Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gadver die komt onverwacht 'k vind'm zalig! zo had ik 'm zeker ni verwacht.
    Zijn er al foto's met geopende kofferklep? Volgens mij gaat dat wat weghebben van de eurotunnel

Comment

• Ziet er mooi uit

Comment

• Veel knapper dan een Passat of Mondeo,
        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• niet mis !
          de grote plooi in de voordeur zal echter de wagen vroegtijdig uit de mode doen gaan (zie Bangle...)
          dan is een Audi duurzamer (mijn A4 van 1997 met vlakke plaatwerk moest niet onderdoen tot verleden jaar)
          nu ik aan een vervanging begin te denken stel ik vast dat de concurrentie (zeker de nieuwe Tourer van Honda) een heel goed alternatief biedt voor 10.000 euros minder, met perfekt vergelijkbare uitrusting én een comfort waaraan Audi niet kan tippen (tenzij met variabele vering, met nog een supplementaire 2.000 euro), maar wel te verstaan onder de uitstraling van de vier ringen. Met de tijd begin ik toch te twijfelen !
          nu nog zien wat Toyota met zijn Avensis zal maken, en even wachten op deze Opel
          2009 wordt spannend !

Comment

• Als je dit ziet lijkt een Mondeo en Passat al gedateerd.

Kofferopening volgens het Q7-principe.

Al zie ik niet echt het grote nut ervan in. Misschien om een elegantere achterpartij te krijgen. Veel zou die laadopening niet veranderen moesten de lichtblokken voor een deel blijven staan.

Ik vind het wel jammer dat die middenklasse-breaks nu allemaal zo een grote hangkont hebben. Passat, Insignia,... wel veel laadruimte natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
              ...

Ik vind het wel jammer dat die middenklasse-breaks nu allemaal zo een grote hangkont hebben. Passat, Insignia,... wel veel laadruimte natuurlijk.
              Hetgeen toch wel belangrijk is. Voorheen had ik een Zafira en omwille van de laadruimte en zitruimte achteraan heeft de GTS het niet gehaald en is het de Vectra break geworden.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• wat een grote kofferklep..
                weegt die dan niet gigantisch zwaar ?
                freude am fahren

Comment

• Een wagen zonder een sterk ID maar toch een mooi creatie weet te maken

Comment

• Zie ik mezelf met rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      Zie ik mezelf met rijden.
                      Ga je een proefritje aanvragen misschien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                        het ziet er naar uit dat de achterlichten meegaan met de koffer bij het openen.
                        zooooo wartburg

Comment

• Ziet er heel knap uit. Hebben zich voor het ontwerp gebaseerd op de Passat lijkt me (vooral dan de achterkant).

4.91m, ferm stukske auto...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door webredacteur Bekijk Berichten
                            250 pk. Die motor zal trouwens ook in de Cadillac CTS Station Wagon liggen. Wie daar meer over wil weten zal morgen de AutoWereld-website in de gaten moeten houden.
                            Deze dus:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

EIIIIIIINDELIJK !!!!

Knappe kar, alleen vindt ik de chrome lat tussen de achterlichten jammer.
                              Was bij de Vectra sedan en GTS ook het geval daar waar het bij de break ni was...
                              Met z'n 4.91m wordt hij wel een erg grote jongen, en het koffer wordt ni echt groter, van 510-1850ltr naar 540-?ltr nu met 8cm langer...
                              Ben benieuwd om hem te kunnen configureren...
                              2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
                                EIIIIIIINDELIJK !!!!

Knappe kar, alleen vindt ik de chrome lat tussen de achterlichten jammer.
                                Was bij de Vectra sedan en GTS ook het geval daar waar het bij de break ni was...
                                Met z'n 4.91m wordt hij wel een erg grote jongen, en het koffer wordt ni echt groter, van 510-1850ltr naar 540-?ltr nu met 8cm langer...
                                Ben benieuwd om hem te kunnen configureren...
                                en daarna eens configureren in verhouding met m'n bankrekening
                                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• De fotosoep..

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                  en dan dit...

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

Comment

• Als ge dat zo ziet, is dat juist een doorzakte Q7 kont met wat stijlelementen van de Volvo C30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                      Als ge dat zo ziet, is dat juist een doorzakte Q7 kont met wat stijlelementen van de Volvo C30.
                                      En aan wa doet ne voorkant van nen Pug 407 (n/o hoor voor de Peugeot rijders hé) u dan denken, Jaws ofzo met wat stijlelementen van éénof ander merk?
                                      Komaan jong...

Maar goed, ieder z'n gedacht zekers?
                                      2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• En aan wa doet ne voorkant van nen Pug 407 (n/o hoor voor de Peugeot rijders hé) u dan denken, Jaws ofzo met wat stijlelementen van éénof ander merk?
                                        Komaan jong...

Maar goed, ieder z'n gedacht zekers?

Het viel mij gewoon direct op toen ik die foto zag

Comment

• Spijtig genoeg moest ik ook meteen denken aan een Q7. De laatste Vectra zag er veel beter uit. De Insignia trekt op niets.

Comment

Working...
                                          X