Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe meer ik die zie, hoe lelijker ik hem vind. De vorige Vectras zagen er steeds beter uit. Deze heeft, zowel als 4-deurs als 5-deurs, een lelijke achterkant.
Vind ik ook, en het meest nog de 5-deurs.
Zo lelijk...
zoals het moet zie maar naar de mercedes cls en de passat cc, 2 knappe karren.
toch is deze anders hoor CLS vind ik magnifiek, CC iets minder maar nog steeds dik ok. maar dit, ik denk dat het wordt versterkt door de 2 niveaus in de kont
Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
sorry man niet akkoord ik rij ook graag met mazda maar om te zeggen dat mazda zoveel groter is dan opel dat denk ik niet.ik ben akkoord als je zegt dat mazda ijzersterk is in het bouwen van wagens die zeer betrouwbaar zijn.En ik moet ook toegeven dat de laatste jaren de modellen er sterk op vooruit zijn gegaan, estethisch dan (buiten de mazda3).Maar opel is ook op de goede weg inzake mooie wagens (vergeleken met vroeger hé).ik durf ze niet op gelijke hoogte zetten maar het verschil is inderdaad aan het verkleinen.
De premiummerken kunnen nog iets leren van het interieurdesign van de Insignia, dit is zoveel mooier dan wat de Duitse 3 in hun midsized premiumkarren afleveren. De buitenkant spreekt mij niet aan, de kont vind ik zelfs lelijk.
De premiummerken kunnen nog iets leren van het interieurdesign van de Insignia, dit is zoveel mooier dan wat de Duitse 3 in hun midsized premiumkarren afleveren. De buitenkant spreekt mij niet aan, de kont vind ik zelfs lelijk.
Vind je dat echt? Allé, zoveel te beter voor u, maar zo knap vind ik dit interieur nu ook niet .. (maar het is zeker niet lelijk )
Vind je dat echt? Allé, zoveel te beter voor u, maar zo knap vind ik dit interieur nu ook niet .. (maar het is zeker niet lelijk )
Ik vind dit echt 100x beter dan het interieur in de BMW 3 of Merc C, maar dan bedoel ik op gebied van design niet materiaalkeuze. Ik moet niet hebben van die dubbele koepels en al zeker niet van uitschuivende GPS schermen. En een vloeiende overgang van de middenconsole naar versnellingspook kan ik zeker apprecieren. Ook een mooie overgang van dashboard naar de deuren scoort goed bij mij. De Audi A4 vind ik ook wel knap maar de Insignia doet het voor mij beter.
Comment