Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hoorde ik daar nu al iet ^_^

Comment

• jammer van die kleine velgen op die turbo

Comment

• Halle

Zijn er hier soms mensen van de streek Halle (bij Brussel)??? Die mij dan nog eens kunnen op de hoogte houden van garage surkeyn

Comment

• D'n eerste foto
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dungen2003 Bekijk Berichten
            D'n eerste foto
            Mooi mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              jammer van die kleine velgen op die turbo
              17 inch wordt tegenwoordig door de jeugd al klein genoemd

Comment

• Weet er toevallig iemand of je een premie kan krijgen voor de roetfilter?
                Zo ja waar moet je deze aanvragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door APPELGOEDJE Bekijk Berichten
                  Weet er toevallig iemand of je een premie kan krijgen voor de roetfilter?
                  Neen dat is voor de Insignia niet mogelijk.
                  Voorwaarde waaraan je dient te voldoen is.
                  Alle voertuigen die uitgerust zijn met een DPF roetfilter en die minder dan 130 CO2/km en maximaal 5 mg deeltjes/km uitstoten kunnen genieten van een onmiddellijke korting op factuur van 210 euro.
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                    Neen dat is voor de Insignia niet mogelijk.
                    Voorwaarde waaraan je dient te voldoen is.
                    Alle voertuigen die uitgerust zijn met een DPF roetfilter en die minder dan 130 CO2/km en maximaal 5 mg deeltjes/km uitstoten kunnen genieten van een onmiddellijke korting op factuur van 210 euro.
                    Ok, bedankt voor het vlugge antwoord.
                    Deze morgen net zoals jij de belettering afgedaan op de koffer, staat veel mooier

Comment

• ter info.
                      Verschillende foto's geplaatst bij Mijn Voertuig.
                      Enjoy

Comment

Weet er toevallig iemand of je een premie kan krijgen voor de roetfilter?
                        Voor nieuwe wagens uitgerust met een roetfilter geeft de federale overheid subsidies indien de wagen maximaal 130 g/km CO2 uitstoot. Niet elke wagen uitgerust met een roetfilter komt dus in aanmerking voor subsidie.
                        De Insignia Diesels hebben allemaal 149gr/km CO² uitstoot.
                        Alleen de toekomstige ecoflex zou onder de 140gr/km komen maar ik heb nergens gelezen dat hij onder de 130gr/km zou gaan.

Comment

Deze morgen net zoals jij de belettering afgedaan op de koffer, staat veel mooier
                          Hoe heb je die juist verwijderd ? (geen krassen of kleefresten ?)
                          Fotootje zonder ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                            Fotootje zonder ?
                            Gewoon minuutje per letter met de haardroger er op en ze komen praktisch vanzelf los. Geen enkel probleem, er is niets meer van te zien.
                            Ik probeer morgen een foto te plaatsen, net de auto binnengezet.

Comment

Gewoon minuutje per letter met de haardroger er op en ze komen praktisch vanzelf los. Geen enkel probleem, er is niets meer van te zien.
                              Ik probeer morgen een foto te plaatsen, net de auto binnengezet.

Kan dit beamen, gisteren ook de letters eraf gehaald, erg makkelijk. Dubbelzijdige tape laat makkelijk los met haardroger. En idd, veel mooier
                              Last edited by ; 05/04/2009, 21:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                Fotootje zonder ?
                                Ik zie nu dat je een ST besteld hebt, bij mijn Duitse auto staat er bij Mc Clane al een foto van zijn auto zonder belettering

Comment

Ik zie nu dat je een ST besteld hebt, bij mijn Duitse auto staat er bij Mc Clane al een foto van zijn auto zonder belettering
                                  mercikes

Comment

Graag gedaan. Staat veel beter hé.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                                    Voor nieuwe wagens uitgerust met een roetfilter geeft de federale overheid subsidies indien de wagen maximaal 130 g/km CO2 uitstoot. Niet elke wagen uitgerust met een roetfilter komt dus in aanmerking voor subsidie.
                                    De Insignia Diesels hebben allemaal 149gr/km CO² uitstoot.
                                    Alleen de toekomstige ecoflex zou onder de 140gr/km komen maar ik heb nergens gelezen dat hij onder de 130gr/km zou gaan.
                                    Zie post 4788
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                      mercikes
                                      Hier te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        Hier te zien.
                                        Vééél beter idd

Comment

• even een klein vraagje, wij zijn ana het kijken voor een insignia S. T. alleen ons lijkt het leder van slechte kwaliteit. Als we de insignia kopen, dan wordt het wel beige leder. Maar ik zag in de showroom en op de autorai amsterdam dat het heel snel blauw wordt en gaat glimmen. klopt dit?

We hebben een aantal jaar zelf een vectra station 3.0CDTI V6 gehad, en dit leder bleef best netjes?

Comment

Working...
                                          X