Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
    Ik zou niet weten waarom het een rare keuze is. De "gewone" lichtblokken vallen, in tegenstelling tot op de foto's, in het echt ook wel reuze mee hoor. Ik heb ook een cosmo full option ZONDER AFL. Gewoon een persoonlijke keuze. Het ziet er allemaal wel wat fraaier en agressiever uit maar heeft ongetwijfeld ook negatieve punten. Op het Nederlandse forum ( eerste test in autogids) komt naar voor dat de werking van de grootlichtassistent tot op heden niet op punt staat en storend is voor andere weggebruikers. Alles heeft zo z'n voor en nadelen.
    Hellas, InsigniA,
    Ik had zelf eerst een offerte laten maken voor mij ST zonder AFL's omdat ik het verschil in de realiteit niet had gezien. Maar na het verschil in realiteit te hebben gezien heb ik mijn offerte aangepast en wat ik hoor op het forum en zelf heb gezien heb ik er geen spijt van.
    Maar iedereen maakt zijn Insignia zoals hij dat graag wil en hij de wagen graag wil zien.
    Dus ik deel jullie mening niet echt maar kan jullie mening wel begrijpen.
    En je hebt gelijk dat alles zijn voor- & nadelen heeft en daarvoor zo'n mening heb ik dan wel respect. Maar persoonlijk zou ik, als ik toch bijna full option zou kunnen bestellen qua budget, andere opties eerst laten vallen vooralleer ik de AFL zou laten vallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
      AFL's kosten maar 900 euro meer en niet 1500 euro. Wou dat eventjes corrigeren.
      Is louisrr geen Nederlander??
      Daar zullen ze wel meer kosten zeker
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ben juist eens IRL gaan kijken Bij Soers Tienen daar stonden toch een paar pracht Insignias st

Eéntje spong in het oog, een zwarte met rooie schijn 20"velgen en OPC pack ....
        De ST is echt een mooie wagen die ook naast, Aud, mercedes en BMW mag staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk Berichten
          Je bent zeker niet de enige hoor...
          Heb nog geen foto tegengekomen van de 17 inch op een ST, maar er zijn erwel een paar te vinden van de 4d

http://www.carblog.co.za/wp-content/...hback-side.jpg
          Das geen 4-deurs maar een 5-deurs
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
            Ben juist eens IRL gaan kijken Bij Soers Tienen daar stonden toch een paar pracht Insignias st

Eéntje spong in het oog, een zwarte met rooie schijn 20"velgen en OPC pack ....
            Zwart met rooie schijn?
            Toevallig geen foto's genomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
              vind net als jij de 20 duimers een ''must" op de insignia en vermits je dan toch over de look bezig bent kan je de wagen zeker een extra bezorgen door het opc-kitje te nemen(helemaal niet zo duur overigens)..een witte ST met 20duimers en opc-kit gaat ongetwijfeld fenomenaal mooi zijn en serieus wat aandacht trekken..
              de 2.0Turbo zal zeker niet ontgoochelen.
              de AFL is een speciaal verlichtingsysteem waarover zowat iedereen wild is..een 'must have'' blijkbaar..maar daar vind je eerder in dit topic ongetwijfeld meer info over..
              Van de Insignia's die ik al gezien heb voor aflevering bij de Opel dealer in Sint-Truiden heb ik spijtig genoeg nog maar eentje met de 20 inch velgen gezien en ook AFL staat zelden op de auto's.

Comment

• Daarstraks bij Houttequitte (Beveren) een ST in Myth Green met 20" zien staan. Eigenlijk valt dat kleurtje nog mee.
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Hellas, InsigniA,
                  Ik had zelf eerst een offerte laten maken voor mij ST zonder AFL's omdat ik het verschil in de realiteit niet had gezien. Maar na het verschil in realiteit te hebben gezien heb ik mijn offerte aangepast en wat ik hoor op het forum en zelf heb gezien heb ik er geen spijt van.
                  Maar iedereen maakt zijn Insignia zoals hij dat graag wil en hij de wagen graag wil zien.
                  Dus ik deel jullie mening niet echt maar kan jullie mening wel begrijpen.
                  En je hebt gelijk dat alles zijn voor- & nadelen heeft en daarvoor zo'n mening heb ik dan wel respect. Maar persoonlijk zou ik, als ik toch bijna full option zou kunnen bestellen qua budget, andere opties eerst laten vallen vooralleer ik de AFL zou laten vallen.
                  Hey Jackie74, heb niet gezegd dat ze even mooi zijn hoor. Ik vind ook de bi-xenon's mooier.
                  Maar het valt mij op dat ze op foto "slechter" worden weergegeven dan in 't echt.

't Is toch nen schonen otto he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk Berichten
                    Hey Jackie74, heb niet gezegd dat ze even mooi zijn hoor. Ik vind ook de bi-xenon's mooier.
                    Maar het valt mij op dat ze op foto "slechter" worden weergegeven dan in 't echt.

