Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gaat er hier iemand naar het autosalon van Parijs? 'k Zou graag nog wat pics zien van de Tourer van de Insignia..
    freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

Insignia 4-deurs Cosmo 2.0 CDTI
      Zo goed als full option
      39.634€
      prijzen lijken goed afgestemd op deze van de Passat CC, die m.i. de grote concurrent zal zijn
      nu testen wat dat in de werkelijkheid is...
      in de huidige context wordt ook de keuze groter voor de break-liefhebbers (Insigna,Avensis, Honda Tourer...), en dat voor 10.000euros minder dan bij de premiums Audi/BMW/Mercedes, die niet zoveel beter bollen
      zouden wij redelijk worden ?

Comment

• Voor mij een 5 - deurs Edition in Myth Green, 2.0 cdti automaat.
        Met launch pakket, bluetooth en trekhaak, dan is het in orde voor 31 154 euro.
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Als niet-opelfan vind ik dit wel echt een knappe wagen. Hij neemt wel de Hoffmeisterknick over van BMW, en ook de achterlichten hebben iets van een BMW 6, de lijn in profiel heeft dan weer iets van een Z4...

Ze lijken zich dus imo een beetje op BMW te inspireren..maar bon iedereen kopieert en het resultaat is toch origineel en zeker geen kopie te noemen..

Benieuwd hoe die rijdt en benieuwd ook of de dieselmotoren wat beschaafder geworden zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten
            Als niet-opelfan vind ik dit wel echt een knappe wagen. Hij neemt wel de Hoffmeisterknick over van BMW, en ook de achterlichten hebben iets van een BMW 6, de lijn in profiel heeft dan weer iets van een Z4...

Ze lijken zich dus imo een beetje op BMW te inspireren..maar bon iedereen kopieert en het resultaat is toch origineel en zeker geen kopie te noemen..

Benieuwd hoe die rijdt en benieuwd ook of de dieselmotoren wat beschaafder geworden zijn...
            Gisteren een drol gedraaid die ook op een BMW leek, volgens mij heeft het virus mij te pakken
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Is te duur volgens mij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
                Is te duur volgens mij...
                In vergelijking met de Vectra en hetgeen er nu allemaal sowieso standaard opzit eigenlijk niet.
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                  In vergelijking met de Vectra en hetgeen er nu allemaal sowieso standaard opzit eigenlijk niet.
                  Als ik hem samenstel met de opties die ik heb kom ik aan 35854€

Dit zit wel dicht tegen de prijs die ik betaald heb voor mijn coupé.
                  Ze gaan er geen coupé van uitbrengen, zal mss ook voor de prijs zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten
                    Als niet-opelfan vind ik dit wel echt een knappe wagen. Hij neemt wel de Hoffmeisterknick over van BMW, en ook de achterlichten hebben iets van een BMW 6, de lijn in profiel heeft dan weer iets van een Z4...

alle diesels met 4 cylinders zijn met de komst van de common rail "beschaafder" geworden
                    het betekent eerder dat de vroegere vrij onbeschaafd waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
                      Als ik hem samenstel met de opties die ik heb kom ik aan 35854€

Dit zit wel dicht tegen de prijs die ik betaald heb voor mijn coupé.
                      Ze gaan er geen coupé van uitbrengen, zal mss ook voor de prijs zijn.
                      Jij weet meer dan ik... en euhmz 36k voor nen 3 coupé?

Comment

• Doe er 4000 bij en je bent er, bij herverkoop haal je die 4000 eruit.

Comment

• De coupé komt er niet had dat al enkele maanden geleden gelezen op internet.
                          De 5 deurs zou volgens hen moeten voldoen.

Comment

• KAKKERS !!!!!!!!

Comment

• HTML Code:
                              Gisteren een drol gedraaid
                              Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              KAKKERS !!!!!!!!
                              wa is da hier allemaal??

Comment

• Insignia

Ik heb er alvast 1 besteld

Het is een 2.0 cdti 160pk sport, saphir black.
                                Als opties:
                                * launch pakket sport: dvd/navi, parkeersensoren, hill start, elektronische handrem, enz
                                * lederpakket (met zicht en licht, klimaatpakket, warmtewerende voorruit, ...)
                                * 20-duims
                                * adaptive forward lightning

Dat zou het zowat moeten zijn.
                                Levertermijn: februari 2009
                                Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                                  Ik heb er alvast 1 besteld

Het is een 2.0 cdti 160pk sport, saphir black.
                                  Als opties:
                                  * launch pakket sport: dvd/navi, parkeersensoren, hill start, elektronische handrem, enz
                                  * lederpakket (met zicht en licht, klimaatpakket, warmtewerende voorruit, ...)
                                  * 20-duims
                                  * adaptive forward lightning

Dat zou het zowat moeten zijn.
                                  Levertermijn: februari 2009
                                  NICE!!!!

Hoeveel betaal je hem?

Comment

NICE!!!!

Hoeveel betaal je hem?
                                    Rond de 35000 is de standaardprijs (zou het eens moeten nakijken), daar komt nog korting op van 1500 euro (is de normale korting). Dus op de configurator krijg je nog 1500 euro.
                                    Maar ik heb nog wat extra gekregen... + een goede overname van mijn GTS.
                                    Ben ook een zeer goede klant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                                      Rond de 35000 is de standaardprijs (zou het eens moeten nakijken), daar komt nog korting op van 1500 euro (is de normale korting). Dus op de configurator krijg je nog 1500 euro.
                                      Maar ik heb nog wat extra gekregen... + een goede overname van mijn GTS.
                                      Ben ook een zeer goede klant.
                                      Hoe oud was u GTS en hoeveel kms? en hoeveel heb je er nog voor gekregen? Tis maar om in een richting te kunnen denken, mag ook via PM

Comment

Hoe oud was u GTS en hoeveel kms? en hoeveel heb je er nog voor gekregen? Tis maar om in een richting te kunnen denken, mag ook via PM
                                        Mijne GTS staat te koop onder 'aanbod' op het forum.
                                        Zo weet je het wel...

Comment

• Voor mij deze graag:

2.0 CDTI (130 pk), 6-bak
                                          Olympic White

Opties en accessoires
                                          De volgende optie(s) en/of accessoire(s) zijn voorzien: • Buitenspiegels elektrisch bedienbaar, verwarmbaar, electrisch wegklapbaar en automatisch dimmend, in koetswerkkleur (DWH) 175,00 € • Quickheat (snelle verwarming en ontdooiing) (C32) 300,00 € • Volwaardig reservewiel (QQ5) 75,00 € • Kit voor ingebruikname

Komt alles bij mekaar op 28.249 -1500 = 26 749 helemaal géén verkeerde prijs !

Wat zou die vectra van me nog gaan?
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X