Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
    vind nog iemand die chroomstrip buiten proportie?
    Ik vind de volledige achterkant van de Tourer redelijk buiten proportie..: de overhang achter is veel te groot, de achterlichtblokken vind'k ook ietwat (te) groot - de lichten van de sedan zijn veel mooier -, en zoals je zegt is die chroomstrip ook wat groot..

Als break zou ik eerder voor een Mondeo gaan dan.
    freude am fahren

Comment

• Achterkant laat mij denken aan de foto hieronder.
      Bijgevoegde Bestanden
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
        Achterkant laat mij denken aan de foto hieronder.
        misschien een beetje, ach wat zeg ik, je hebt groot gelijk.

Comment

• Video: Opel Insignia
          15 oktober 2008
          De Insignia is een zeer belangrijke auto voor Opel. Maar is -ie ook opgewassen tegen het geweld van concurrenten als de Ford Mondeo, Citroën C5, Volkswagen Passat en Mazda 6? AutoWeek reisde af naar Oostenrijk om het uit te vinden.

.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            ...Maar is -ie ook opgewassen tegen het geweld van concurrenten als de Ford Mondeo, Citroën C5, Volkswagen Passat en Mazda 6?
            Puur op basis van het uiterlijk... neen.

Maar dat zal wel weer iets persoonlijks zijn zeker... iets met kleuren en smaken enzo.

Comment

Video: Opel Insignia
              15 oktober 2008
              De Insignia is een zeer belangrijke auto voor Opel. Maar is -ie ook opgewassen tegen het geweld van concurrenten als de Ford Mondeo, Citroën C5, Volkswagen Passat en Mazda 6? AutoWeek reisde af naar Oostenrijk om het uit te vinden.

.
              Wat een kar toch één ding heb ik uit het filmpje geleerd, ik neem een benzine en geen diesel

Comment

• Vandaag en morgen is mijn schoonzus hem op circuit in Russelsheim (ofzoiets) aan het testen. Ben benieuwd naar haar commentaren op deze prachtwagen.

Comment

• Volgens mij is het model niet opgewassen tegen Ford Mondeo, VW-passat en de prachtige Citroën C5.

Comment

• het is vooral een heel lange auto 4m83, is wel wow! (e-klasse = 4m85 bv denk ik)

dus, misschien zal dat wel een heel aantrekkelijk punt zijn?
                    Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                    "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Is het de nieuwe Vectra? Is het de nieuwe Omega? Misschien wel allebei, want de Insignia is duidelijker groter dan zijn voorganger Vectra, wiens naam vakkundig wordt geweerd in de persuitingen van Opel. Het V-woord zullen we hier dan ook verder niet laten vallen. Een klein beetje uit dankbaarheid voor de mooie Insignia-pen die we […]

Autoblog test de Insignia V6 Turbo. Inclusief video.

Comment

• Knap, vind ik

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Knap, vind ik

spoiler achteraan is VEEEEEEEEEEEL te groot. De rest is zo een beetje typisch irmscher stijl, sportief zonder echt op te vallen (zonder die bombastische spoiler natuurlijk.).

Comment

• 'k vind 'm ook reteknap
                            freude am fahren

Comment

Knap, vind ik

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

OMG! OMG! OMG! OMG!

Knap spul ik wil hem zo wel
                              Last edited by ; 16/10/2008, 16:12.

Comment

• Wat een auto, wat een auto zeg ...

Op en top de beste in zijn segment, iets beters bestaat er niet.

Bekijk die prachtige rondingen, precies een prachtige vrouw in een galajurk.

Wauw.

Comment

• Comment

• Knappe velgen!

Comment

• Miljaar, met die grote spoiler is dat veel te braaf achterste toch nog te pruimen.

Comment

• Nog een testje ( met de 2.8 V6 T ):

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X