Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet al iemand of je de zonnegordijnen al kunt bestellen voor de zijruiten en de achterruit?Anders ga ik een folie er laten opdoen.Weet wel dat ze je kan krijgen maar weet niet wanneer.Maar kies eigenlijk liever voor de zonnegordijnen.Kwestie van smaak he
[quote=friemel;3338403]Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
[]Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Neen, kennelijk in alle uitvoeringen. Blijkt een probleem te zijn met sommige dvd800 toestellen.
Een collega van me heeft een Ford S-max met zowaar dezelfde problemen als door jullie omschreven. Ook bij hem valt soms de hele boel uit. Al een paar keer binnengegaan in de garage, en blijkbaar is het nog niet gevonden. Denk dat het een probleem van deze tijd is. Wie moet er z'n PC al eens niet rebooten omdat hij vastgelopen is. Hoor je ook voortdurend over klagen. Is echt niet leuk, maar hoe meer electonica, hoe meer er kan foutgaan. Hoop ook wel dat ze er werk van maken bij Opel om dit euvel zo snel mogelijk van de baan te hebben.
Weet al iemand of je de zonnegordijnen al kunt bestellen voor de zijruiten en de achterruit?Anders ga ik een folie er laten opdoen.Weet wel dat ze je kan krijgen maar weet niet wanneer.Maar kies eigenlijk liever voor de zonnegordijnen.Kwestie van smaak he
Voor de achter zijruiten kun je geïntegreerde- en losse zonnewering bestellen. Voor de achterruit alleen los. Moet je het accessoires boekje bij je dealer vragen, daar staan ze in.
Een collega van me heeft een Ford S-max met zowaar dezelfde problemen als door jullie omschreven. Ook bij hem valt soms de hele boel uit. Al een paar keer binnengegaan in de garage, en blijkbaar is het nog niet gevonden. Denk dat het een probleem van deze tijd is. Wie moet er z'n PC al eens niet rebooten omdat hij vastgelopen is. Hoor je ook voortdurend over klagen. Is echt niet leuk, maar hoe meer electonica, hoe meer er kan foutgaan. Hoop ook wel dat ze er werk van maken bij Opel om dit euvel zo snel mogelijk van de baan te hebben.
Ik heb dat probleem gehad met mijn Zafira in 2005.Dit was ook een wagen van de eerste lichting.Resultaat : 2x het volledig electronisch compartiment vervangen en na de 2de keer geen problemen meer. Tijdspanne : 1,5 jaar. ik had gezworen,nooit geen wagen van de eerste lichting meer. En toch weer toegehapt, maar tot nog toe geen problemen gehad met Insignia
Ik heb dat probleem gehad met mijn Zafira in 2005.Dit was ook een wagen van de eerste lichting.Resultaat : 2x het volledig electronisch compartiment vervangen en na de 2de keer geen problemen meer. Tijdspanne : 1,5 jaar. ik had gezworen,nooit geen wagen van de eerste lichting meer. En toch weer toegehapt, maar tot nog toe geen problemen gehad met Insignia
Ik weet niet of hier op het forum autoverkopers zijn om mijn verhaal te bevestigen maar ik ben vroeger wel autoverkoper geweest en dit is een zeer veel voorkomend probleem. Bij ieder nieuw model dat uitkomt zijn er problemen. Ik heb zelf een insignia besteld en hoop dus dat die van mij geen problemen gaat hebben. In mijn vorige job was het soms triestig om zien (en horen). Nieuwe modellen die pas toekwamen in de garage moesten volledig nagekeken worden. Heb zelfs eens een model gehad waarbij alle 4 de banden moesten vervangen worden voor ze aan de particulier werd afgeleverd (wagen kwam nochtans rechtstreeks van fabriek). Zo'n techniche interventies en terugroepacties zijn schering en inslag. Spijtig genoeg ook bij de insignia denk ik .
nu heb ik al wat proefritjes gemaakt en daarbij viel me op dat de usb functionaliteit van de radio redelijk beperkt is. geen goede random, niet zoeken op titel etc.
nu is er ook een ipod interface. heb ik hierbij dezelfde summiere random en zoekmogelijkheden of is het net alsof ik de ipod zelf bedien. dus met intelligent random systeem welke op de nieuwe ipod classic zit. zit er namelijk aan te denken om zo'n classic te kopen zodat ik dat geklooi met usb sticks en losse cd-tjes kwijt ben. wil alleen wel kunnen zoeken op genre, artiest album etc. anders heeft het geen meerwaarde
Mijn dochter heeft haar Ipod 4 aangesloten via de USB-aansluiting, en ze kan via de knop op de de middensteun scrollen alsof ze op haar Ipod scrolt. Zij is in ieder geval tevreden....
Ikzelf heb ne USB-stick gekocht, en ben nu drukdoende alle gegevens van de Ipod over te zetten op de stick. 'k Maak daarbij een tiental diverse mappen.... En dat moet meer dan voldoende zijn.
Op de Opel site zijn de prijzen aangepast.
Prijzen zijn verhoogd met €400.
Wat ik nog opgemerkt heb in de optielijst is dat de achterruitwisser op de 5drs nu een optie is van €75.
Het launchpakket is ook weggevallen. Dus alles apart bestellen kost ook al een pak meer.
Op de Opel site zijn de prijzen aangepast.
Prijzen zijn verhoogd met €400.
Wat ik nog opgemerkt heb in de optielijst is dat de achterruitwisser op de 5drs nu een optie is van €75.
Het launchpakket is ook weggevallen. Dus alles apart bestellen kost ook al een pak meer.
En nu kan men op de ST Edition verduisterde ruiten (€200) en stalen bumperbescherming (€50) bestellen. Dit had men al van in het begin op de optielijst mogen zetten.
En nu kan men op de ST Edition verduisterde ruiten (€200) en stalen bumperbescherming (€50) bestellen. Dit had men al van in het begin op de optielijst mogen zetten.
Dat komt ervan als je bij de eerste wil zijn hé. Je hebt dan wel €400 in uw zakken
Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw
Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw Opel Astra Coupé 1.8 92kw Opel Zafira 1.8 85kw VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw Mazda 323F 1.6 66kw Mazda 323 1.7 diesel 42kw Opel Manta B 1.6 55kw
Gelezen in de duitse handleiding (p 164 e.v.) : bandendrukkontrole gebeurd door sensoren in de wielen . Dit zou te zien moeten zijn aan de metalen (ipv rubberen) ventielen . Je kan dan ook de bandendruk aflezen op de boordcomputer . Monteer je andere velgen met winterbanden , dan moet je druksensoren bijkopen . Het systeem dat Volkswagen op sommige van zijn wagens toepast maakt gebruik van het verschil in afrolmaat van de banden : een band met een te lage druk heeft een verschillend aantal omwentelingen per gereden kilometer dan de andere . Men maakt hier gebruik van de bestaande ABS sensoren , de boordcomputer berekend voor elk wiel het toerental en geeft alarm bij een te groot onderling verschil over een gereden afstand .
En voor de Nederlanders onder ons: reken voor de getinte ramen € 350 euro. Gelukkig is de BTW in België hoger dan bij ons want anders was het prijsverschil nog meer geweest dan 75%.
Volgens RW1969 zijn er ook losse zonneschermen te koop. Als dit systeem gelijk is aan dat van Volvo dan ga ik hier zeker eens voor kijken. Is een mooie oplossing als ze op maat zijn gemaakt. Heeft iemand al een prijs hiervan? In de NL-prijslijst zie ik ze niet staan.
Comment