Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
    Had eerst een cosmo in bestelling staan, later veranderd in sport. waarom? de (beter zittende) sportstoelen, flexride en verlaagd chassis.
    Sportstoelen kun je ook bestellen op een cosmo uitvoering en als je Flex-ride besteld krijg je automatisch een verlaagd onderstel. Zo ook mijn uitvoering.

En een sport met de extra's die een cosmo heeft is relatief duurder dan een cosmo voorzien van Flex-ride (automatisch verlaagd onderstel)!
    Last edited by ; 27/03/2009, 19:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
      Ga vh weekend ook eens zien naar een ST, ben mijn vrouwtje al aan het warm maken, en het begint te lukken
      Wat zouden ze nog voor mijn corsa geven?
      -Corsa D cosmo 1.7 cdti,
      -30000 km
      -bj: 04/2007
      -sport en style pack
      -weather pack
      -Auto airco met GID
      Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
      Ik had er graag toch nog 12000 voor gehad.
      Nieuwprijs was €20000.
      Zou dat lukken?
      Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
      ok bedankt

Ga het proberen, minder dan 10000 zou zwaar tegenslaan.
      €9.000,00 en particulier zou ik €12.500,00 vragen om €11.500,00 te krijgen
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
        €9.000,00 en particulier zou ik €12.500,00 vragen om €11.500,00 te krijgen
        maar het is ne cosmo hé dus kan er wel nog iets bij. Corsa Enjoy 1.3CDTI (2007 en in de 20k km) kost in de garage een €11.500,00 (met garantie).
        Voor jouw Cosmo moet €12.000,00 dan wel lukken
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

maar het is ne cosmo hé dus kan er wel nog iets bij. Corsa Enjoy 1.3CDTI (2007 en in de 20k km) kost in de garage een €11.500,00 (met garantie).
          Voor jouw Cosmo moet €12.000,00 dan wel lukken
          idd, zou een mooie prijs zijn.
          Cosmo moet idd wat meerwaarde geven, heb nml halflederen zetels, regen- en lichtsensor, 17" velgen,...
          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
            idd, zou een mooie prijs zijn.
            Cosmo moet idd wat meerwaarde geven, heb nml halflederen zetels, regen- en lichtsensor, 17" velgen,...
            Die €12.000,00 is dan wel particulier hé. In de garage zal het rond de €9.000,00 zijn. Laat het in alle geval eens weten. Desnoods via pm.

Comment

• Ben vandaag nog maar eens in de Opel garage in Sint-Truiden gaan, dat is al de derde keer op korte tijd

Deze keer stonder en twee sedans en één ST om af te leveren.
              Ze hebben ook twee wagens om testritten meet te doen, een 4- en een 5-deurs.
              Wat me wel opvalt is dat alle Insignia's die ik tot nu toe isn Sint-Truiden hen zien staan diesels zijn.

Straks nog enkele foto's.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk Berichten
                Sportstoelen kun je ook bestellen op een cosmo uitvoering en als je Flex-ride besteld krijg je automatisch een verlaagd onderstel. Zo ook mijn uitvoering.

En een sport met de extra's die een cosmo heeft is relatief duurder dan een cosmo voorzien van Flex-ride (automatisch verlaagd onderstel)!
                De offertes die ik hier heb liggen voor de leasingmaatschappij komen steeds gemiddeld €300 voordeliger uit als je voor de Sport Full Option gaat t.o.v. de Cosmo Full Option. Reden is volgens mij dat het Gold Pack voordeel groter is bij de Sport.

Natuurlijk heb je in een Cosmo dan weer opties die in de Sport niet verkrijgbaar zijn (en omgekeerd).
                Last edited by ; 27/03/2009, 20:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Volgens de reviewer doet de ST het beter als je de FlexRide in de Tour stand zet en is hij niet zo goed te besturen in de Sport stand???

Dit begrijp ik niet goed? Ik wou net voor de FlexRide kiezen omwille van de Sport stand en de verlaagde ophanging. Is het FlexRide systeem nou wel of geen nuttige optie i.c.m. een ST CDTI 130pk???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk Berichten
                    De offertes die ik hier heb liggen voor de leasingmaatschappij komen steeds gemiddeld €300 voordeliger uit als je voor de Sport Full Option gaat t.o.v. de Cosmo Full Option. Reden is volgens mij dat het Gold Pack voordeel groter is bij de Sport.

