Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind hem knap, zeker een zware concurent voor de C5 en de mondeo.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
De eerste foto's, en zeker die van het interieur, zijn maar de latere foto's zijn al beter. Maar 't blijft iets waar ik helemaal niet wild van loop, 't is al zeer lang geleden dat Opel nog 'es een écht geslaagde auto maakte.
Ik heb zo de indruk dat die Duitsers tegenwoordig de Koreaanse toer opgaan met hun achterlichtendesign. Bij deze Insignia valt met dat op en bij de Passat CC ook. Vreemde evolutie. Voor de rest valt dit wel mee en is imho mooier dan de andere Opel producten.
Nog een vaststelling: de lijn van de achterste zijruiten trekt verdacht veel op die van de nieuwe Jaguar XF en de Lexus GS, me dunkt...
Ik heb zo de indruk dat die Duitsers tegenwoordig de Koreaanse toer opgaan met hun achterlichtendesign. Bij deze Insignia valt met dat op en bij de Passat CC ook. Vreemde evolutie. Voor de rest valt dit wel mee en is imho mooier dan de andere Opel producten.
Nog een vaststelling: de lijn van de achterste zijruiten trekt verdacht veel op die van de nieuwe Jaguar XF en de Lexus GS, me dunkt...
Volgens mij komt dat omdat al die merken BMW achternalopen met hun Primera achterlichten op de 3-reeks
Alles gaat meer en meer op elkaar lijken, voor mij is dit redelijk amerikaans zoals die eruit ziet.
En de foto's tonen uiteraard nog de topversie, met alles erop en eraan (zoals enorm grote velgen). 'k Houd m'n hart al vast voor de basic modellen.
Ik vrees ook voor te grote wielkasten, daar hebben tegenwoordig alle merken last van, zie Mondeo. Maar ja aan velgen is veel geld te verdienen waarschijnlijk.
Comment