Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nog 91 dagen wachten ofzo...
    beetje geduld =(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
      zijn er hier al onfortuinlijken die ook problemen hebben met de automatisch openende kofferklep?
      Zoals ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
        Als je een beetje goede band met je dealer hebt lukt dat zo ook wel.Je moet toch pas betalen als je de auto zelf gaat afhalen. Ik heb altijd mijn papieren op voorhand meegekregen zonder betaling. Je kunt er toch niets mee zonder auto. Het enige wat jij er mee kunt is de administratie in orde brengen, dus....
        Is de 3de wagen die ik er koop in 5jaar tijd en blijkbaar kunnen ze me de papieren niet geven zonder te betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk Berichten
          Zoals ?
          Goede kennissen van mij hebben dus een insigna, de koffer opent nog automatisch maar sluit niet meer, in de garage zeggen ze dat ze gehoord hebben dat er nog mensen zijn met het zelfde probleem en dat ze in Duitsland bezig zijn met de software aan te passen, dit is natuurlijk niet zo leuk met een auto van 2 dagen oud.

Comment

• Gisteren een dagje naar de Auto RAI geweest in Amsterdam.
            Vanuit Limburg via de Nederlandse A2 naar Amsterdam.
            Heen en terug in totaal 5 uur gereden !! waarvan het merendeel file.
            Wel geteld 2 Insignia's gezien in het wild, één 4-deurs en één ST., had meer verwacht.

Vandaag in Maaseik de eerste ST gezien in TAXI-uitvoering!! , in technical grey met AFL en 19inch. Zag wel perfect uit.
            2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
            2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
            2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
            2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
            http://www.originelevelgen.be

Comment

• Een goede vrijdag is het voor mij
              Vandaag door de dealer gebeld... hij is er, vandaag afgeleverd i.p.v. de 19de.
              Ben er even snel omheen gelopen, maar de ruimte was helaas te krap om foto's te maken.
              Wow, wat een strakke bak zeg!

Nu helaas nog 2-3 wkn wachten, aldus de dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RW1969 Bekijk Berichten
                Een goede vrijdag is het voor mij
                Vandaag door de dealer gebeld... hij is er, vandaag afgeleverd i.p.v. de 19de.
                Ben er even snel omheen gelopen, maar de ruimte was helaas te krap om foto's te maken.
                Wow, wat een strakke bak zeg!

Nu helaas nog 2-3 wkn wachten, aldus de dealer.
                Waarom nog 2 a 3 weken wachten??
                2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                  Waarom nog 2 a 3 weken wachten??
                  Ze moeten circa 5 dgn wachten op factuur. Vervolgens kunnen ze het kenteken aanvragen.
                  De feestdagen helpen ook niet mee om zaken te bespoedigen.
                  Tevens hebben ze het druk omdat ze ook bestelde auto's moeten afleveren van een failliete dealer.
                  Stiekem blijf ik hopen dat ze week 17 bellen dat ik m op kan halen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
                    Goede kennissen van mij hebben dus een insigna, de koffer opent nog automatisch maar sluit niet meer, in de garage zeggen ze dat ze gehoord hebben dat er nog mensen zijn met het zelfde probleem en dat ze in Duitsland bezig zijn met de software aan te passen, dit is natuurlijk niet zo leuk met een auto van 2 dagen oud.
                    Ik ben nog altijd aan't wachten op de mijne. Volgens mij moet deze van Japan komen....

Aan diegene die een ST Cosmo hebben: Ondervinden jullie problemen met de automatische achterklep. Ik vind er op het Duitse forum niet onmiddellijk iets van terug. Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
                      Als je een beetje goede band met je dealer hebt lukt dat zo ook wel.Je moet toch pas betalen als je de auto zelf gaat afhalen. Ik heb altijd mijn papieren op voorhand meegekregen zonder betaling. Je kunt er toch niets mee zonder auto. Het enige wat jij er mee kunt is de administratie in orde brengen, dus....
                      Klopt, papieren en auto zonder problemen meegekregen, dan dezelfde avond nog overgeschreven.

Comment

• Wat zijn al die plakkerkes met letterkes daar?

Ik wil er ook eene
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Idd, geen AFL. Moet zeggen dat de koplampen er in RL beter uitzien als op de foto.
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                            Idd, geen AFL. Moet zeggen dat de koplampen er in RL beter uitzien als op de foto.
                            Inderdaad, vind ik ook. Ze zien er echt knap uit hoor, maar ze zijn niet fotogeniek . Vreemd eigenlijk ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Wat zijn al die plakkerkes met letterkes daar?

Kijk maar.
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Kijk maar.
                                Iets met kwaliteitscontrole?? Kan het niet goed lezen op die foto.
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Toen ik de Insignia begin december ging bestellen had ik eerlijk gezegd nog nooit de "gewone" koplampen gezien, wist ook niet beter dat deze er ongeveer hetzelfde uit zouden zien als de AFL's, niet dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Iets met kwaliteitscontrole??
                                    Idd, auto zit er vol mee.

Comment

Toen ik de Insignia begin december ging bestellen had ik eerlijk gezegd nog nooit de "gewone" koplampen gezien, wist ook niet beter dat deze er ongeveer hetzelfde uit zouden zien als de AFL's, niet dus.
                                      't is eigenlijk niet zo erg, aleen met de dagrijlichten aan valt het verschil fel op he.

Ook de pinker staat op een andere plaats is mij opgevallen.

Comment

Working...
                                      X