Gaat er hier iemand naar het autosalon van Parijs? 'k Zou graag nog wat pics zien van de Tourer van de Insignia..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
Insignia 4-deurs Cosmo 2.0 CDTI
Zo goed als full option
39.634€
nu testen wat dat in de werkelijkheid is...
in de huidige context wordt ook de keuze groter voor de break-liefhebbers (Insigna,Avensis, Honda Tourer...), en dat voor 10.000euros minder dan bij de premiums Audi/BMW/Mercedes, die niet zoveel beter bollen
zouden wij redelijk worden ?
Comment
-
Als niet-opelfan vind ik dit wel echt een knappe wagen. Hij neemt wel de Hoffmeisterknick over van BMW, en ook de achterlichten hebben iets van een BMW 6, de lijn in profiel heeft dan weer iets van een Z4...
Ze lijken zich dus imo een beetje op BMW te inspireren..maar bon iedereen kopieert en het resultaat is toch origineel en zeker geen kopie te noemen..
Benieuwd hoe die rijdt en benieuwd ook of de dieselmotoren wat beschaafder geworden zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk BerichtenAls niet-opelfan vind ik dit wel echt een knappe wagen. Hij neemt wel de Hoffmeisterknick over van BMW, en ook de achterlichten hebben iets van een BMW 6, de lijn in profiel heeft dan weer iets van een Z4...
Ze lijken zich dus imo een beetje op BMW te inspireren..maar bon iedereen kopieert en het resultaat is toch origineel en zeker geen kopie te noemen..
Benieuwd hoe die rijdt en benieuwd ook of de dieselmotoren wat beschaafder geworden zijn...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk BerichtenIs te duur volgens mij...1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIn vergelijking met de Vectra en hetgeen er nu allemaal sowieso standaard opzit eigenlijk niet.
Dit zit wel dicht tegen de prijs die ik betaald heb voor mijn coupé.
Ze gaan er geen coupé van uitbrengen, zal mss ook voor de prijs zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk BerichtenAls niet-opelfan vind ik dit wel echt een knappe wagen. Hij neemt wel de Hoffmeisterknick over van BMW, en ook de achterlichten hebben iets van een BMW 6, de lijn in profiel heeft dan weer iets van een Z4...
Benieuwd hoe die rijdt en benieuwd ook of de dieselmotoren wat beschaafder geworden zijn...
het betekent eerder dat de vroegere vrij onbeschaafd waren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk BerichtenAls ik hem samenstel met de opties die ik heb kom ik aan 35854€
Dit zit wel dicht tegen de prijs die ik betaald heb voor mijn coupé.
Ze gaan er geen coupé van uitbrengen, zal mss ook voor de prijs zijn.
Comment
-
HTML Code:Gisteren een drol gedraaid
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenKAKKERS !!!!!!!!
Comment
-
Insignia
Ik heb er alvast 1 besteld
Het is een 2.0 cdti 160pk sport, saphir black.
Als opties:
* launch pakket sport: dvd/navi, parkeersensoren, hill start, elektronische handrem, enz
* lederpakket (met zicht en licht, klimaatpakket, warmtewerende voorruit, ...)
* 20-duims
* adaptive forward lightning
Dat zou het zowat moeten zijn.
Levertermijn: februari 2009Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenIk heb er alvast 1 besteld
Het is een 2.0 cdti 160pk sport, saphir black.
Als opties:
* launch pakket sport: dvd/navi, parkeersensoren, hill start, elektronische handrem, enz
* lederpakket (met zicht en licht, klimaatpakket, warmtewerende voorruit, ...)
* 20-duims
* adaptive forward lightning
Dat zou het zowat moeten zijn.
Levertermijn: februari 2009
Hoeveel betaal je hem?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenNICE!!!!
Hoeveel betaal je hem?
Maar ik heb nog wat extra gekregen... + een goede overname van mijn GTS.
Ben ook een zeer goede klant.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenRond de 35000 is de standaardprijs (zou het eens moeten nakijken), daar komt nog korting op van 1500 euro (is de normale korting). Dus op de configurator krijg je nog 1500 euro.
Maar ik heb nog wat extra gekregen... + een goede overname van mijn GTS.
Ben ook een zeer goede klant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenHoe oud was u GTS en hoeveel kms? en hoeveel heb je er nog voor gekregen? Tis maar om in een richting te kunnen denken, mag ook via PM
Zo weet je het wel...Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Voor mij deze graag:
2.0 CDTI (130 pk), 6-bak
Olympic White
Opties en accessoires
De volgende optie(s) en/of accessoire(s) zijn voorzien: • Buitenspiegels elektrisch bedienbaar, verwarmbaar, electrisch wegklapbaar en automatisch dimmend, in koetswerkkleur (DWH) 175,00 € • Quickheat (snelle verwarming en ontdooiing) (C32) 300,00 € • Volwaardig reservewiel (QQ5) 75,00 € • Kit voor ingebruikname
Komt alles bij mekaar op 28.249 -1500 = 26 749 helemaal géén verkeerde prijs !
Wat zou die vectra van me nog gaan?
Comment
Comment