Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
1) Nog niemand problemen ondervonden dat je terwijl je met je arm op de middensteun rust en wilt schakelen per ongeluk de joystick indrukt waardoor uw geplande route of andere zaken verdwijnen van het scherm ? (ondervond dit wel tijdens mijn testrit)
Of kan je die locken dat indrukken niets doet ?
2) Klopt bij de meeste het huidige/gemiddelde verbruik op de BC met de realiteit ?
3) sluiten de deuren automatisch nadat je vertrekt ?
4) blijven 's nachts de lichten nog even aan bij het afsluiten van de auto? (zowel bij gewone als Xenon)
5) geen opbergvakje linksonderaan voor een (zonne)bril ?
Bedankt voor de antwoorden
1) Niet van toepassing bij mij.
2) Er zit geen verschil op, de BC is correct voor zover ik kan vaststellen.
3) Kan ingesteld worden, maar heb het nog niet geprobeerd.
4) Nog niet geprobeerd.
5) Aangezien ik geen Navigatiesysteem heb, heb ik een ruimte onder de display van de radio, die exact toelaat een (zonne)bril op te bergen. Zie post. http://www.autoforum.be/attachment.p...9&d=1235820760
WTF, pinnekes in de deuren. Daar zie ik nu echt het nut niet van in.
Is dat nu zo erg??
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Erg, neen, lachwekkend wel, die auto zit tjokvol elektronica en dan komen ze af met pinnekes in de deuren.
Daar is toch niks mis mee he, zijn wel meerdere auto's die dat op de een of andere manier nog hebben denk ik.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Hieronder nog de foto's van de zwarte ST met de 20" velgen die staat in de showroom van Leyssen in Bree. Is wel getrokken met GSM dus niet van de beste kwaliteit. Zwarte kleur komt niet echt zo over als in het echt of als de wagen buiten zou staan.
Hieronder nog de foto's van de zwarte ST met de 20" velgen die staat in de showroom van Leyssen in Bree. Is wel getrokken met GSM dus niet van de beste kwaliteit. Zwarte kleur komt niet echt zo over als in het echt of als de wagen buiten zou staan.
Alsof je dat een voordeel kan noemen.....De Insigna biedt op bijna alle punten meer dan een BMW 3.
Behalve rijplezier ....
ik heb met Audi A4, A5, BMW3 (en coupé) en Insignia gereden en alles rijdt vergelijkbaar behalve de beamers. Zijn toch stukje beter wat betreft freude am fahren. Voor de rest natuurlijk is het een ander verhaal
Vandaag kwam er een mooi mailtje: de Black-Beauty is geproduceerd en staat inmiddels in event 42. Rond 16 april wordt 'ie bij de dealer afgeleverd..................eindelijk.
Vandaag kwam er een mooi mailtje: de Black-Beauty is geproduceerd en staat inmiddels in event 42. Rond 16 april wordt 'ie bij de dealer afgeleverd..................eindelijk.
COOL!
Ben vandaag mijn "inloop" (lees vervang) -wagen gaan halen en mijne komt binnen week 16 dus +- zelfde ... ook 20" natuurlijk.
En dan staat er ST om te testen met ... 20"
ps: eerste wat deze verkoper zei is zonde dat de auto zo hoog staat zelf met flexride ... dus ik "je zou hem verlagen?" "Absoluut" zegt hij mij en ik : ... just my thought!
Comment