Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    ik zie iets op die foto waar ik ni tegen kan en de auto links voor zou laten liggen

dat chromé latteke van de voordeur, dat zou echt ni mogen...
    Dat valt gemakkelijk te fixen .
    Je moet van een 'goedkoper' merk als Opel niet gaan verwachten dat alles 100 % perfect in één zit.
    Zelfs BMW kan dat niet .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
      Mmmm ik denk dat deze wagen me wel zou bekoren zeker in deze kleur, alleen hoort bij dit soort wagens een achteraandrijving in.
      Natuurlijk zou ie dan een pak duurder worden.
      Toch een prachtig wagen met een toekomst ... als er nog naft is om er mee te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
        Mmmm ik denk dat deze wagen me wel zou bekoren zeker in deze kleur, alleen hoort bij dit soort wagens een achteraandrijving in.
        Natuurlijk zou ie dan een pak duurder worden.
        Toch een prachtig wagen met een toekomst ... als er nog naft is om er mee te rijden
        4WD is toch ook al iets

Comment

4WD is toch ook al iets
          Wordt het niet tijd

Comment

ik zie iets op die foto waar ik ni tegen kan en de auto links voor zou laten liggen

dat chromé latteke van de voordeur, dat zou echt ni mogen...

Ja dat kan idd niet ook achteraan loopt het chromé latje te ver door.

Comment

• Idd, nu valt het me ook op

Hey jongens, het is géén vectra meer hé, daar was dat allemaal perfect
              www.opelklassiek.be

Comment

• De Insignia minisite, bevat nu ook alle kleuren en velgen. Alléén staan hier géén 16-duimers bij.

www.opelklassiek.be

Comment

• Op de duitse site, wel 16-ers, dus grote kans dat ie bij ons standaard op 17inch staat.
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Opel Insignia hatchback nu officieel
                    3 juli 2008 · Tekst Stéphan Vermeulen
                    Het kon niet lang uitblijven, dit zijn de eerste officiële beelden van de Opel Insignia hatchback. Inderdaad, de opvolger van de Vectra GTS. Hij debuteert op 22 juli naast de Insignia sedan op de British International Motorshow.
                    De hatchback en de sedan komen tegelijkertijd in de showroom te staan, voor Nederland is dat tijdstip op december bepaald. Beide zijn 4,83 meter lang en hebben een wielbasis van 2,74 meter, de Cw-waarde is lekker laag met 0,27.
                    Dat Opel de vier- en vijfdeurs tegelijk introduceert heeft te maken met de populariteit van grote hatchbacks in landen als Frankrijk en Groot-Brittanië.
                    Opel heeft nog niet alle technische details van de motoren vrijgegeven. Wel weten we dat ze allemaal aan de Euro 5 uitlaatgasnormen voldoen. De vermogens lopen uiteen van 115 tot 260 pk, de lichtste versie is een 1.6 viercilinder, de sterkste Insignia heeft een 2.8 V6 turbo onder de kap. De nieuwe 2.0 CDTi gaat de zakelijke markt bedienen. De vermogens van deze zelfontbrander lopen uiteen van 110 tot 160 pk. Bij de benzinemotoren verwachten we op termijn ook een rol voor de nieuwe 1.4 turbo met 120 en 140 pk. Verder zal Opel 4x4 aanbieden en een adaptief onderstel.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

FAK mijn hart... die kar is knap... is het nog geen 2010?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Opel Insignia hatchback nu officieel
                          3 juli 2008 · Tekst Stéphan Vermeulen
                          Het kon niet lang uitblijven, dit zijn de eerste officiële beelden van de Opel Insignia hatchback. Inderdaad, de opvolger van de Vectra GTS. Hij debuteert op 22 juli naast de Insignia sedan op de British International Motorshow.
                          De hatchback en de sedan komen tegelijkertijd in de showroom te staan, voor Nederland is dat tijdstip op december bepaald. Beide zijn 4,83 meter lang en hebben een wielbasis van 2,74 meter, de Cw-waarde is lekker laag met 0,27.
                          Dat Opel de vier- en vijfdeurs tegelijk introduceert heeft te maken met de populariteit van grote hatchbacks in landen als Frankrijk en Groot-Brittanië.
                          Opel heeft nog niet alle technische details van de motoren vrijgegeven. Wel weten we dat ze allemaal aan de Euro 5 uitlaatgasnormen voldoen. De vermogens lopen uiteen van 115 tot 260 pk, de lichtste versie is een 1.6 viercilinder, de sterkste Insignia heeft een 2.8 V6 turbo onder de kap. De nieuwe 2.0 CDTi gaat de zakelijke markt bedienen. De vermogens van deze zelfontbrander lopen uiteen van 110 tot 160 pk. Bij de benzinemotoren verwachten we op termijn ook een rol voor de nieuwe 1.4 turbo met 120 en 140 pk. Verder zal Opel 4x4 aanbieden en een adaptief onderstel.
                          Wa is nu de lichste dieselmotor beschikbaar? Want de wijze waarop dat geschreven is is vrij verwarrend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichten
                            Wa is nu de lichste dieselmotor beschikbaar? Want de wijze waarop dat geschreven is is vrij verwarrend...
                            2.0 CDTI 110pk

Comment

• Amai, die laatste foto's zijn weer schitterend!
                              Alleen wel dat achterruitwisserke er meteen afhalen
                              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Miljaar dat ziet er knap uit
                                *sets as background*
                                -

Comment

• Zij en achterkant zijn wel schoon maar de voorkant is zo braafjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mylar Bekijk Berichten
                                    pff die 16" doppen slaan wel serieus tegen...
                                    Blijkbaar beginnen ze in België (volgens opel.be --> insignia minisite) met de 17" stalen velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
                                      Blijkbaar beginnen ze in België (volgens opel.be --> insignia minisite) met de 17" stalen velgen.
                                      Hmm die zien er inderdaad toch al iets beter uit..

Het is eigenlijk maar vanaf 18" dat het de moeite wordt.
                                      Last edited by ; 04/07/2008, 11:05.

Comment

• Ik geraak die kont maar niet gewoon

Comment

• mooie wagen, overweeg ik mogelijks wel
                                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Working...
                                          X