Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Fak, 24.000 zonder BTW? Hoe doet gij dat? Ik krijg dat ding niet onder de 42.000 inclusief BTW
Simpel, ik duid de opties aan die ik nodig heb en daarmee gedaan(metaalkleur, navigatie, automatische klimaatregeling, trekhaak, parkeersensoren, cuirse control). Ik geef wel niet om uiterlijk vertoon en vind grote velgen meer een nadeel dan een voordeel, dat helpt veel Alles in diesel boven de 100 pk in zo een wagen is overschot voor mij dus dat helpt ook voor het budget
Simpel, ik duid de opties aan die ik nodig heb en daarmee gedaan(metaalkleur, navigatie, automatische klimaatregeling, trekhaak, parkeersensoren, cuirse control). Ik geef wel niet om uiterlijk vertoon en vind grote velgen meer een nadeel dan een voordeel, dat helpt veel Alles in diesel boven de 100 pk in zo een wagen is overschot voor mij dus dat helpt ook voor het budget
Hier sta ik je zo'n beetje bij. Grote velgen hoef ik idd ook niet, en zelfs de uitrusting graag zo basis mogelijk. Motor mag van mij dat weer wat sterker
Comment