Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
    Hoe meer ik die zie, hoe lelijker ik hem vind. De vorige Vectras zagen er steeds beter uit. Deze heeft, zowel als 4-deurs als 5-deurs, een lelijke achterkant.
    Vind ik ook, en het meest nog de 5-deurs.
    Zo lelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      klinkt idd belachelijk.
      ik moet ze bovendien niet,al die down-sized engines. Op papier lijken ze allemaal de hemel hé,maar als je er mee rijdt voel je de inertie.
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• HANGkont :-D
        Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
        "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• in profiel zie ik een mazda6. Ook die wijzers zijn mazda achtig.
          Volledige trendbreuk van Opel imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door murda Bekijk Berichten
            in profiel zie ik een mazda6. Ook die wijzers zijn mazda achtig.
            Volledige trendbreuk van Opel imo.
            "Mazda" Dat is ook geen compliment voor opel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
              "Mazda" Dat is ook geen compliment voor opel
              wie wil er nu niet als mazda zijn?Het betrouwbaarste merk van het moment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                HANGkont :-D
                zoals het moet zie maar naar de mercedes cls en de passat cc, 2 knappe karren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                  wie wil er nu niet als mazda zijn?
                  Heb je even?

Comment

• in profiel zie ik een mazda6. Ook die wijzers zijn mazda achtig.
                    Ja hoor...

Heb je even?

wie wil er nu niet als mazda zijn?Het betrouwbaarste merk van het moment.
                    Ma da is toch ook alles zur

Comment

zoals het moet zie maar naar de mercedes cls en de passat cc, 2 knappe karren.
                      toch is deze anders hoor CLS vind ik magnifiek, CC iets minder maar nog steeds dik ok. maar dit, ik denk dat het wordt versterkt door de 2 niveaus in de kont
                      Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                      "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Mazda > Opel

En nog geen klein beetje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                          Ma da is toch ook alles zur
                          Zullen we de Mazda en Opel eens vergelijken met het wondermooie laatste model van de Primera?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                            Ja hoor...

dus opel en mazda hebben elk een knappe wagen gemaakt..
                            nu nog zien wie het interessantst is en best zal verkopen.dit word een lekkere duotest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                              Zullen we de Mazda en Opel eens vergelijken met het wondermooie laatste model van de Primera?
                              mazda primera?mis ik iets

Comment

mazda primera?mis ik iets
                                Primera = Nissan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door murda Bekijk Berichten
                                  Mazda > Opel

En nog geen klein beetje.
                                  sorry man niet akkoord ik rij ook graag met mazda maar om te zeggen dat mazda zoveel groter is dan opel dat denk ik niet.ik ben akkoord als je zegt dat mazda ijzersterk is in het bouwen van wagens die zeer betrouwbaar zijn.En ik moet ook toegeven dat de laatste jaren de modellen er sterk op vooruit zijn gegaan, estethisch dan (buiten de mazda3).Maar opel is ook op de goede weg inzake mooie wagens (vergeleken met vroeger hé).ik durf ze niet op gelijke hoogte zetten maar het verschil is inderdaad aan het verkleinen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
                                    Heb je even?

Comment

• De premiummerken kunnen nog iets leren van het interieurdesign van de Insignia, dit is zoveel mooier dan wat de Duitse 3 in hun midsized premiumkarren afleveren. De buitenkant spreekt mij niet aan, de kont vind ik zelfs lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                                        De premiummerken kunnen nog iets leren van het interieurdesign van de Insignia, dit is zoveel mooier dan wat de Duitse 3 in hun midsized premiumkarren afleveren. De buitenkant spreekt mij niet aan, de kont vind ik zelfs lelijk.
                                        Vind je dat echt? Allé, zoveel te beter voor u, maar zo knap vind ik dit interieur nu ook niet .. (maar het is zeker niet lelijk )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Vind je dat echt? Allé, zoveel te beter voor u, maar zo knap vind ik dit interieur nu ook niet .. (maar het is zeker niet lelijk )
                                          Ik vind dit echt 100x beter dan het interieur in de BMW 3 of Merc C, maar dan bedoel ik op gebied van design niet materiaalkeuze. Ik moet niet hebben van die dubbele koepels en al zeker niet van uitschuivende GPS schermen. En een vloeiende overgang van de middenconsole naar versnellingspook kan ik zeker apprecieren. Ook een mooie overgang van dashboard naar de deuren scoort goed bij mij. De Audi A4 vind ik ook wel knap maar de Insignia doet het voor mij beter.

Comment

Working...
                                          X