Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat launch pack moet ik niet, wil nooit een elektronische handrem
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten
      Als niet-opelfan vind ik dit wel echt een knappe wagen. Hij neemt wel de Hoffmeisterknick over van BMW, en ook de achterlichten hebben iets van een BMW 6, de lijn in profiel heeft dan weer iets van een Z4...

Ze lijken zich dus imo een beetje op BMW te inspireren..maar bon iedereen kopieert en het resultaat is toch origineel en zeker geen kopie te noemen..

Benieuwd hoe die rijdt en benieuwd ook of de dieselmotoren wat beschaafder geworden zijn...
      Als niet-opelfan is het wel duidelijk waar je wel fan van bent
      Er wordt vaker gezegd dat ie trekjes heeft van A6 en Q7 trouwens...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
        Als niet-opelfan is het wel duidelijk waar je wel fan van bent
        Er wordt vaker gezegd dat ie trekjes heeft van A6 en Q7 trouwens...
        Dat moet je me dan toch duidelijk maken
        Ik zie daar echt niet zoveel audi trekjes in...
        Maar zoals gezegd, wel knappe wagen, althans qua looks. Qua weggedrag, aandrijving heeft Opel de laatste jaren niet zoveel indruk op me gemaakt... Maar alles kan veranderen uiteraard...

Maar duidelijk is zeker de Hoffmeisterknick in de zijacherruit, die is typisch voor BMW, de zijstreep in het profiel is ook iets waar BMW mee begon. Over het design van de achterlichten is de link met de 6 reeks minder snel gemaakt..
        Hoe jij daar een A6 in ziet, dat zie ik niet...
        Last edited by ; 03/10/2008, 02:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
          Ik heb er alvast 1 besteld

Het is een 2.0 cdti 160pk sport, saphir black.
          Als opties:
          * launch pakket sport: dvd/navi, parkeersensoren, hill start, elektronische handrem, enz
          * lederpakket (met zicht en licht, klimaatpakket, warmtewerende voorruit, ...)
          * 20-duims
          * adaptive forward lightning

Dat zou het zowat moeten zijn.
          Levertermijn: februari 2009
          Ik ben nog aan het twijfelen.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Zou ik ng 15000 van men Vectra krijgen?

bwj april 2006
            72000Km
            2 nieuwe banden, en 2 zo goed als nieuw
            Dual-zone airco
            mp3 speler
            volwaardig reservewiel.
            Volledig kras en deukvrij enkel wat steenslagschade vooraan.
            www.opelklassiek.be

Comment

• Meer live foto's van de Sports Tourer en ecoFLEX:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bron: [www.omniauto.it]
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Bangelijke wagen!
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                      Zou ik ng 15000 van men Vectra krijgen?

bwj april 2006
                      72000Km
                      2 nieuwe banden, en 2 zo goed als nieuw
                      Dual-zone airco
                      mp3 speler
                      volwaardig reservewiel.
                      Volledig kras en deukvrij enkel wat steenslagschade vooraan.
                      nu de Insigna op komst is gaan de Vectra's sterk in waarde dalen
                      misschien nog niet in de komende maanden, maar midden 2009 zullen de Insigna's in het straatbeeld verschijnen, en dan zal de vrije val beginnen
                      onrechtvaardig voor deze goede wagen, maar in dit geval gaat het om een model- én benamingverandering
                      2 opties : meteen de stap doen naar een nieuwe, of de wagen verder slijten (ik zou het tweede doen, want 72.000km is (zeker voor uzelf) zogoed als nieuw
                      dan niet zeuren indien de wagen binnen 3/4 jaren moeijlijk verkocht geraakt

Comment

• Vanuit bepaalde hoeken heeft de Tourer wel 'n dik gat, maar over-all is het toch 'n geslaagde break!
                        freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                          Vanuit bepaalde hoeken heeft de Tourer wel 'n dik gat, maar over-all is het toch 'n geslaagde break!
                          Vanuit welke hoek dan niet ?? Van langs voor gezien ofzo?
                          Damn... op zo'n kont kan je met 4 man kaarten

Algemeen vind ik dat de Insignia een nogal ronde neus heeft wat 'm niet erg dynamisch doet ogen (de vectra oogde wat dat betreft sportiever).

Maar ja... da's ook maar mijn mening eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik vind de break mooier dan de berline... die eerste foto hier is echt machtig en de kont doet me op een "bepaalde" manier denken aan men Signum...

Als er echt geen coupé (mss cabrio) komt, zal het de break bij mij worden...

Maar ik denk dat ik eerst men Signum verder zal slijten... een Signum zal altijd ietsje meer waard zijn dan een vectra dusja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                              Bangelijke wagen!
                              Die rooie is VEEL knapper

Comment

• De Tourer vind ik ng steeds niet mooi Die zilveren valt al bij al nog mee, maar voor mij toch weer een sedan graag
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                  Ik vind de break mooier dan de berline... die eerste foto hier is echt machtig en de kont doet me op een "bepaalde" manier denken aan men Signum...

Als er echt geen coupé (mss cabrio) komt, zal het de break bij mij worden...

Maar ik denk dat ik eerst men Signum verder zal slijten... een Signum zal altijd ietsje meer waard zijn dan een vectra dusja...
                                  als ze geen coupe gaan maken dan betwijfel ik of ze een cabrio gaan maken.
                                  want de cabrio is over het algemeen een afgeleide van de coupe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                    als ze geen coupe gaan maken dan betwijfel ik of ze een cabrio gaan maken.
                                    want de cabrio is over het algemeen een afgeleide van de coupe.
                                    het cabrio op een basis van deze afmetingen wordt... een boot
                                    het enig voordeel zou zijn dat er meer plaats is voor passagiers achteraan
                                    maar iedereen die een ritje achteraan in een cabrio gedaan heeft, weet dat het niet zo prettig is
                                    zonder windnet zijn alle passagiers uitgewaaid (en achteraan dus nog meer)
                                    niet te doen behalve op de Kustlaan met omweg via de Place m'as-tu vu...

Comment

• De break vind ik serieus tegenvallen De 5-deurs is best wel een mooie verschijning.
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Ik weet niet of het al vermeld is, op de Duitse configurator kan je de Tourer en de 1.6 turbo en de 2.0 CDTI bi-turbo samenstellen.
                                        Prijs van de Tourer valt redelijk mee, voor het extra vermogen van de bi-turbo vragen ze in mijn ogen toch wel wat te veel.

Comment

• De meerprijs is inderdaad veel

Komt er ook nog eens 1250 euro meer BIV bij ook

Comment

Working...
                                          X