Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Spijtig genoeg moest ik ook meteen denken aan een Q7. De laatste Vectra zag er veel beter uit. De Insignia trekt op niets.
ik zou u willen tegenspreken dat de laatste vectra op gene zak trok na de facelift.
de gts van voor de facelift was magistraal in mijn ogen.
en de insignia, tja afwachten tot je hem irl ziet denk ik.
Ik vin ze dan weer wel geslaagd enkel de zijdelingse doorloop vin ik minder, maar de pracktische keerzijde ervan veegt dat probleem onmiddelijk van de baan... enja kmoet de bakkeen eerst is int echt zien...
He jongen, chill, ik ben ook een klein beetje Opel liefhebber, dat moet je nu ondertussen al wel weten hé
Het viel mij gewoon direct op toen ik die foto zag
Natuurlijk chill man! Ik lees hier al van den eerste minuut van men registratie zonder stress en dat gaat zo blijven hoor... Maar de stijlbreuk met de vorige is idd heel uitgesproken. En inderdaad (zeker in het begin met enkel foto's) met voor- en tegenstanders...
2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Met z'n 4.91m wordt hij wel een erg grote jongen, en het koffer wordt ni echt groter, van 510-1850ltr naar 540-?ltr nu met 8cm langer...
Ben benieuwd om hem te kunnen configureren...
Da's goed nieuws voor de beenruimte !
En kijk es hoe ver die kofferklep is uitgesneden!
We have only driven pre-production Insignias so far, but the signs have certainly been extremely positive. Our five-star rating in Issue 1,025 came courtesy of the new Vauxhall’s supple ride, sporty handling and positive steering. The Passat rides well, yet even at this early stage it’s the Insignia which has the dynamic edge. Add superb quality, and Volkswagen may no longer have the bridge between mainstream and premium all to itself.
dit heb ik vandaag ergens gelezen
maar zonder bron weliswaar
Lotus hint at Lotus Carlton revival
Norfolk based Lotus have let slip there may be plans for ‘new style’ Lotus Carlton.
The previous Vauxhall Carlton base car is obviously well dead ‘n’ buried, but rumour has it Lotus could be looking at Vauxhall’s new Insignia.
Bods reckon the top spec Insignia with its highly tuneable 2.8 litre lump turbocharged, 4x4 capabilities, and already not shy 256bhp would make the ideal platform car.
Back in the 90’s the Lotus fettled Carlton packed a 3.6 lump, 380bhp, a 0-60 of 4.9 secs and a top speed in excess of 175mph.
The jury is out on what power a Lotus Insignia could produce, but we’d guess it’d be pushing around the 400bhp mark.
dit heb ik vandaag ergens gelezen
maar zonder bron weliswaar
Lotus hint at Lotus Carlton revival
Norfolk based Lotus have let slip there may be plans for ‘new style’ Lotus Carlton.
The previous Vauxhall Carlton base car is obviously well dead ‘n’ buried, but rumour has it Lotus could be looking at Vauxhall’s new Insignia.
Bods reckon the top spec Insignia with its highly tuneable 2.8 litre lump turbocharged, 4x4 capabilities, and already not shy 256bhp would make the ideal platform car.
Back in the 90’s the Lotus fettled Carlton packed a 3.6 lump, 380bhp, a 0-60 of 4.9 secs and a top speed in excess of 175mph.
The jury is out on what power a Lotus Insignia could produce, but we’d guess it’d be pushing around the 400bhp mark.
Comment