Natuurlijk heb je in een Cosmo dan weer opties die in de Sport niet verkrijgbaar zijn.
                    Wat zijn nu eigenlijk juist de verschillen tussen een Sport Full Option en een Cosmo Full Option?
                    Op de Cosmo heb je enkele zaken meer dan op de Sport, dat weet ik, maar dacht dat het ook zo was dat je op de Cosmo enkele zaken niet kon krijgen die je op de Sport wel hebt?
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Wat zijn nu eigenlijk juist de verschillen tussen een Sport Full Option en een Cosmo Full Option?
                      Op de Cosmo heb je enkele zaken meer dan op de Sport, dat weet ik, maar dacht dat het ook zo was dat je op de Cosmo enkele zaken niet kon krijgen die je op de Sport wel hebt?
                      Klopt!

Uniek voor de Sport:
                      - alu sportpedalen
                      - geperforeerd lederen stuurwiel

Uniek voor de Cosmo:
                      - elektrische achterklep
                      - verchroomde deurgrepen
                      - optie mogelijk voor zonneschermen achteraan

Comment

Die €12.000,00 is dan wel particulier hé. In de garage zal het rond de €9.000,00 zijn. Laat het in alle geval eens weten. Desnoods via pm.
                        Zal het zeker doen, zal vh weekend of maandag eens prijs laten maken.
                        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Klopt!

Uniek voor de Sport:
                          - alu sportpedalen

Uniek voor de Cosmo:
                          - elektrische achterklep
                          - verchroomde deurgrepen
                          Alu sportpedalen, kunde die niet achter bestellen en namonteren?

Comment

Klopt!

Uniek voor de Sport:
                            - alu sportpedalen

Uniek voor de Cosmo:
                            - elektrische achterklep
                            - verchroomde deurgrepen
                            Cosmo heeft ook gescheiden climate-control, regensensor, Automatisch dimmende binnenspiegel, electrisch wegklapbare spiegels, Automatic Light Control (ALC), Elektrische handrem, Park pilot, en Seat Comfort pakket 2 meer t.o.v. sport.

Inderdaad is het lederen stuurwiel van de sport geperforeerd en van de cosmo niet maar ook deze is wel van leder.
                            Last edited by ; 27/03/2009, 20:42.

Comment

Uniek voor de Cosmo:

Zonneschermen staan nu ook in de accessoirelijst, alleen nog geen prijs bekend. Ik heb ernaar geïnformeerd bij mijn verkoper, en die ging wel een mailtje sturen (2 weken geleden). Misschien moet ik ook maar beter GM België direct contacteren. Iemand een adresje daarvoor aub?

Comment

Cosmo heeft ook gescheiden climate-control, regensensor, Automatisch dimmende binnenspiegel, electrisch wegklapbare spiegels, Automatic Light Control (ALC), Elektrische handrem, Park pilot, en Seat Comfort pakket 2 meer t.o.v. sport.

Inderdaad is het lederen stuurwiel van de sport geperforeerd en van de cosmo niet maar ook deze is wel van leder.
                                Heb die ook allemaal op de Sport....

Denk dat alles perfect overal op te krijgen is praktisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                  Heb die ook allemaal op de Sport....

Denk dat alles perfect overal op te krijgen is praktisch
                                  Tuurlijk, die zaken zijn als optie te krijgen op de sport he.
                                  (ale dacht ik toch)

Comment

Idd heb ik ook besteld op m'n sport, op de gescheiden climate control na, heb ik nu ook alleen maak ik daar nauwelijks gebruik van.Voor mij niet zinvol dus. Het leuke is als je prijzen cosmo/ sport gaat vergelijken met dezelfde uitrusting (flexride optellen bij de cosmo) kom je aardig hetzelfde uit prijstechnisch gezien.

Comment

Idd heb ik ook besteld op m'n sport, op de gescheiden climate control na, heb ik nu ook alleen maak ik daar nauwelijks gebruik van.Voor mij niet zinvol dus. Het leuke is als je prijzen cosmo/ sport gaat vergelijken met dezelfde uitrusting (flexride optellen bij de cosmo) kom je aardig hetzelfde uit prijstechnisch gezien.

Comment

• Ik heb ook een positief bericht gehad van opel nederland en de garage.
                                        De garage zegt event 33 en opel nederland event 32, maakt me niet uit als de auto maar een keer geleverd gaat worden na maanden wachten.

Wij kunnen u meedelen dat uw auto is doorgeschoven naar event 32.
                                        De productieweek staat op week 16.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
                                        GENERAL MOTORS NEDERLAND B.V.

Dit bericht kreeg ik van de dealer:
                                        Ik heb het even gecheckt maar het klopt de auto staat op event 33 en de levertijd volgens Opel naar ons toe is op 23-04-2009, eindelijk komt er schot in de zaak !!!

Comment

• En Dirk59 hoe bevalt de 2.0 Turbo , valt het verbruik nog een beetje mee....
                                          Nog geen foto`s gezien van de insignia,komen die mischien nog.
                                          Last edited by ; 27/03/2009, 22:55.

Comment

Working...
                                          X