Oorspronkelijk geplaatst door dungen2003
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dungen2003 Bekijk BerichtenHier is een blij man ( gelukkig was ik al )
Vanavond mijn auto opgehaald ( ST cdti 130 Pk executive incl dvd800 + leer ).
Echt een super auto en rijdt geweldig!! Echt het wachten waard ( wat voor mij niet zo heel lang is geweest).
Foto's zullen volgen.
Hopelijk kan ik de mijne ook spoedig ophalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dungen2003 Bekijk BerichtenHier is een blij man ( gelukkig was ik al )
Echt een super auto en rijdt geweldig!! Echt het wachten waard ( wat voor mij niet zo heel lang is geweest).
Foto's zullen volgen.
Sapperdeflap, in dezelfde week besteld als de 'mijne' en ik zit nog te wachten....
Comment
-
Heb vandaag telefoon gehad dat mijn wagen 20 april geleverd zou worden, onder normale omstandigheden. Was 1st voorzien 23 maart, dus een maand later.
Zit toch al zo lang te wachten dus zal der nog wel bij kunnen
Comment
-
Foto's zullen volgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door apiebe Bekijk Berichtenhoe lang heb je moeten wachten?
Ruim 6 weken. Is volgens mij niet lang voor nieuw model welke nog geintroduceerd moest worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk BerichtenMaak eventjes een nieuwe thread onder "Mijn Duitse Auto" en presenteer daar je wagensamenstelling en de foto's. Zo heb een een unieke thread voor jouw wagen.
Foto's volgen.
Als iemand specifiek foto's van iets wil hebben, laat maar weten en ik zal kijken wat ik kan doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dungen2003 Bekijk Berichten10-02-2009 besteld , 13-03-2009 bij de dealer en geleverd 26-03-2009
Ruim 6 weken. Is volgens mij niet lang voor nieuw model welke nog geintroduceerd moest worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClaneRadio leest maar een duizendtal songs in. Dat komt overeen met +/- 4GB vandaar de vier sticks. Ik had mij één aangeschaft van 16GB maar dit kon de radio niet aan.Oorspronkelijk geplaatst door McClaneIk heb dat toen (december) gaan uitproberen met een wagen in de showroom. Daar kon ik ook m'n usb stick veilig verwijderen. Ik weet nu niet of mijn radio al een verbeterde versie is. In alle geval wanneer ik toen een volle 16GB stick inplugde werd er een willekeur aan nummers ingelezen. De overige kon ik niet raadplegen. Met de stick van 4GB (max 1000 bestanden) is dat geen probleem. In de Makro kan je deze voor een 29 euro (set van drie) aanschaffen.Oorspronkelijk geplaatst door InsigniAAaargh heb ook een extra mini stick van 16GB aangeschaft speciaal voor mijn toekomstig vehicle ...
Wat kan ie niet aan dan ? Wat gebeurt er ? Al uw mp3's worden toch niet in een keer ingelezen ?
Zou mij nu echt verwonderen dat dit niet werkt ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenMijn black beauty in verlengde uitvoering..........wat een schoonheid!
Voor mensen die graag met een break rijden zeker het overwegen waard.
Nu nog effe doorbijten voor de onze...
Wel raar dat ik er nauwelijks zie op de weg als ik zie hoeveel mensen er hier op het forum al zitten - zijn we de enigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk BerichtenZijn er nog mensen die een 16GB stick geprobeerd hebben ? Resultaat ?
Zou mij nu echt verwonderen dat dit niet werkt ...
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenWel raar dat ik er nauwelijks zie op de weg als ik zie hoeveel mensen er hier op het forum al zitten - zijn we de enigen
Maar ik kijk nog wel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
Maximale Ordnerstrukturtiefe einer
MP3-CD/DVD: 11 Ebenen.
Maximal speicherbare Titel auf einer
MP3-CD/DVD: 1000.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk BerichtenJe hebt - weeral - gelijk, net opgesnord in de gzerman DVD800 handleiding, spijtig .
Maximale Ordnerstrukturtiefe einer
MP3-CD/DVD: 11 Ebenen.
Maximal speicherbare Titel auf einer
MP3-CD/DVD: 1000.
Met die vier stickjes lukt het wel hoort. Eer je zo een stick volledig hebt beluisterd zit je al enkele uren in de auto.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
Met die vier stickjes lukt het wel hoort. Eer je zo een stick volledig hebt beluisterd zit je al enkele uren in de auto.
Die zou je normaliter ook rechtstreeks moeten kunnen aansturen via de USB aansluiting en gelden deze limieten misschien niet? Heef iemand dit al eens geprobeerd. Met een iPhone zou het volgens een ander autoforum niet lukken (alleen Bluetooth en audio via de mini jack).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk BerichtenWat je misschien ook kan doen is een eenvoudige Apple iPod aansluiten.
Die zou je normaliter ook rechtstreeks moeten kunnen aansturen via de USB aansluiting en gelden deze limieten misschien niet? Heef iemand dit al eens geprobeerd. Met een iPhone zou het volgens een ander autoforum niet lukken (alleen Bluetooth en audio via de mini jack).
Ik heb ongeveer 1500 songs erop staan, en kon ze allemaal zien, zonder beperking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk BerichtenIn de testwagen heb ik het met mijn iPod Touch geprobeerd; ik veronderstel dat de iPhone op dezelfde manier zal werken wat betreft de muziek. Ik kon alle playlists zien, selecteren,enz... Wel enkel muziek indien ik zowel USB als AUX aansloot. Met enkel de USB kabel aangesloten was er geen muziek te horen, maar kon je wel gewoon browsen doorheen de playlists.
Ik heb ongeveer 1500 songs erop staan, en kon ze allemaal zien, zonder beperking.
Laadt die USB dan ook je iPhone, iPod of whatever op?
Anders moet je die er steeds uithalen om weer op te laden ...
Eventueel dan maar een 4GB sticksken kopen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk Berichtenik veronderstel dat de iPhone op dezelfde manier zal werken wat betreft de muziek.
Ik zou dan gewoon een iPod bijkopen en die ook synchroniseren met iTunes. Zo veel kosten die tegenwoordig nu ook niet meer he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk BerichtenHeb vandaag telefoon gehad dat mijn wagen 20 april geleverd zou worden, onder normale omstandigheden. Was 1st voorzien 23 maart, dus een maand later.
Zit toch al zo lang te wachten dus zal der nog wel bij kunnen
Comment
-
Even bij de dealer langsgeweest . Problemen met de 20" zijn van de baan , wagen staat in Event 35 , verwacht in Antwerpen week 16 (13 April..). Dan toch maar even doorbijten zeker .
Al iemand de site van Irmscher gezien ... brochure vol Insignia goodies . Denk dat ik voor de frontgrille ga..
Comment
Comment