Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als niet-opelfan vind ik dit wel echt een knappe wagen. Hij neemt wel de Hoffmeisterknick over van BMW, en ook de achterlichten hebben iets van een BMW 6, de lijn in profiel heeft dan weer iets van een Z4...
Ze lijken zich dus imo een beetje op BMW te inspireren..maar bon iedereen kopieert en het resultaat is toch origineel en zeker geen kopie te noemen..
Benieuwd hoe die rijdt en benieuwd ook of de dieselmotoren wat beschaafder geworden zijn...
Als niet-opelfan is het wel duidelijk waar je wel fan van bent
Er wordt vaker gezegd dat ie trekjes heeft van A6 en Q7 trouwens...
Als niet-opelfan is het wel duidelijk waar je wel fan van bent
Er wordt vaker gezegd dat ie trekjes heeft van A6 en Q7 trouwens...
Dat moet je me dan toch duidelijk maken
Ik zie daar echt niet zoveel audi trekjes in...
Maar zoals gezegd, wel knappe wagen, althans qua looks. Qua weggedrag, aandrijving heeft Opel de laatste jaren niet zoveel indruk op me gemaakt... Maar alles kan veranderen uiteraard...
Maar duidelijk is zeker de Hoffmeisterknick in de zijacherruit, die is typisch voor BMW, de zijstreep in het profiel is ook iets waar BMW mee begon. Over het design van de achterlichten is de link met de 6 reeks minder snel gemaakt..
Hoe jij daar een A6 in ziet, dat zie ik niet...
bwj april 2006
72000Km
2 nieuwe banden, en 2 zo goed als nieuw
Dual-zone airco
mp3 speler
volwaardig reservewiel.
Volledig kras en deukvrij enkel wat steenslagschade vooraan.
bwj april 2006
72000Km
2 nieuwe banden, en 2 zo goed als nieuw
Dual-zone airco
mp3 speler
volwaardig reservewiel.
Volledig kras en deukvrij enkel wat steenslagschade vooraan.
nu de Insigna op komst is gaan de Vectra's sterk in waarde dalen
misschien nog niet in de komende maanden, maar midden 2009 zullen de Insigna's in het straatbeeld verschijnen, en dan zal de vrije val beginnen
onrechtvaardig voor deze goede wagen, maar in dit geval gaat het om een model- én benamingverandering
2 opties : meteen de stap doen naar een nieuwe, of de wagen verder slijten (ik zou het tweede doen, want 72.000km is (zeker voor uzelf) zogoed als nieuw
dan niet zeuren indien de wagen binnen 3/4 jaren moeijlijk verkocht geraakt
als ze geen coupe gaan maken dan betwijfel ik of ze een cabrio gaan maken.
want de cabrio is over het algemeen een afgeleide van de coupe.
het cabrio op een basis van deze afmetingen wordt... een boot
het enig voordeel zou zijn dat er meer plaats is voor passagiers achteraan
maar iedereen die een ritje achteraan in een cabrio gedaan heeft, weet dat het niet zo prettig is
zonder windnet zijn alle passagiers uitgewaaid (en achteraan dus nog meer)
niet te doen behalve op de Kustlaan met omweg via de Place m'as-tu vu...
Ik weet niet of het al vermeld is, op de Duitse configurator kan je de Tourer en de 1.6 turbo en de 2.0 CDTI bi-turbo samenstellen.
Prijs van de Tourer valt redelijk mee, voor het extra vermogen van de bi-turbo vragen ze in mijn ogen toch wel wat te veel.
Comment