Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten

Vanmiddag is mijn Black-Beauty bij de dealer gearriveerd, volgende week donderdag ophalen.
    Gefeliciteerd louisrr, mooi auto ziet er schitterend uit en zeker met de 20', alvast veel rijplezier (volgende week)

Ik heb ook bericht gehad van de dealer, de mijne staat in event 35, en er is mij gezegd dat de auto binnen 2 weken bij de dealer staat, laten we hopen na het lange wachten...

En deze mail kreeg ik van opel nederland:

Uw auto wordt inmiddels geproduceerd en staat al op de band.
    Wij verwachten dat hij binnen 2 weken bij uw dealer zal worden afgeleverd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
    GENERAL MOTORS NEDERLAND B.V.
    Last edited by ; 10/04/2009, 00:29.

Comment

• DVD 800 Navi

Hallo,

Voor de personen die dit zich afvragen of het mogelijk is om een stad te zoeken via postcode, dit is inderdaad mogelijk.

Als men de postcode ingeeft waar men de stadsnaam ingeeft dan zoekt het navigatie systeem via postcode.
      Dit heb ik gevonden op een duits forum.

Das DVD 800 NAVI hat ja ein CD Laufwerk(MUSIK) und ein DVD Laufwerk(NAVI), aber nur einen CD/DVD schlitz:confused: Wird es intern evt. so ne art 2fach Wechs…

Groeten,
      Peter
      Skoda Octavia 3 - 1.6 TDI - Topaz Bruin.

Comment

• Mooi.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
          Mooi.
          Bijzonder knap in 't wit. Zeker zo, natuurlijk ook nog zien in 't echt en van voor en achter maar toch wel knap zo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hardhit Bekijk Berichten
            Hallo,

Voor de personen die dit zich afvragen of het mogelijk is om een stad te zoeken via postcode, dit is inderdaad mogelijk.

Als men de postcode ingeeft waar men de stadsnaam ingeeft dan zoekt het navigatie systeem via postcode.
            Dit heb ik gevonden op een duits forum.

Das DVD 800 NAVI hat ja ein CD Laufwerk(MUSIK) und ein DVD Laufwerk(NAVI), aber nur einen CD/DVD schlitz:confused: Wird es intern evt. so ne art 2fach Wechs…

Groeten,
            Peter
            Dat is mooi Peter!
            Is er ook al getest met NL en BE postcodes?
            Ben benieuwd of een postcode+huisnummer combinatie ook werkt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RW1969 Bekijk Berichten
              Dat is mooi Peter!
              Is er ook al getest met NL en BE postcodes?
              Ben benieuwd of een postcode+huisnummer combinatie ook werkt...
              Voor zover ik weet is er enkel in de UK getest en daar werkte dit niet perfect .
              Als ik mijn insignia ST heb ga ik het in ieder geval eens proberen.
              Skoda Octavia 3 - 1.6 TDI - Topaz Bruin.

Comment

• Gisteren mijn ST gaan ophalen. Fantastische wagen !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tinsignie Bekijk Berichten
                  Gisteren mijn ST gaan ophalen. Fantastische wagen !!
                  Gefeleciteerd !!

Foto' s !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tinsignie Bekijk Berichten
                    Gisteren mijn ST gaan ophalen. Fantastische wagen !!
                    Snelle levering !!! Veel rijplezier, zeker met de mooie weersvoorspellingen.
                    Niet vergeten een fototoestel (gsm) mee te nemen he .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hardhit Bekijk Berichten
                      Voor zover ik weet is er enkel in de UK getest en daar werkte dit niet perfect .
                      Als ik mijn insignia ST heb ga ik het in ieder geval eens proberen.
                      Ik vermoed dat het systeem er niet op achteruit is gegaan. In mijn Signum met Europees Navi werkte het voor gelijk welk land perfect via postcodes, huisnummers was niet altijd mogelijk.

Comment

• Ja lap, de papieren zijn binnen en om deze af te halen heb ik natuurlijk een bankcheque nodig en de banken zijn allemaal gesloten tot dinsdag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                          Ja lap, de papieren zijn binnen en om deze af te halen heb ik natuurlijk een bankcheque nodig en de banken zijn allemaal gesloten tot dinsdag
                          Ge meent da nie ???

Comment

Ja lap, de papieren zijn binnen en om deze af te halen heb ik natuurlijk een bankcheque nodig en de banken zijn allemaal gesloten tot dinsdag
                            Banken zouden wel morgen moeten open zijn... Eventueel een ander filiaal proberen!Succes!

Comment

• zijn er hier al onfortuinlijken die ook problemen hebben met de automatisch openende kofferklep?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Althalus Bekijk Berichten
                                Banken zouden wel morgen moeten open zijn... Eventueel een ander filiaal proberen!Succes!
                                Gisteren op het nieuws gezegd dat alle banken van vrijdag, dus ook incl zaterdag t/m maandag gesloten zijn, damn

Comment

Gisteren op het nieuws gezegd dat alle banken van vrijdag, dus ook incl zaterdag t/m maandag gesloten zijn, damn
                                  Overschrijving doen + bewijsje.
                                  Ze kunnen dat ook zien dan en zullen wel toestaan.
                                  Is akkoord dat ik heb met mijn garage

Comment

• Ik zal maar op mijn tanden bijten tot volgende week hé.
                                    Dinsdag naar de bank, dan papieren gaan halen.
                                    's Avonds laten invullen door mijn schoonvader (ivm Opel-korting).
                                    Woensdag verzekering inorde brengen en hopelijk donderdag of vrijdag de wagen afhalen
                                    De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze dan en dat is effectief zo hé

Comment

Ik zal maar op mijn tanden bijten tot volgende week hé.
                                      Dinsdag naar de bank, dan papieren gaan halen.
                                      's Avonds laten invullen door mijn schoonvader (ivm Opel-korting).
                                      Woensdag verzekering inorde brengen en hopelijk donderdag of vrijdag de wagen afhalen
                                      De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze dan en dat is effectief zo hé
                                      Als je een beetje goede band met je dealer hebt lukt dat zo ook wel.Je moet toch pas betalen als je de auto zelf gaat afhalen. Ik heb altijd mijn papieren op voorhand meegekregen zonder betaling. Je kunt er toch niets mee zonder auto. Het enige wat jij er mee kunt is de administratie in orde brengen, dus....

Comment

• Heeft er iemand een gedacht hoe je die vervelende verkeersberichten zoals
                                        "opgepast R34, versmalling van de rijbaan" kan uitzetten? Ik heb al van alles geprobeerd maar niets lijkt te lukken

Comment

• Precies pruimentijd hier, zowat iedereen (behalve ik) krijgt zijn bolide geleverd .
                                          Stroomversnellingske, tandje bij in Russelheim ...

Comment

Working...
                                          X