Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De achterkant doet mij wat denken aan de nieuwe Honda Accord, wat zeker niet negatief is

Ik vind hem echt schitterend geslaagd, net zoals de sedan

Comment

• Ziet er goed uit!!

Comment

• Mooie lijn, maar de vorm van de achterlichten verpest het helemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          de 2.9 V6-diesel die GM bij Venturi bestelde

hoeveel PK heeft da ding???
          2.9 klinkt niet
          2.8 of 3.0 wel, ik weet niet waarom

Comment

• Ik ben toch wel fan eigenlijk... mooi
            Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
            VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Heb mijn twijfels.
              Prachtige velgen op dit type. In standaard outfit zal het wsl al veel minder zijn.
              Het is een combinatie van knappe stijlelementen, maar het vorm, naar mijn mening, geen éénvormig voorkomen.
              Alle stukken apart zijn knap in beeld te brengen, maar 'de pap hecht niet'.
              KLIK |&| KLAK

Comment

• Ik ben fan maar niet helemaal. Opel doet echter wel hun best met die nieuwe modellen!
                AutoMinded.be

Comment

• Vette kont.

Comment

• achterkant doet me ook zeer hard aan de accord denken... en dat is goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      2.9 klinkt niet
                      2.8 of 3.0 wel, ik weet niet waarom
                      250 pk. Die motor zal trouwens ook in de Cadillac CTS Station Wagon liggen. Wie daar meer over wil weten zal morgen de AutoWereld-website in de gaten moeten houden.

Comment

• Die kont van de Sport Tourer doet mij zo hard denken aan de Q7 en dat is niet goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                          achterkant doet me ook zeer hard aan de accord denken... en dat is goed!
                          Ik moet meer denken aan een Q7 ... en dat is niet goed!

Comment

• Eerst eens in het echt zien en dan pas een oordeel vellen.

Comment

• Is in orde.
                              Origineel design !

Comment

• behoorlijk grote achterlichten, maar toch bijzonder geslaagde auto!!!
                                zal één van de toppers worden in zijn segment
                                freude am fahren

Comment

• het ziet er naar uit dat de achterlichten meegaan met de koffer bij het openen.
                                  het is ook de eerste keer dat ik dit zie.
                                  gevolg is wel dat je dan een gigantisch "laadgat" hebt

Comment

• Schitterende lijn heeft die nieuwe Insignia, de achterkant is even wennen, van het hoekige naar een relatief sierlijk gestroomlijnde wagen, knap werk OPEL
                                    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Ik schrik wel eventjes van de kont
                                      Dat zal een tijdje wennen zijn, want ik vind hem echt plomp voorkomen (achterkant...)...

Comment

• Mooi werk Opel!
                                        De eerste testen zijn ook lovend, dit moet een knaller worden!
                                        Wie weet...
                                        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                          het ziet er naar uit dat de achterlichten meegaan met de koffer bij het openen.
                                          het is ook de eerste keer dat ik dit zie.
                                          gevolg is wel dat je dan een gigantisch "laadgat" hebt
                                          De Audi Q5 en Q7 hebben dat ook !
                                          Dat gigantisch laadgat : dat betwijfel ik, zoals bij de Q5 en Q7 zit daar veel blik achter....
                                          Last edited by ; 15/08/2008, 14:30.

Comment

Working...
                                          X