Op foto ziet het er inderdaad slechter uit dan in het echt. Maar kan echt niet begrijpen dat er zo weinig mensen zijn die voor de AFL kiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
                      vind net als jij de 20 duimers een ''must" op de insignia en vermits je dan toch over de look bezig bent kan je de wagen zeker een extra bezorgen door het opc-kitje te nemen(helemaal niet zo duur overigens)..een witte ST met 20duimers en opc-kit gaat ongetwijfeld fenomenaal mooi zijn en serieus wat aandacht trekken.
                      Eerlijk gezegd twijfel ik d'r aan of ik voor de 20" en OPC-kit zou gaan als ik er eentje zou kopen.
                      Waarom geen Irmscher kit en velgen kiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
                        Mooi is hij, maar deze opmerking is fel overroepen he

Hij kan Nooit tippen aan deze merken, en dan spreek ik nog niet over de restwaarde ;-)
                        Maar we gaan hier ook geen merkenoorlog voeren !
                        Last edited by E90N; 28/03/2009, 18:36.
                        Sintruin till I die

Comment

Yep, met of zonder. Standaard is de Insignia al een mooie wagen.
                          Opties naar ieders goesting hé .
                          Ik heb een Cosmo genomen en geen Sport. Heb ik op het forum de vraag gekregen waarom ik niet gekozen heb voor de sport. Tja, moeilijk maar iedereen heeft zo zijn mening en voorkeur .
                          Ik heb foto's toegevoegd van het verschil van de AFL's en de gewone lampen.
                          Kwestie om het nog eens aan iedereen te laten zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Mooi is hij, maar deze opmerking is fel overroepen he

Hij kan ooit tippen aan deze merken, en dan spreek ik nog niet over de restwaarde ;-)
                            Maar we gaan hier ook geen merkenoorlog voeren !
                            Neen, ik ben wel zelf een Opel-fan maar vind wel dat je hier gelijk hebt.
                            Audi, BMW & Audi zijn toch merken die een stapje hoger staan als de nieuwe Insignia.
                            Maar nu kan Opel eindelijk wel tippen aan VW en kan men personen die vroeger audi, BMW & Audi reden tocj beter overhalen om een Opel, de Insignia namelijk, aan te kopen.
                            Mijn garage had me al gezegd dat hij nooit had meegemaakt dat eigenaars van deze merken vroeger binnen stapten om een Opel te kopen. Hij had ook nog maar zelden één van deze wagens moeten overnemen. Nu krijgt hij toch redelijk veel van de eigenaars over de vloer en is het moeilijk voor hem om de restwaardes van een BMW 5, Audi A4 of Mercedes E-klasse vast te leggen.

Comment

Neen, ik ben wel zelf een Opel-fan maar vind wel dat je hier gelijk hebt.
                              Audi, BMW & Audi zijn toch merken die een stapje hoger staan als de nieuwe Insignia.
                              Maar nu kan Opel eindelijk wel tippen aan VW en kan men personen die vroeger audi, BMW & Audi reden tocj beter overhalen om een Opel, de Insignia namelijk, aan te kopen.
                              Mijn garage had me al gezegd dat hij nooit had meegemaakt dat eigenaars van deze merken vroeger binnen stapten om een Opel te kopen. Hij had ook nog maar zelden één van deze wagens moeten overnemen. Nu krijgt hij toch redelijk veel van de eigenaars over de vloer en is het moeilijk voor hem om de restwaardes van een BMW 5, Audi A4 of Mercedes E-klasse vast te leggen.
                              't is dan ook meer een wagen die moet concureren met Ford, Volvo, VW, Mazda, Honda (en ook wel Citroën en Peugeot) en mijn gedacht slaagt hij daar heel goed in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Eerlijk gezegd twijfel ik d'r aan of ik voor de 20" en OPC-kit zou gaan als ik er eentje zou kopen.
                                Waarom geen Irmscher kit en velgen kiezen
                                Maakt de wagen wel uniek maar ik als het financieel haalbaar is zou ik niet twijfelen.
                                Opel biedt nu de 20" velgen aan tegen een meerprijs van 1000 euro en dat is een koopje.
                                Normaal denk ik dat je 20" velgen met band mag rekenen aan 1400 à 2000 euro per set en met band. Maar dan heb je wel unieke velgen op je Insignia en niet de standaard 20" velgen die velen hebben aangekocht.
                                Een collega op het werk heeft zich een Insignia sport gekocht incl de 20" Opel velgen en gaat de volledige irmscher kit erop plaatsen. Ben benieuwd hoe hij er gaat uitzien.

Comment

Hey Marang73, eerst foto's nemen/posten en dan pas cruisen he .
                                  Welke uitvoering is het ? Editon/Cosmo/Sport ? AFL ?
                                  Uitvoering is Business = Edition + wat extra's.

Comment

't is dan ook meer een wagen die moet concureren met Ford, Volvo, VW, Mazda, Honda (en ook wel Citroën en Peugeot) en mijn gedacht slaagt hij daar heel goed in.
                                    Met welke merken moest opel zich dan meten voor de Insignia ? Fiat, Seat, Lada, Kia, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                      Met welke merken moest opel zich dan meten voor de Insignia ? Fiat, Seat, Lada, Kia, ...
                                      Dezelfde merken, maar toen was het een grijze muis tussen de andere grijze muizen, en nu trekt hij de aandacht.

Comment

Ik vind zeker dat de Insignia daar zeker in slaagt en ook korter komt bij de grote 3 (Audi, BMW & Mercedes). Ook de prijs is zeker iets wat het verschil maakt.
                                        Heb vroeger eens het vergelijk gemaakt tussen een Insignia ST Cosmo 130pk met een Audi A4 avant 120pk en dan is de Audi met dezelfde standaard uitrustingen als de Insignia Cosmo 7000 euro duurder . Is dan toch een erg groot verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marang73 Bekijk Berichten
                                          Uitvoering is Business = Edition + wat extra's.
                                          Weer een Nederlander .

Comment

Working...
                                          X