingcontract zit dan heb je ook de Opel matten.
Klopt ook , auto straalt echt klasse uit.
Wat me wel opvalt is dat op iedere test het minpunt word aangehaald van de lage motorkracht onder 2500 toeren
Neem aan dat dit beter is bij de 4/5 deurs, zijn tenslotte 100kg lichter als de ST.
Hebben de mensen die al met deze motor rijden ook deze ervaring?
Vanavond mijn auto opgehaald ( ST cdti 130 Pk executive incl dvd800 + leer ).
Echt een super auto en rijdt geweldig!! Echt het wachten waard ( wat voor mij niet zo heel lang is geweest).
Foto's zullen volgen.
Vanavond mijn auto opgehaald ( ST cdti 130 Pk executive incl dvd800 + leer ).
Echt een super auto en rijdt geweldig!! Echt het wachten waard ( wat voor mij niet zo heel lang is geweest).
Foto's zullen volgen.
Proficiat en veel succes met de ST hé McClane, de velgen staan er mooi onder ( ik heb dezelfde ) Wat het verhaal van de matten betreft, de mijne waren ook niet onmiddellijk voorradig, na 2 weken toch ontvangen, maar de kwaliteit is er zeker niet op vooruit gegaan tegenover mijn GTS , zijn namelijk veel dunner van stof.
Comment