Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De volledige prijslijst, opties en packs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
      http://www.opel.be/news/files/pdfs/i...a_my09_be3.pdf

De volledige prijslijst, opties en packs
      Bon

Als ik voor 40k ene naar men goestiet te configureren mag ik content zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
        ik vind dat het interieur van de honda accord sterk lijkt op dat van deze insignia.

tis maar hoe je het bekijkt

ok, ze zijn allebei wat bombastich... dat bedoelde ik

Comment

• Als je kijkt naar de standaarduitrusting van de Edition, dan vermoed ik dat voor héél veel mensen deze versie reeds zal volstaan, met een metaalkleurke en eventueel nog het launch pack. De bijkomende uitrusting van een Sport of Cosmo is zo specifiek dat maar weinig mensen dat extra prijsverschil zullen willen betalen.

Een 25.000 à 26.000 euro voor een dergelijke grote wagen (een stuk groter dan huidige Vectra) lijkt mij dan eigenlijk een zeer correcte prijs.
          BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

http://www.opel.be/news/files/pdfs/i...a_my09_be3.pdf

De volledige prijslijst, opties en packs
            Zalig, bedankt!
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Dank U Opel.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Volgende week moet ik op onderhoud met de Vectra. Ik zal eens aan de verkoper z'n arm trekken.
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                  Volgende week moet ik op onderhoud met de Vectra. Ik zal eens aan de verkoper z'n arm trekken.
                  Gewoon doen, wanneer staan ze eigenlijk in de showroom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                    Belgische prijzen zijn bekend !

Net een mail gehad van Opel:

Vanaf €23700 voor de Edtion 1.6 benzine en €24900 voor de Edition 2.0Cdti 110PK

Zoals te verwachten een prijzige kar dus
                    Die wagen heeft al Cruise Control, Electronische Airco, Lederen stuur , ...

Dat is geen basisversie meer en dan vind ik die prijs toch nog redelijk voor een dergelijk formaat van wagen.

Er had wel een basisversie mogen komen die die snufjes niet heeft,want niet iedereen heeft daar behoefte aan. Dan zou je voor een basisbenzine in de buurt van de 20 000 euro kunnen komen wat heel knap is denk ik.
                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Is er al geweten wat juist het verschil met de 2.0 diesel 130pk en 160pk?
                      Is het enkel softwarematig?

Comment

• Opel Insignia: nieuw topmodel met aantrekkelijke prijzen

Berichtgeving
                        Bron : www.Opel.be

Oorspronkelijk geplaatst door Opel
                        Opel Insignia: nieuw topmodel met aantrekkelijke prijzen
                        • Vanaf 23.700 euro voor rijkelijk uitgerust basismodel
                        • Diverse innovaties: van camerasysteem ‘Opel Eye’ tot ergonomische sportzetels
                        • Uitzonderlijke restwaarde van 60% maakt leasing uitermate aantrekkelijk
                        De prijzen van ons nieuwe topmodel, de Insignia, zijn bekend. Hoewel de Insignia met zijn technologie en design een stevige plaats verwerft in de top van de middenklasse, behoren zijn basisprijzen tot de laagste van het segment.

Het basismodel, de vierdeursberline met de 115 pk sterke 1.6 ECOTEC-benzinemotor, kost slechts 23.700 euro. Ook de diesels zijn erg redelijk geprijsd, met een basisprijs van 24.900 euro voor de 2.0 CDTI met 110 pk.

Naast de basisversie Edition zijn er ook de Sport-versie en het vlaggenschip, de Cosmo. De nieuwe Insignia kan vanaf nu besteld worden en zal tegen het einde van dit jaar in de Belgische showrooms staan.
                        Lees hier het volledige persbericht
                        Klik hier voor het volledige prijsoverzicht.
                        Klik hier voor de Insignia-minisite

Comment

• Ik wil kunnen spelen met de configurator

Comment

• Wie gaat er nog naar het Autosalon van Parijs?
                            Ik kan niet wachten om er es in te kruipen...

Comment

Wie gaat er nog naar het Autosalon van Parijs?
                              Ik kan niet wachten om er es in te kruipen...
                              En ik niet tot er één voor mijn deur staat.

Ik ga niet.

Comment

• Da's ook een mogelijkheid natuurlijk.
                                Ietsiepietsie duurder wel

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Een van de eerste 6 Insignia's die we hebben op het werk... Vanbuiten ziet hij er gelikt uit, het vierkante design van de Vectra C is ingeruild voor speelse lijnen van voor tot achter!
                                        Grote grill, afgeronde neus, uitgerokken lichten, karakterlijn in de deuren, alles vloeit mooi door naar de kont waar het nieuwe Vauxhall logo prijkt. Vanbuiten ziet de wagen er dus al gelikt uit

Als je de deur opentrekt is de rode gloed zichtbaar van het dashboard Jezelf in de zetel ploffend denk je "hello "
                                        Je zakt als het ware diep weg in de wagen, je bent compleet omringd door het dashboard, knopjes en lichtjes Vergeleken met de Vectra is het dak boller, de ruiten kleiner, het dashboard groter, betere zetels enzz...
                                        De middenconsole ligt als het ware naast je, met de kleine maar vlotte versnellingspook. Vanuit de deuren vertrekt precies een vloedgolf van speelse lijnen die doorgetrokken worden naar het dashboard voor je en de middenconsole naast je... Ik kan er nog over verder praten maar het design wijkt volledig af van de vectra! Wat natuurlijk een groot pluspunt is

Anyway...
                                        Contact omdraaien, wagen in eerste en gassen maar!
                                        Het tankgevoel dat je met de Vectra hebt is volledig weg, de wagen stuurt directer, ophanging voelt beter aan, enzz. De hele wagen voelt sportiever aan Deze uitvoering was wel een diesel, wat natuurlijk nog altijd een tamelijk tractorgeluid voortbrengt (Voorkeur gaat nu eenmaal uit naar een benzine)
                                        Ook is het grootste probleem nog steeds niet opgelost en dat is het zicht naar achteren... Je ziet nog steeds niets van de koffer en dat kan de nodige problemen opleveren bij het parkeren. (De handrem kan hier wel wonderen doen... j/k )

Het was maar een korte rit met de Insignia, de eerste van vele ritten waarschijnlijk De wagen valt enorm goed mee, de Vectra is compleet van de tafel geveegd en GM is terug begonnen van 0.

Comment

• Dat klinkt veelbelovend
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X