Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
    Gij en ik zijn just hetzelfde denk ik. Ik heb mijne A3 (facelift) ook samengesteld naar mijn goesting en ik heb just dezelfde config als u, buiten die e-line
    Maar dan wel met OpenSky vermoed ik? Moest ik het budget gehad hebben, had ik zo hard OpenSky en S tronic gehad hé

En GPS, maar dat komt er sowieso in.

Comment

• Welke zijn de 2 nieuwe motoren? Zou er nog een zwaardere diesel komen dan de 2.0 cdti met 160pk? En komt er ook geen 3 liter benzine van GM in?
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

Welke zijn de 2 nieuwe motoren? Zou er nog een zwaardere diesel komen dan de 2.0 cdti met 160pk? En komt er ook geen 3 liter benzine van GM in?
        een opgevoerde versie van de 2.8 V6 T, en geloof me dat zijn motortjes om U tegen te zeggen

Comment

• Ik zat met 4-deurs op €24200 excl BTW

110pk
          17" lichtmetaal
          Edition en nog wat extra's

Comment

• het wordt dringend tijd dat ze de belgische configurator is updaten

Comment

Welke zijn de 2 nieuwe motoren? Zou er nog een zwaardere diesel komen dan de 2.0 cdti met 160pk? En komt er ook geen 3 liter benzine van GM in?
              Er komt nog een V6 diesel, met standaard AWD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Maar dan wel met OpenSky vermoed ik? Moest ik het budget gehad hebben, had ik zo hard OpenSky en S tronic gehad hé

En GPS, maar dat komt er sowieso in.
                Nee, ik heb hem samengesteld naargelang budget, dus ik zit met hetzelfde probleem als u. Ik heb wel de 2.0 TDI, omwille van de meerdere km's die ik doe en deze kost evenveel op als de 1.8 TFSI op €100 na.

Als geld niet uitmaakte, nam ik een 2.0 tdi 170pk met S-tronic, open sky, magnetic ride, leren zetels, adaptive xenon en GPS met originele bluetooth. Dat is onmiddellijk een paar duizend euro duurder
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Paar = tiental

Maar ben heel tevreden met wat ik heb, ge kunt ni alles hebben int leven

Comment

• Verkeerde topic !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      het wordt dringend tijd dat ze de belgische configurator is updaten
                      Inderdaad

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                      Er komt nog een V6 diesel, met standaard AWD
                      Zalig! Geheel nieuwe blok? Of gebaseerd op die 3.0 cdti met 177pk
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                        het wordt dringend tijd dat ze de belgische configurator is updaten
                        Zal nog niet direct zijn. De Insignia is hier pas beschikbaar vanaf 2009. Elders is dat al dit najaar.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Paar = tiental

Maar ben heel tevreden met wat ik heb, ge kunt ni alles hebben int leven
                          Tis dat è. Ik ben ook tevreden, al valt er nog wat te veranderen aan de mijne.

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                          Verkeerde topic !!
                          Oei! Nu heb ik het ook door. Sorry
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Hmmz mss voor ne zwaren diesel gaan

Kheb een full option geconfigureerd en ik kom op een gesamtpreis van 40.700€

Maar den 2.8 V6 T is zoveeslte meer maar kost 47.000€

Mss toch terug maar een diesel nemen

Comment

• Wat een beest! Is dat het carbongrijs? Ik vind de Insignia ook knap in het wit Je moet hem eens samenstellen in de visualizer. Dan zie je de I rondrijden hoe jij hem hebt samengesteld.
                              Volvo V60 D3 R-design

Comment

Wat een beest! Is dat het carbongrijs? Ik vind de Insignia ook knap in het wit Je moet hem eens samenstellen in de visualizer. Dan zie je de I rondrijden hoe jij hem hebt samengesteld.
                                heb ik gedaan en tis het zwart geworden en tis idd waanzinnig knap... en in die visualizer steekt serieus wa werk Hopelijk krijgt de belgische site die ook, kwestie van enkel de taal aan te passen in feite

Comment

• Doeme die break is lelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                    Doeme die break is lelijk
                                    bah nieje gij, wennen dat wel, maar elke kar is tegenwoordig ffkes wennen...

Kvin hem echt geslaagd

Comment

• Na vier- en vijfdeurs nu ook Insignia Break

Of Sports Tourer. Want zo heeft Opel z'n verlengde familiewagen officieel gedoopt.

Meer weten? Klik dan snel door. http://www.autowereld.be/artikel/act...reak-10554.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door webredacteur Bekijk Berichten
                                        Of Sports Tourer. Want zo heeft Opel z'n verlengde familiewagen officieel gedoopt.

Meer weten? Klik dan snel door. http://www.autowereld.be/artikel/act...reak-10554.htm
                                        de 2.9 V6-diesel die GM bij Venturi bestelde

hoeveel PK heeft da ding???

Comment

• Opel Insignia Sports Tourer

De Insignia Sports Tourer is met 4,91 meter 8 centimeter langer dan de sedan en hatchback, maar heeft een gelijke wielbasis van 2,74 meter. Een stationwagen koop je doorgaans voor de extra ruimte, dus dan het is goed om te weten dat je in de Sports Tourer 540 liter bagage kunt stallen, met het afdekscherm uitgerold. Twee nieuwe motoren zullen de introductie van de Insignia Sports Tourer vergezellen. Een compacte turbomotor en een nieuwe dieselmotor. Daardoor kun je straks kiezen uit totaal 9 motoren. Prijzen zijn nog onbekend.

Comment

Working...
                                          X